וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפחות מ-350 שקלים: תיק האיפור המושלם שילווה אותך במשך כל השנה

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם, בשיתוף סופר פארם

6.7.2017 / 7:38

כדי ליצור ערכת איפור מגוונת במחיר סביר את לא צריכה לחפש את המוצרים הזולים ביותר. יצרנו עבורך תמהיל מושלם של מוצרי קוסמטיקה מפנקים, איכותיים ויפים, שיאפשרו לך ליצור כמה סגנונות איפור שונים

דוגמנית מאופרת בתכשירי האיפור של PUPA.
דוגמנית מאופרת במייקאפ Made to last של PUPA במחיר 75 שקלים בביוטי סיטי

לכל אישה יש את מוצרי האיפור שהיא הכי אוהבת, כאלו שהיא תמיד נאמנה להם ואלו שיוצרים את תיק האיפור הקבוע, המשלב בדרך כלל בין מוצרי יוקרה של מותגי-על לבין מוצרים במחירים נגישים יותר. אבל כדי להרכיב תיק איפור מושלם ומגוון במחיר סביר את לא צריכה לחפש את המוצרים הזולים ביותר, אלא ליצור תמהיל של מוצרי קוסמטיקה מפנקים, איכותיים ויפים, שיאפשרו לך ליצור כמה סגנונות איפור שונים. אנחנו יצרנו עבורך תיק איפור גדול, מגוון ואיכותי במיוחד מתוך מבחר המוצרים שמוצגים בהיכל היופי של ביוטי סיטי והעלות הכוללת של כל מוצרי האיפור בו היא פחות מ-350 שקלים.

זהו מייקאפ עמיד במיוחד שמגיע ב-12 גוונים ומאפשר לשלוט ברמת הכיסוי שאת רוצה, החל מכיסוי בינוני לשעות היום ועד לכיסוי מלא שמתאים לשעות הערב מבלי להיראות כבד. בנוסף, בזכות היותו נטול שומן הוא מתאים גם לימים בהם הטמפרטורות גבוהות במיוחד.

Instant Light Lip Comfort Oil CLARINS.
שמן לשפתיים: Instant Light Lip Comfort Oil CLARINS 99 שקלים בביוטי סיטי

השמן החדש לשפתיים של קלרינס מטפח, מזין ומרגיע את השפתיים. הוא נותן מעטה עדין ומבריק שמגן על השפתיים מפני נזקי הסביבה בזכות מרכיבים צמחיים של אגוזי לוז ושמני שזיף ומציע כמה אפשרויות - תוספת של טון נוצץ ורך ליומיום, כבסיס מחליק לשפתיים לפני הנחת אודם או כגלוס, מעל כל אודם שתבחרי, לתוספת ברק.

קונסילר Idyllic extreme cover  GA-DE. GA-DE,
קונסילר: Idyllic extreme cover GA-DE 59.90 שקלים/GA-DE

קונסילר נוזלי שנותן כיסוי מלא לפגמים בעור ולכהויות מתחת ומסביב לעיניים. בזכותו של קומפלקס ג'ל טבעי ופיגמנטים זעירים מצופי סיליקון הוא מעשיר את העור בלחות, נותן מעטה עמיד לאורך זמן ויוצר מראה מואר.

ברונזר bronzing powder מקס פקטור.
ברונזר: bronzing powder מקס פקטור 39 שקלים

אף תיק איפור לא שלם ללא ברונזר נוצץ שנותן מראה בריא וצעיר ומאפשר לשמור על עור הפנים מהשמש מבלי לוותר על המראה השזוף. הbronzing powder של מקס פקטור נותן מראה ברונזה עם מעט ניצוץ שמתאים גם לשעות היום וגם לאיפור ערב זוהר.

מסקרה פוש אפ דרמה MAYBLLINE. מייבלין,
מסקרה: פוש אפ דרמה MAYBLLINE 40 שקלים בביוטי סיטי/מייבלין

מסקרה היא מאסט בכל תיק איפור - גם לאישה שלא אוהבת להתאפר, היא ממסגרת את העיניים ויוצרת מראה מודגש ברגע. שכבה אחת תספיק כדי ליצור מראה של ריסים מלאים אך טבעיים שמתאים במהלך היום ושתיים או שלוש שכבות יאפשרו לך ליצור לוק ערב דרמטי במיוחד, מתאים גם לאיפור כלות.

עיפרון גבות LIFE.
עיפרון גבות LIFE במחיר 19.90 שקלים

גבות עבות ומודגשות הפכו לאחד הטרנדים הגדולים בעונות האחרונות ונראה שכולן רוצות גבות עם נוכחות. העפרונות של LIFE מגיעים במגוון של צבעים ומאפשרים לך ליצור מראה של גבות מסודרות ומעוצבות שיוצרות מסגרת לעיניים ומדגישות את תווי הפנים שלך.

סומק של אסנס ball blush ESSENCE.
סומק: ball blush ESSENCE 14 שקלים

הסומק הכדורי של אסנס נותן מראה טבעי, נמרח בקלות ומאפשר לך ליצור מראה סמוק ובריא. את יכולה להשתמש בו על תפוחי הלחיים למראה של הסמקה בריאה או על כל עצם הלחי, בשילוב עם ברונזר, למראה של שיזוף טבעי ורב ממדי.

סה"כ: 346.80 שקלים

ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם, בשיתוף סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully