וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ של שי מיקה: הפריט האחד שחייב להיות בארון של כל אחת

3.7.2017 / 8:58

זוכת "האח הגדול" הייתה בין הסלבס שהעניקו טיפים באופנה ללקוחות, בפתיחת החנות הענקית והמעוצבת של מותג האופנה רנואר בקניון עזריאלי שבתל אביב, וסיפרה מהו הבגד שכל אחת צריכה על המדף. צפו

צילום מסך

החופש הגדול כבר כאן, העונה החמה בעיצומה ואחת הדרכים הכי כיפיות לבילוי היא שופינג - לנצל את מבצעי הקיץ כדי לחדש את המלתחה במקום ממוזג, שמספק שפע של אטרקציות. בקניון עזריאלי שבתל אביב נפתחה בסוף חודש יוני החנות החדשה והמעוצבת של רנואר, ואלפי לקוחות הגיעו ליום הפתיחה החגיגי. כ-8 מיליון שקלים הושקעו במתחם הגדול, ששטחו כ-1,200 מ"ר ובמסגרת חנוכת החנות העניק מותג האופנה הישראלי הטבות ייחודיות והנחות גדולות ללקוחות.

אחת ההפתעות שחיכתה לבאי החנות הייתה עזרה לא צפויה בבחירת הבגדים: אושיות אופנה העניקו לקונות ולקונים עצות וטיפים על סטייל. בין הסלבס הייתה זוכת "האח הגדול" שי מיקה, שעזרה לקונים ולקונות לשדרג את הלוק שלהם.

"באתי לעשות בלגן וסדר בארון, אני לוקחת את כל מה שאוהבת בלי למדוד, חוזרת עם זה הביתה ומבסוטית מהקנייה", אמרה שי מיקה, שסיפרה גם מאיזה צבע היא הכי נזהרת ומהי הדרך שבה היא עושה שופינג. "כל אחת צריכה ללבוש מה שנוח לה", הוסיפה, "מה שנוח הוא הכי יפה".

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully