וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומולדת לנסיכת הסטייל: כך עולם האופנה התאהב בסולאנג'

25.6.2017 / 13:05

ביונסה אמנם מלכה, אבל כבר ברור לכולם מי הפאשניסטה האמיתית מבין האחיות. לרגל יום הולדתה ה-31, נזכרנו בלוקים ההורסים של נסיכת השיק שתמיד מצליחה לשמור על אטיטוד קולי. ככה מתלבשת אייקון

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: סולאנג' מככבת בקמפיין חורף 2016/17 של מייקל קורס.

עם כל הכבוד לביונסה, למעצבי-העל שמתחנפים אליה, למלבישים שאחראים עליה ולכל הרעש הסובב סביבה, כבר ידוע שבכל הנוגע לסטייל - אחותה הקטנה לוקחת אותה בצעדי ענק. המוזיקאית המוערכת סולאנג' נואלס משתחלת בקלות לרשימות של המתלבשות המצטיינות וזוכה לשבחים בתחום האופנה לא פחות מבמוזיקה. מגזינים מוערכים כבר הגדירו אותה כאייקון ובעיקר כמודל לחיקוי לנשים שחורות צעירות.

המלתחה מעוררת הקנאה שלה מציגה שילובי סטיילינג תוססים שכוללים חיבה לצבעוניות עזה - בדגש על ורוד, צהוב, כתום ואדום - שנראים מעולה על צבע העור הכהה שלה. זה מתבטא בפועל במשחקי קולור-בלוק, בשילוב בין פרינטים בעלי נוכחות, בדילוג טבעי כזיקית אופנתית בין שמלות תחרה נשיות לבין בלייזרים גבריים, ובאבזור נכון של תיקים ונעליים שמקפיצים את כל הלוק.

סולאנג' עם אחותה ביונסה. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה וסולאנג'. אחת קיבלה את הוודג', השניה את הקוליות/צילום מסך, אינסטגרם

את האאוטפיטים המרשימים שלה אנחנו בעיקר רואים באירועים מתוקשרים ובצילומי פפראצי, אך נסיכת הסטייל אף פעם לא מאכזבת גם באירועי שטיח אדום, שם היא לרוב מציגה דווקא צבעוניות סולידית. בטקס הגראמי שהתקיים בפברואר האחרון היא לבשה שמלת זהב א-סימטרית מבית גוצ'י, והוכיחה שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה כשחתמה את הלוק בסנדלים שקופים. על האומץ ללבוש מעיל פוך שחור על השטיח האדום והמלחיץ של המט גאלה השנה, היא קיבלה מאיתנו את אות המתלבשת המצטיינת. על העיצוב היה חתום תום בראון.

רק אל תגעו לה בשיער

גם ביום חתונתה, בו נישאה לבמאי הקליפים אלן פרגסון, הציגה סולאנג' שלושה אאוטפיטים בלתי נשכחים. על שמלת הכלה שלה היה אמון המעצב הומברטו ליאון מבית האופנה הצרפתי קנזו. לצדה, להמשך האירוע, היא לבשה שני אוברולים לבנים משולבים בגלימות במראה אצילי. כל זה כמובן הגיע בילד-אין עם האפרו השובב, שהקליל את כל העסק.

CRANES IN THE SKY - קליפ נוטף שיק

סולנאג'. ספלאש
כלה באוברול וגלימה. סולאנג' ובעלה אלן פרגסון ביום חתונתם, נובמבר 2014/ספלאש
סולאנג' נואלס לובשת גוצ'י על השטיח האדום בטקס פרסי הגראמי 2017, פברואר 2017. GettyImages
סולאנג' בשמלת זהב א-סימטרית של גוצ'י וסנדלים שקופים בטקס הגראמי, פברואר 2017/GettyImages
סולאנג' לובשת מעיל פוך שחור של תום בראון במט גאלה מאי 2017. אינסטגרם, צילום מסך
לבוא במעיל פוך למט גאלה זה חתיכת אומץ/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully