וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש שהופך את תסרוקות השיער ליצירות אמנות

29.6.2017 / 14:39

אחת התצוגות המרכזיות ביום הפתיחה של אירוע ביוטי סיטי ב-4 ביולי תהיה של מעצב השיער אבי מלכה, אשר יפסל תסרוקות מורכבות על ראשן של 18 דוגמניות. התצוגה היא בשיתוף TRESEMME, מותג טיפוח השיער המוביל בארה"ב. צפו בהכנותיו, וקבלו כמה טיפים לשמירה על השיער בקיץ

צילום מסך

"אני גאה להיות חלק מהאירוע זה כי הוא אירוע של אמנות, ארט, אופנת עילית של השיער. זה יהיה כמו ללכת למוזיאון של שיער, זו עבודת פיסול", אומר מעצב השיער אבי מלכה. זאת השנה ה-11 ברציפות שעולם האופנה והביוטי מתכנס בתל אביב לארבעה ימים לרגל אירוע ביוטי סיטי. חנות הפופ הענקית תכלול תצוגות אופנה, סדנאות איפור וטיפוח והרצאות ופאנלים בנושאים שונים. ביום שלישי, 4 ביולי בשעה 20:30 יעלו על המסלול 18 דוגמניות כשלראשן תסרוקות אמנותיות, מיוחדות ומורכבות, פרי יצירתו של מלכה. למעצב השיער צפויה תצוגה נוספת ביום שישי, 7 ביולי, בשעה 15:30.

"לוקח המון שעות להכין תסרוקת", אומר מלכה, "צריך הרבה ידיים שיעזרו כדי לעשות זאת בצורה מדויקת. אני מאוד מתרגש לקראת האירוע, סוף סוף נותנים כבוד לעולם השיער ולמעצבי שיער".

מלכה הוא מעצב השיער הראשי ואיש הקריאייטיב מאחורי תצוגת השיער של ביוטי סיטי 2017. מופע השיער שלו יציג מראות טרנדיים כיצירות אמנות, והתצוגה היא בחסות ובשיתוף TRESEMME, מותג טיפוח השיער המוביל בארצות הברית, שהגיע לפני כשנה לישראל ומוצריו נמכרים בסופר-פארם.

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully