וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הגרביים שלכם אומרים עליכם? מסתבר שהמון דברים מפתיעים

1.7.2017 / 0:25

בדקו את עצמכם: באיזה צבע הגרביים שלכם? האם יש עליהן הדפס מגוחך? מחקר מצא שגרביים צבעוניים עם הדפסים מיוחדים אומרים משהו מאוד מפתיע על האישיות שלכם

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – גרביים עם כפכפים זה הטרנד החדש

מה הגרביים המוזרים שלכם אומרים עליכם? רק טוב, מתברר. מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת הרווארד מצא שאנשים שגורבים גרביים אקסצנטריים הם בדרך כלל מוצלחים יותר. אם אתם עדיין גורבים גרביים שחורים או אפורים ומסתירים אותם היטב מתחת למכנסיים הארוכים - אולי כדאי שתפסיקו. תוצאות המחקר מראות שככל שהגרביים שלכם "מטורפים" יותר - כך אנשים יחשבו עליכם דברים טובים יותר.

רק תסתכלו על הגרביים של ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. הבחור נוהג להופיע בכלי התקשורת עם גרביים בהירים, צבעונים ובעלי הדפסים משונים - ובעוד החוש האופנתי שלו עומד בספק - הוא ההוכחה המדויקת שגרביים זה סימן להצלחה.

עוד באופנה:

עוד באותו נושא

ימי הכובעים המטורפים: קייט מידלטון וחברות במרוצי אסקוט

לכתבה המלאה

המחקר מצא שהתנהגות לא קונפורמיסטית משפיעה על דעותיהם של אנשים עלינו ושהופעה חיצונית יוצאת דופן, בדגש על גרביים מוזרים, מצביעה על אנשים מוכשרים, מוצלחים ושאפתנים. אלה שנוטים להוסיף טאץ' עיצובי לגרביים שלהם הם לרוב אלו שלא מרגישים מחוייבים לנורמות.

מעבר לכך, הגרביים המוזרים שלכם לא רק ישנו לטובה את דעתם של אחרים עליכם -הן גם ישנו את דעתכם על עצמכם ויעניקו לכם יותר ביטחון. מותג הגרביים השוודי "Happy Socks" חוגג על האידיאל הזה ומשווק גרביים בעיצובים מיוחדים עם הטקסט "הי, אני כאן כדי להישאר". עכשיו השאלה היא האם אתם אמיצים מספיק כדי להסתובב עם גרביים כאלה ברחוב?

  • עוד באותו נושא:
  • גרביים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully