וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחררים את הבסטיליה בסטייל: הדור הבא של השיק הצרפתי

11.7.2017 / 8:07

לא צריך לנסוע לצרפת כדי להכניס את השיק לחיי הילדים. לרגל יום העצמאות הצרפתי אספנו את הטיפים להלבשת הקטנטנים על פי הקלאסיקה הצרפתית

אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

יום העצמאות המתקרב של צרפת, יום הבסטיליה שיתקיים ב-14 ביולי הוא הזדמנות נפלאה לבחון את השיק הצרפתי החמקמק שכולנו אוהבים. אבל במקום להתמקד שוב בשיער הלא מתאמץ, בחולצות הפסים הקלאסית ובאודם האדום הנצחי שכה מזוהה עם הצרפתיות האופנתיות, למה לא להסתכל על דור העתיד השיקי - הילדים הצרפתים שכבר מגיל צעיר נושמים אופנה על זמנית, נקיה ומהודקת. מותג האופנה Catimini שעשה עליה לפני מעל לשנה מציע אופנה צרפתית לקטנטנים ובדרך עוזר לנו לפצח את הסטייל המדויק ללא צורך להחתים דרכון.

אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

פסים: אי אפשר לדבר על שיק צרפתי מבלי לדבר על פסים. אבל בעוד חולצת הפסים הקלאסית בצבעוניות של שחור ולבן או כחול ולבן מתאימה לנשים הצרפתיות, הילדים הצרפתים נהנים מפסים שמחים וקסומים יותר, כאלו המשלבים הדפסים שמחים ומזגזגים בקלות בין עולם פנטזיה ילדותי לסגנון צרפתי נצחי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

פרינטים מאופקים: אופנת הילדים הצרפתית שואבת השראה בעיקר מהמראה הלא מתאמץ של ההורים, לכן גם הפרינטים השונים מביאים איתם שילוב של ציורים ילדותיים עם נגיעות אומנותיות ולוק כללי שנראה מתאים לכל הגילאים- גם הגדולים יותר. עם קשת צבעים מאופקת בגוונים טבעיים כמו כחול נייבי, קאמל וגווני אדמה, המראה משלב בקלות בין עולם ילדותי שמח לאופנה בוגרת ולא מתאמצת.

אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

אקססוריז: בין אם זו מטפחת שנקשרת על הצוואר, על הראש או מסביב לידית של התיק, כל צרפתייה שיקית יודעת שהסוד בלהפוך גם את הבגד הפשוט ביותר לאישי ויוצא דופן הוא על ידי אקססוריז. בקולקציה ניתן למצוא מגוון של מטפחות, תיקים, אביזרי שיער ונעליים שיהפכו כל לוק לאישי ומעניין יותר.

אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

גזרות נכונות: נוחות היא אחד הדברים החשובים ביותר באופנה הצרפתית בכלל ובבגדי הילדים בפרט. ישנה חשיבות גדולה לגזרות נינוחות ובדים נושמים כדי לאפשר לילדים לזוז, ליהנות ולהרגיש בנוח מבלי לחשוב על מה שהם לובשים. עם מכנסיים בגזרת סלים אופנתית אבל עם זאת כזו ששמה דגש על נוחות ושמלות מאווררות ,רחוקות מהגוף ובעלות גזרה מדויקת נראה שהחשיבות העיקרית בלבוש היא קודם כל הנוחות, מבלי לגרוע מהסטייל.

אופנת ילדים צרפתית קמפניני.
אופנת ילדים צרפתית קמפניני

אטטיוד נכון: בסופו של דבר, אופנה היא לא רק בגדים או נעליים, היא בעיקר גישה. כל פאשניסטה בכל גיל יודעת שמה שעושה את הבגדים הוא האדם שלובש אותם ולכן מה שהכי חשוב, בעיקר בבגדי ילדים, הוא למצוא את שביל הזהב בין פריטי לבוש אופנתיים וטרנדיים, לכאלו שהילדים יהנו ללבוש ובעיקר שיהיו נוחים ועשויים מבדים טבעיים ונעימים לגוף.

למגוון פריטי האופנה של Catimini הקליקו כאן

ג'ני דנסון בשיתוף Catimini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully