וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את מסנני הקרינה החדשים של הקיץ

שירלי אכסלרוד

26.6.2017 / 14:55

אחד משוויץ, אחד שמביא את הרוח של מיאמי ביץ', אחר שמגיע עם טכנולוגיית פנינים, ואחד שמבטיח להילחם בכתמי הפיגמנטציה. בדקנו את מקדמי ההגנה החדשים על המדף – חלק ב'

קרם שיזוף. ShutterStock
קרם שיזוף/ShutterStock

קרם ההגנה של GUINOT Paris

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר משובח, אבל רק לבעלות עור בהיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם ההגנה של Guinot מבטיח להגן מפני קרני השמש, להפחית פיגמנטציה, להבהיר את העור ולהתאים לכל גוון. במלים אחרות – לעשות ניסים. הנסיינית הבהירה שהתמרחה בו היתה מרוצה ביותר; למרות שהקרם הוא מהזן הלבן, הוא התיישב טוב על קרם הלחות שלה, התמזג יופי עם המייק-אפ שבא מעליו, הניח לעור לנשום, ואם נשים רגע בצד את ההבטחה לטפל בכתמים שנדבקו אליה פה ושם במהלך השנים בהמתנה מיוזעת בשמש למונית שירות קו 5, וגם את המחיר – הרי שמדובר במוצר משובח. נסיינית עם כהה יותר, שגויסה לבחון את ההבטחה להתאים לכל גוון עור, חזרה מבואסת; על עור שחום, הקרם השאיר שאריות לבנות בהשראת תיאטרון הקבוקי.

GUINOT Paris, Newwhite UV Shield SPF 50, מחיר: 318 שקלים. להשיג בנקודות מכירה מורשות.

הגנה לגוף של ג'ובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעים ומטפח, יבש להפליא כמובטח ובעל ריח פודרתי משגע, אבל ההגנה -בינונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחופים הלוהטים של שוויץ, שהיא כידוע המקום הראשון שעולה בראש כשחושבים על קיץ, ים וקרני UV - מגיע תרסיס הגנה לגוף של ג'ובנה בפורמט שמן יבש. הנסיינית שהתמרחה בו לקראת ביקור בבריכה וגם בבוקרו של יום עבודה רגיל, מציינת שהוא נעים ומטפח, יבש להפליא כמובטח ומתאים למריחה בלי חשש להכתמת הבגדים, ושיש לו ריח פודרתי חם ומשגע. אבל ההגנה הבינונית שהוא מציע, יחד עם המלצת היצרן למרוח כמות נדיבה, הופכת אותו למתאים יותר לשיזוף תחת פלורסנטים עם קפיצה קטנה לסנדוויץ' במזללת הבגט הלוהט, מאשר לשהייה ממושכת בשמש על החוף.

JUVENA, תרסיס הגנה לגוף, מחיר: 99 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

תרסיס ההגנה של מיאמי ביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשדרוג אסקפיסטי של חווית החופשה הקרובה בריזורט הכל כלול ביוון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מבדיל בין תרסיס ההגנה של מותג מיאמי ביץ', לבין גזיליון הספריים האחרים שבדקנו כאן הקיץ? ובכן, לא הרבה – גם הוא שקוף, גם הוא מימי ודק, גם הוא מתייבש מהר. אבל מה, יש לו לכאורה את הקסם החמקמק של הדוד מאמריקה: ריח נחמד של ים - ספק אצות, ספק ניחוח ocean של ללין, ייחוס של מי שנמצא בשימוש, לא פחות ולא יותר של אנשי משמר החופים של מיאמי ביץ' – השוטרים החתיכים של האוקיינוס האטלנטי - וכדי לשים עליו יד, תצטרכו להציג כרטיס טיסה. מומלץ לשדרוג אסקפיסטי של חווית החופשה הקרובה בריזורט הכל כלול ביוון, מוקפים בכל גוש דן ובטונה של אולטרסול.

Miami Beach, Sea Sunscreen Spray 30 SPF, מחיר: 13.90 דולר ל-177 מ"ל. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

קרם הגנה של כללית אסתטיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס-אפיל של משחה נגד שפשפת, אבל אפקטיבי ועושה עבודת הגנה יסודית/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיים הם שרשרת בלתי פוסקת של ניגודים: מצד אחד, תכשיר הדרמה סן דיפנס מגיע יד ראשונה מרופא (פותח בשיתוף רופאי העור של כללית אסתטיקה); מצד שני, סקס-אפיל של משחה נגד שפשפת. מצד אחד "טכנולוגית פנינים" שמאפשרת "לכלוא מסנני קרינה בתוך קפסולות שקופות ולהעצים את יעילות המוצר", ולפנינים אנחנו אף פעם לא מסרבות; מצד שני – הקרם, שמיועד לעור בוגר ולמי שעובר טיפולי הבהרה, פילינג או הזרקות למיניהן, מרגיש קצת כבד לסתם עור רגיל שאמנם מעוניין בהגנה, אבל גם רוצה לנשום קצת. נסיינית לבנבנה וחיוורת בילתה איתו שעות ארוכות בשמש וחזרה מרוצה – אולי הוא לא הקליל ביותר שתוכלו לשים עליו את היד, אבל הוא אפקטיבי ועושה עבודת הגנה יסודית גם על עור שלרוב נשלק מאד בקלות.

כללית אסתטיקה, דרמה סן דיפנס 50+, מחיר: 65 שקלים. להשיג בניו פארם ובמרפאות כללית אסתטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully