וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקוש בנסיקה: דניאלה פיק, גברת טרנטינו לעתיד, בקמפיין איפור חדש

מי שעתידה להיות אשת במאי הוליוודי ולטופף על שטיחים אדומים באופנת-על, הופכת לשם חם בתעשייה ומחוזרת על ידי חברות מסחריות, מפיקים ומלהקים. רגע לפני שיתחילו להתגלגל ההצעות מעבר לים, היא מתחדשת בקמפיין האיפור של עדה לזורגן בכיכובה

דניאלה פיק בקמפיין  איפור קיץ 2017 של עדה לזורגן. גיא הכט,
ההצעות מתחילות לזרום? דניאלה פיק בקמפיין איפור הקיץ של עדה לזורגן/גיא הכט

כמי שעתידה להיות אשת במאי הוליוודי, לטופף על שטיחים אדומים באופנת-על, ומעל הכל לשאת את השם הנוצץ טרנטינו, דניאלה פיק היא שם חם בתעשייה בימים אלו. חברות מסחריות, מפיקים ומלהקים בתכניות טלוויזיה כבר מחזרים אחריה. האם קמפיין חדש שלה למראה איפור הקיץ של עדה לזורגן הוא סימן לבאות, או שהוא פשוט קשור להיכרות ממושכת ומוקדמת שלה עם המאפרת המוכשרת, כפי שנמסר? יש מקום להניח שזו בחירה אישית שלה.

הזמרת בת ה-33, שהתארסה לאחרונה לבמאי זוכה שני פרסי האוסקר, נראית מצוין בתמונות הקמפיין שצילם גיא הכט. לא שהיא הייתה פחות יפה אי פעם, אבל נראה שהאהבה הישנה?חדשה עושה לה טוב. זוג שצוחק הרבה, כפי שהיא מספרת בראיונות על הזוגיות שלה עם טרנטינו, בדרך כלל גם נראה טוב. המראה שעיצבה המאפרת הוותיקה עבור דניאלה זוהר ומאופיין בשימרים נוזליים, ברונזרים בצבעי כתום, אפרסק, זהב, כסף והרבה ריסים מודגשים ומלאכותיים.

דניאלה פיק בקמפיין  איפור קיץ 2017 של עדה לזורגן. גיא הכט,
שימרים נוזליים וריסים מודגשים/גיא הכט

הקמפיין שיעלה בשבוע הבא ברשתות החברתיות צולם בזמן ביקור מולדת של פיק המתגוררת עם ארוסה המפורסם בלוס-אנג'לס. לזורגן ופיק הכירו לפני מספר שנים על סט צילומי התכנית "רוקדים עם כוכבים". היא מצאה זמן לצילומים למרות לו"ז צפוף לאחרונה, שכולל חזרות עם הגיטריסט יוחאי פורטל לקראת מופע אקוסטי ואינטימי של שירים מקוריים שלה וקאברים לשירים אחרים בליווי פסנתר וגיטרה, שיעלה במועדונים בלוס-אנג'לס; עבודות דוגמנות במסגרת חוזה דוגמנות חדש בסוכנות אמריקאית; כמו כן, היא גם משתתפת ב-Rock Opera Swan Lake, מחזמר חדש מאת אמה, הפזמונאית והסופרת מירית שם-אור, שהועלה בהצלחה מספר פעמים בבית-היוצר וצפוי לעלות שוב ב-13.7 באברהם הוסטל וב-14.8 בזאפה הרצליה. קמפיין האיפור של עדה לזורגן הוא רק אחד מבין רבים המוצעים לה בימים אלו לפיק. ככל הנראה הביקוש שלה כגברת טרנטינו לעתיד עלה.

עוד באותו נושא

דניאלה פיק מצטלמת טופלס לקמפיין של ליווייס

לכתבה המלאה
דניאלה פיק בקמפיין  איפור קיץ 2017 של עדה לזורגן. גיא הכט,
שימוש רחב בברונזרים בצבעי כתום, אפרסק, זהב וכסף/גיא הכט

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו נפגשו במקרה ב-2009 באירוע למוזמנים בנמל תל-אביב. הוא ביקר כאן במסגרת בכורת "ממזרים חסרי כבוד" בבימויו, והיא הוזמנה על-ידי המארחים יורם ולאה גלובוס, חברי משפחה. הכימיה הייתה מיידית. הם החליפו טלפונים, נפגשו למחרת, התחילו לצאת, לא נפרדו למשך כל הביקור שלו בארץ ושמרו על קשר במשך שלושה חודשים. אבל הקשר נותק ובמשך שש שנים הם כלל לא התראו. שיחת טלפון אחת שינתה הכל, והם הבינו שהם רוצים להיות יחד. האהבה ניצחה. כמו קווי העלילה הבלתי ליניארים בסרטי טרנטינו, כנראה שכך גם סיפור אהבתו לדניאלה.

דניאלה פיק בקמפיין  איפור קיץ 2017 של עדה לזורגן. גיא הכט,
הקמפיין צולם בעת ביקור מולדת של פיק/גיא הכט
דניאלה פיק בקמפיין  איפור קיץ 2017 של עדה לזורגן. גיא הכט,
פיק ולזורגן. הכירו עוד בימי "רוקדים עם כוכבים"/גיא הכט
קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק. ניר פקין
סיפור אהבה לא ליניארי. טרנטינו ופיק/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully