וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפסטיק שמתחיל בליפסינק: לירן כוהנר וליקי רוזנברג עושות קנדל ג'נר

17.7.2017 / 8:10

לרגל השקת סדרה בת 27 שפתונים חדשים של אסתי לאודר, סיפקו הדוגמנית וחברתה מאמנת הכושר את התשובה הישראלית לפרסומת שבה קנדל ג'נר גונבת את הקול של הזמרת אל קינג. צפו

יח"צ - חד פעמי

לרגל השקת סדרת השפתונים החדשה של אסתי לאודר - Pure Color Love גויסה דוגמנית העל קנדל ג'נר יחד עם הזמרת, המלחינה והשחקנית האמריקאית אל קינג, לפרסומת וידיאו מוזיקלית שבה קנדל עושה ליפסינק ובעצם "גונבת את הקול" של קינג, כשהיא מחליפה בין מגוון לוקים ומראות שפתיים נוצצים. מחלקת השיווק של המותג בישראל החליטה להרים את הכפפה ולתת את התשובה הישראלית לפרסומת. לצורך העניין גויסו זוג חברות מפורסמות – הדוגמנית המצליחה לירן כוהנר ומאמנת הכושר של הכוכבים וחברתה הטובה גם בחיים ליקי רוזנברג, שנותנות את הגרסה שלהן לשיר wild love המתנגן בפרסומת הבינלאומית.

הצילומים לפרסומת הישראלית כללו המון אלתורים וריקודים של זוג החברות. "אנחנו באווירה טובה, כיף לנו ברמות", אמרה לנו ליקי, "אנחנו משיקים את השפתון של אסתי לאודר, Pure color love, מלא גוונים מדהימים". ליקי ולירן משחקות זוג חדרניות במלון שנכנסות לנקות סוויטה של זמרת מפורסמת ונתקלות באודם. "אנחנו מוצאות את האודם שהוא הכוח שלה ומתחילות להשתעשע בחדר", אמרה לנו לירן כשהיא מאופרת באחד מהגוונים החדשים.

לירן כוהנר עם ליקי רוזנברג בהפקת אופנה לקליפ שפתונים של אסתי לאודר.
לירן כוהנר עם ליקי רוזנברג בהפקת אופנה לקליפ שפתונים של אסתי לאודר

הליפסטיקים מביאים איתם בשורה חדשנית ממש כמו הקליפ - האפשרות ליצור אינספור מראות איפור אישיים ומפתיעים בעזרת 27 גוונים של שפתונים ב-4 מרקמים שונים שנוצרו בצורה שיכולה לעבוד ביחד: צבעי אולטרא מאט עשירים ונטולי משקל, צבעים חזקים עם נצנוץ פנינה, גווני כרום קרירים וצבעי שמנת נועזים כאשר כל שילוב בין שני גוונים ייצור גוון חדש, במרקם שונה לחלוטין.

המטרה של סדרת השפתונים היא לאפשר לכל אחת ליצור חתימה אישית משלה ולהתאים את השפתון לאישיות ולמצב הרוח. מוצר מרענן בתקופה בה נראה שטרנדים גדולים משתלטים על האופנה היומיומית וכל אחת מנסה לבלוט מתוך המון שהופך ליותר ויותר הומוגני. הליפסטיקים החדשים נותנים לכל אחת האת ההזדמנות לשחק עם צבעים ומרקמים ובסופו של דבר להפתיע עם צבע ומרקם חדשים. בנוסף, האפשרות ליצור כמה מראות איפור ברגע מקלה על שגרת האיפור היומיומית, אפשר להתחיל את היום עם גוון אחד, לשנות אותו על ידי מריחה של אודם בגוון ומרקם אחר שיתאים למצב הרוח או הלבוש ולבסוף, על ידי משיכה קלה נוספת, להוסיף זריקת צבע מפתיעה שתהפוך מראה טבעי לכזה שמתאים לערב נוצץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לירן כוהנר בהפקת אופנה לקליפ שפתונים של אסתי לאודר.
לירן כוהנר בהכנות לקליפ

נראה שהפרזנטוריות של המותג, גם בארץ וגם בחו"ל מתחברות היטב לקונספט. הערבוב בין קנדל ג'נר, האחות הכי טבעית לבית קרדשיאן, שעוברת ברגע ממראה זרוק וקולי לסופר מודל גדולה מהחיים, יחד עם אל קינג - זמרת עם לוק חד פעמי, מקועקעת ובלונדינית, ששרה בסגנון שמערבב בתוכו נגיעות בלוזיות יחד עם רוק אנד רול יוצר שילוב לא צפוי שמביא משהו חדש לקליפ. מהצד השני, נראה שגם החיבור בין ליקי רוזנברג המזוהה עם כושר וספורט לבין לירן כוהנר הדוגמנית מביא משהו חדש ואחר - ווייב קולי לא מתאמץ אך עם זאת אופנתי ונוצץ שעובר בקלות בצילומי הקליפ.

ניתן לרכוש את סדרת השפתונים ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל, בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין

צפו בגרסת הליפסינק המלאה של לירן כוהנר וליקי רוזנברג

ליקי רוזנברג בהפקת אופנה לקליפ שפתונים של אסתי לאודר.
ליקי רוזנברג ולירן כוהנר במהלך הצילומים
ג'ני דנסון בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully