וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאירוע, להופעה או לעבודה: השמלות שאיתן תנצחו את החום של הקיץ

25.6.2017 / 9:31

כשהטמפרטורות עולות, אף אחת לא רוצה להזיע בבגדים צמודים, ומצד שני גם לא להתפשר על מראה פשוט ובנאלי. שמלות בבדים רכים ובצבעים והדפסים מיוחדים הן הפתרון המושלם. הנה כמה לוקים נוחים ואווריריים עם הרבה סטייל

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו

הקיץ בישראל גורם גם לפאשניסטות הגדולות ביותר לרצות לבלות את הימים החמים בגופייה ובכפכפים או בשמלת טריקו פשוטה ומאווררת. כשבחוץ הטמפרטורה לא יורדת מתחת ל-35 מעלות והלחות מטפסת מעלה, אף אחת לא באמת רוצה ללבוש בגדים צמודים או ארוכים ולא משנה כמה הם אופנתיים. אבל הקיץ הוא לא תירוץ להתלבש פשוט או בנאלי, ובסופו של דבר כולנו רוצות להיראות אופנתיות וטרנדיות, בלי להתפשר על הנוחות. אם את מחפשת דרכים יצירתיות להרגיש בנוח וגם להיראות שיק, יש לנו את הלוקים המושלמים בשבילך לכל מקום שתגיעי אליו:

לאירוע בצהריים: סוג אירועים שכזה מצריך ממך לשלב בין מראה אופנתי למראה שיגרום לך להרגיש בנוח. אם יש לך אירוע שמתקיים בחוץ בשעות החמות ביותר של היום, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בשמלה צבעונית עם גזרה שרחוקה מהגוף. היא תמשוך אלייך את כל המבטים בזכות הצבע השמח ומצד שני זהו הפריט הנעים והמאוורר ביותר שאת יכולה לבחור. למקסימום נוחות וסטייל - אל תשכחי לאסוף את השיער במראה מרושל.

לאירוע: תשכחי מהשמלה השחורה הקטנה, הדרך הנכונה להיות זו שלבושה הכי טוב בכל אירוע היא להשקיע בשמלה פרחונית וארוכה בצבעוניות כהה ועמוקה. הדפסי הפרחים הופכים לוק של שמלה ארוכה ליותר נינוח, הבדים הרכים והמתנופפים מביאים איתם ניחוח רומנטי והופכים את הלוק לסקסי ונשי.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
שמלות פרחוניות וארוכות מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו
כיתוב: קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו

ליום סידורים: כשאת צריכה לרוץ ברחבי העיר אבל עדיין רוצה להיראות אופנתית, את יכולה לבחור בשמלת כותנה נעימה ומחמיאה שלא דורשת מחשבה או בשמלת ג'ינס שתשתלב נפלא עם חולצת משבצות גינגהם - אחד הטרנדים הלוהטים של הקיץ. שתי האפשרויות מקדשות את הנוחות ונראות מושקעות ואופנתיות.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
שמלת כותנה, חולצת משבצות ושמלת ג'ינס מתוך קולקציית הקיץ של קסטרו
קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו

לדייט לוהט: כשאת רוצה להיראות מיליון דולר ולהקרין תחושה של "סתם זרקתי על עצמי משהו" כדאי לבחור בשמלה צמודה בעלת גזרה פשוטה, רצוי באורך מידי. שמלות טריקו צמודות מחמיאות לגוף, מושכות את העין, אבל שומרות על לוק מאופק יחסית ונראות לא מתאמצות. ללוק שיקי וקליל אל תצרפי להן נעלי עקב או פלטפורמות, אלא נעלי סליידס שטוחות.

שמלות מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו. מיכאל טיופול, מערכת וואלה! NEWS
שמלות טריקו צמודות מחמיאות לגוף ומושכות את העין. מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו/מערכת וואלה! NEWS, מיכאל טיופול

להופעה: קיץ 2017 מלא בהופעות גדולות של אמנים מחו"ל. אם את מתכננת לבלות באחד או יותר מהמופעים הגדולים, את רוצה כנראה להרגיש משוחררת מבלי לוותר על לוק מגניב ומחוספס. את יכולה לבחור באופציה הקלילה עם שמלת כתפיות מאווררת ורחבה בצבעוניות צבאית וגראנג'ית. אפשרות נוספת היא מראה רוק אנד רולי קלאסי עם ג'ינס קצר והרוס, חגורה מגניבה וחולצה קשורה, רצוי בצבעוניות מפתיעה של ירוק זית, או הדפסים צבאיים שיגרמו לך לבלוט בין המון של בנות בג'ינס כחול וחולצה לבנה.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
שמלת כתפיות מאווררת ורחבה בצבעוניות צבאית וגראנג'ית מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו

אם את בכל זאת בחורה של מכנסיים: מכנסיים סמי-מחויטים הם הדרך הפשוטה ביותר בשבילך לשלב בין נוחות למראה אופנתי ומפתיע מבלי להתאמץ. בקולקציית הקיץ של קסטרו עיצבו זוג עם מכפלת שמסתיימת מעל לקרסול - צרפי אליו טופ שאת אוהבת, בין אם זו הטי שירט החביבה עלייך שאת לובשת לכל מקום או חולצה מיוחדת למראה שמתאים יותר לערב.

קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
מכנסיים סמי-מחויטים מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו
קולקציית קיץ 2017 של קסטרו.
מתוך קולקציית קיץ 2017 של קסטרו

ניתן להשיג את כל הפריטים בחנויות ובאתר CASTRO.COM

ג'ני דנסון בשיתוף קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully