וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לח ומיוזע? גם בקיץ אפשר להתאפר

6.7.2017 / 9:54

איפור עמיד לשרב הנוזלי של יולי-אוגוסט אינו עניין של מה בכך, אבל עם שימוש נכון תוכלי לשמור על מראה רענן אפילו בשיא היום. רוית אסף נותנת כמה טיפים מקצועיים

טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
יש דרכים לשרוד/אתר רשמי

טיפוח

טיפוח וניקוי הפנים חשוב תמיד, אך בקיץ במיוחד. העור סובל במהלך היום מלחות (חום) וזיעה, מה שגורם לעודף לכלוך ונקבוביות סתומות ולכן חשוב ניקוי יסודי של עור הפנים. רצוי לעשות זאת על ידי פילינג קריסטלי, היוצר גרגור קל ועדין של העור והסרת שכבת הלכלוך העליונה.

החום הכבד, הלחות, הזיעה ואי הנוחות עלולים לשבש את האיפור. ואם את מסתובבת בחוץ, המצב עוד יותר מסובך. האיפור מתחיל לנזול ולהימרח, העור נראה מלוכלך ועייף והיום רק התחיל. אז איך מונעים את חוסר הנעימות הזה, כיצד משתמשים נכון באיפור עמיד ובאילו מוצרים כדאי לבחור? ואיך ניצור מראה זוהר ולא מזיע? הנה כמה טיפים חשובים למראה מטופח ועמיד.

טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
שמירה על עור פנים נקי היא חצי הדרך להצלחה/אתר רשמי

בסיס

חשוב להשתמש במוצרי איפור עמידים לחום, לחות וזיעה ולא באיפור שעמיד לעור שמן. מוצרי האיפור העמידים מצוינים בקיץ ובכלל לנשים בעלות עור פנים שמן ומעורב, לנשים בגיל השלישי שסובלות מגלי חום והזעה וכן לעוסקות בפעילות גופנית ולמבלות בחופי הים או בבריכה.

העור בקיץ נראה טוב יותר מאשר בחורף מה שמאפשר שימוש בכמות קטנה יותר של מייק אפ ורצוי מייקאפ במרקם קל ונוזלי. עדיף להשתמש במייקאפ עמיד שמתייבש מהר ואינו דורש פידור. הפידור יוצר "עומס" מיותר על הפנים ובשימוש מוגזם עלול להראות בוצי ולא מחמיא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
להשתמש בכמות קטנה של מייק-אפ/אתר רשמי

איפור עיניים

הכלל שתמיד עובד! כדי לשמור על מראה איפור קליל ואוורירי, עדיף ליצור עיניים נקיות, צללית בסיס בהירה על גלגל העין, מעט הצללה בשקע ל"חימום" העין ומסקרה עמידה במים. רצוי להשתמש בצלליות קרם סטיק עמידות שאינן יוצרות קווים וקמטוטים בעפעפיים. ניתן לשדרג את האיפור על ידי תיחום קו הריסים באייליינר ג'ל עמיד שאינו נמרח. בקיץ ממש לא רצוי להשתמש בעפרונות עיניים, אשר נוטים לנזול ולהימרח.

טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
להשתמש באייליינר שלא נמרח ולא בעיפרון שנוטה לנזול/אתר רשמי

סומק וברונזר

אפשר להשתמש בברונזר מתחת לעצמות הלחיים למראה שזוף או מעט סומק בגוון ורוד על תפוחי הלחיים שיצור מראה קליל וצעיר. בקיץ מומלץ להשתמש במרקמים מוצקים או קרמים ולא באבקות בתפזורת.

טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
ברונזר מתחת לעצמות הלחיים למראה שזוף/אתר רשמי

שפתיים

השפתונים העמידים מאפשרים לנו ליהנות מכל גוון. שימוש באודם עמיד בגוונים ורודים ואדומים יוצר מראה מושלם של איפור, המשתלב עם עור שזוף, או גלוס שקוף אם בחרת בעיניים יותר מאופרות.

הכותבת, רוית אסף, היא בעלת רשת בתי ספר למקצועות האיפור והיופי 1-700-70-70-54.

לאתר של רוית אסף
לעמוד האינסטגרם של רוית אסף
לעמוד הפייסבוק של רוית אסף

טיפים לאיפור קיץ עמיד. אתר רשמי
אדום, בוהק, יפה/אתר רשמי
רוית אסף
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully