וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכריות לצלליות, קקאו למייקאפ: כך תאלתרו איפור ממוצרי מזון

27.6.2017 / 10:10

יוטיוברית סינית "שכחה" את תיק האיפור בבית ומצאה פתרון יצירתי: להתאפר בעזרת מוצרי מזון שמצאה במקרר במשרד. התוצאה מחמיאה באופן מפתיע. למי יש אומץ לנסות?

Ms Yeah Official Channel

הסרטון הבא מיועד לכל מי שמצאה את עצמה נטולת איפור ונטולת אמצעים שיתקנו את זה, רגע לפני פגישה חשובה. היוטיוברית הסינית Ms. Yeah (גברת כן), שמפגינה יצירתיות יוצאת דופן בכל הסרטונים שלה, מצאה פתרון מעניין: להתאפר באמצעות מוצרי מזון, נוצה של תרנגולת משרדית ושיער של עובד שנרדם.

מלבד התרנגולת והעובד המסכן, שספק אם תרצו להתעלל בהם בשעת צרה (למי יש תרנגולת במשרד? נו בחייאת), הטיפים שווים התייחסות ולמידה. בסרטון שאורכו שמונה דקות, ניגשת גברת כן להכין את תיק האיפור שלה ממוצרי מזון שמצאה במקרר המשרדי. רשימת המצרכים היא כזאת: קפה נמס, אבקת קקאו, קמח אורז, סוכריות סקיטלס, פרי הפיטאיה, עוגיות אוריאו, רוטב עגבניות, שמן שומשום, מרשמלו ומברשת רגילה.

איפור עם אוכל. Ms Yeah Official Channel, צילום מסך
מרשמלו בתור ספוגית, פיטאיה שמשמש כסומק/צילום מסך, Ms Yeah Official Channel

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

גורו איפור ניסתה טיפים טיפשיים למראה זוהר - והתוצאות מפתיעות

לכתבה המלאה

אופן ההכנה

ערבבו את אבקת הקקאו עם קמח והוסיפו מים ליצירת נוזל סמיך שישמש כמייקאפ (מומלץ להוסיף גם שמן שומשום בעדינות לעיבוי התערובת). את המייקאפ יש לפזר ולקבע בעזרת מרשמלו שנטבל בקמח ומשמש כספוגית פודרה. גברת כן משתמשת בנוצה כמברשת, ומורחת אבקת קקאו על הגבות והעפעפיים כדי להדגיש את העיניים. היא גם משתמשת במברשת כדי לפזר קצת קקאו על הלחיים.

צפו בסרטון שזכה ליותר מ-166 אלף צפיות ומאות תגובות מפרגנות

את סוכריות הסקיטלס יש לערבב במים וקמח עבור פלטת צלליות צבעוניות. לצללית חומה ערבבו קפה נמס בקמח. ברוטב העגבניות ופרי הפיטאיה תוכלו להשתמש כסומק ואודם. גברת כן השתמשה גם בכמה פריטים שאינם קשורים למזון, כפי שכבר ציינו, כמו שיער מעמית לעבודה אותו הפכה לריסים, עט שחור סטנדרטי לאייליינר וסכין יפנית לעיצוב הגבות (היא רצינית?!). לסיום היא גם הכינה עגילים מעוגיות אוראו מושחלות בחוט מתכת. הסרטון זכה ליותר מ-166 אלף צפיות ומאות תגובות מפרגנות.

לפני ואחרי:

איפור עם אוכל. Ms Yeah Official Channel, צילום מסך
אלופת האילתורים/צילום מסך, Ms Yeah Official Channel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully