וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגיש יקר: כמה עולה שמלת גוצ'י המשגעת של קייטי פרי?

29.6.2017 / 10:45

אחרי מלניה טראמפ, גם קייטי פרי מוכיחה שאין מה לחשוש מצהוב, והיא עושה זאת בשמלה פרחונית בשווי 20 אלף שקלים, בקליפ החדש לשיר "FEELS" של קלווין האריס. ככה נראית ילדת פרחים מהסיקסטיז בטוויסט עכשווי

צילום מסך

בווידיאו: צפו בקליפ לשיר "FEELS" של קלווין האריס עם קייטי פרי, פארל וויליאמס וביג שון.

אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של גוצ'י מאז ינואר 2015, נודע בסגנון עשיר, אקלקטי וצבעוני. הוא החדיר לבית אופנת העל האיטלקי הוותיק רוח חדשה ותוססת, עם חתימת יד מוכרת ונערצת. תוך שנה הוא הפך לחביב על אושיות האופנה הגדולות - מביונסה (כולל בלו אייבי) ועד קייט בלאנש, כולן לובשות ומדברות על גוצ'י. וזה נראה במספרים. יותר מכירות, יותר עוקבים ברשתות, יותר צפיות בתצוגות המשודרות ברשת ויותר נוכחות של שמלות ערב על השטיח האדום ובשערי המגזינים. האחרונה שלא עמדה בפיתוי היא קייטי פרי.

הזמרת המשתתפת בשיר חדש של קלווין האריס לצד פארל וויליאמס וביג שון, הצטלמה לקליפ ששוחרר השבוע בשמלה פרחונית צהובה מקולקציית אביב-קיץ 2017 של גוצ'י. אחרי מלניה טראמפ, שנראתה השבוע נפלא בשמלה צהובה של אמיליו פוצ'י, גם קייטי פרי בוחרת בצבע שלא מעט חוששות ממנו, ומוכיחה שבעצם אין ממה לחשוש. פרי בשמלת הגוצ'י שלה יוצרת את אחד המראות המרהיבים שתוכלו לראות בקרוב בערוצי המוזיקה, וההנאה מאופנה טובה והשראתית מובטחת. השמלה נראתה לראשונה בתצוגת אביב-קיץ 2017 של גוצ'י במילאנו, וגם בתחילת השנה, כשאמה סטון לבשה אותה למסיבה אחרי טקס פרסי גלובוס הזהב.

קייטי פרי בווידאו קליפ השיר Feels של קלווין האריס. צילום מסך
א-סימטרית עם שסע גבוה וראפלס/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התספורת הקצוצה פינתה את מקומה לטובת פאה צהובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקליפ לשיר "Feels" ("מרגיש") מתוך אלבומו החדש של האריס "Funk Wav Bounces Vol. 1" שישוחרר מחר (שישי), צולם באולפני God's Eyes בלוס-אנג'לס ובוים על-ידי במאי הווידיאו-קליפים הבריטי אמיל נאווה. הוא צולם בסט מסוגנן במיוחד של ריזורט טרופי על חוף ים. פארל מבצע את החלק שלו במפרצון פסיכדלי מלא במים שמשנה את צבעו; קייטי בשדה מלא פרחים; ביג שון על גבי כס עץ עם תוכים; והאריס מגיח פה ושם לאורך הקליפ עם גיטרת הבס שלו.

הבנים לובשים חולצות הוואי צבעוניות, אבל מי שמשאירה כמובן רושם רב בתפקיד ילדת פרחים מהסיקסטיז עם טוויסט עכשווי היא קייטי, על תקן האטרקציה המרכזית. התספורת הקצוצה (והמבאסת למדי) שלה פינתה את מקומה לטובת פיאת שיער צהוב-חמניה ארוך, והיא מאופרת בצלליות סגולות, מה שמתכתב עם השמיים למעלה וגם נראה נהדר עם עיניים כחולות. השמלה א-סימטרית, עם שסע גבוה, ראפלס, הדפסי פרחים וממד רטרו. יש לה צ'וקר כסוף-כפול מנצנץ, טבעות קוקטייל, והיא שזופה ויחפה. איזה כיף. תג מחיר של השמלה הבלתי נשכחת: 5,890 דולר (כ-20 אלף שקלים).

עוד באותו נושא

בעקבות קייט מידלטון: זינוק במכירת שמלות צהובות בבריטניה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהוב משתלט על קיץ 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך
אמה סטון לובשת שמלת גוצ'י אביב/קיץ 2017 במסיבת מגזין W לאחר טקס פרסי גלובס הזהב, לוס אנג'לס, ינואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
אמה סטון לובשת את השמלה במסיבה לאחר טקס פרסי גלובוס הזהב/צילום מסך, פייסבוק
תצוגת גוצ'י אביב/קיץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
השמלה בתצוגת אביב-קץ 2017 של גוצ'י בשבוע האופנה של מילאנו/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
20 אלף שקלים בייבי. השמלה באתר נט-א-פורטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully