וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור סילבר, קסניה טרנטול ושי מיקה מחכות לכם בחנות החדשה של רנואר

25.6.2017 / 9:17

מותג האופנה פותח ב-26 ביוני חנות ענקית בקניון עזריאלי, בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים, ובנוסף למבצעים הלוהטים יקבלו הלקוחות עצות באופנה מאושיות הסטייל שיחכו להן במתחם

מבצעי רנואר 21.6.
קניון עזריאלי מתחדש בחנות ענקית ומעוצבת של רנואר

תקופת הקיץ והחופש הגדול היא זמן מושלם לחדש את המלתחה ולצאת לשופינג ובילוי, ומי שיבקר בקניון עזריאלי ב-26 ביוני יהנה מחוויה מיוחדת בזכות ההפינג החגיגי של רנואר, אשר תחנוך את החנות החדשה והמעוצבת שלה. כ-8 מיליון שקלים הושקעו במתחם הגדול - 1,200 מ"ר שטחו - ומותג האופנה הישראלי החליט לפנק את הלקוחות והמבקרים בשלל הפתעות.

מאה הלקוחות הראשונים שיגיעו לחנות יקבלו שוברים בסך 200 שקלים. בנוסף, כל המבקרים יוכלו לקבל קופון מתנה באפליקציית עזריאלי בסך של 70 שקלים, שיהיה תקף ליום הפתיחה בלבד. אבל זהו רק קצה הקרחון של הפנינג המבצעים. בצעד יוצא דופן החליטו ברשת על "מבצע שעתי מתחלף" כך שבכל שעה יוכלו לקוחות החנות ליהנות ממבצע חדש ושונה.

מור סילבר באירוע השקת ביוטי סיטי 2017 של הסופר-פארם, תל-אביב, 20.6.17. לנס הפקות,
מור סילבר/לנס הפקות

כדי להשלים את חוויית הקנייה ולהפוך אותה למדויקת ואופנתית, יחכו למבקרות והמבקרים שלוש אושיות רשת שיעזרו בטיפים באופנה. עם פתיחת הדלתות תוכלו לפגוש את מור סילבר, המנחה הנוצצת ואושיית הלייף סטייל, שתהיה בחנות בין השעות 09:30 ל-11:30. אחריה תגיע לחנות הדוגמנית יוצאת "האח הגדול" קסניה טרנטול שתתן עצות בסטייל בין השעות 11:30 ל-13:30 ואלה שיבחרו לעשות שופינג בערב יפגשו בין השעות 18:00 ל-20:00 את זוכת "האח הגדול" שי מיקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קסניה טרנטול. מגד גוזני
קסניה טרנטול/מגד גוזני
וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully