וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקים יודעים מה טוב: תצוגת אלטה מודה של דולצ'ה וגבאנה בסיציליה

10.7.2017 / 13:06

לא פחות מ-126 לוקים גדושים בצבע, מרקמים ופרטים נראו על דוגמניות עם כובעים וקישוטי ראש, על רקע הרחובות היפים של פלרמו, בתצוגה שהפכה - כמיטב המסורת של צמד המעצבים האיטלקי - למסיבה אופנתית עליזה

אתר רשמי

בווידיאו: רגעים נבחרים מתצוגת אלטה מודה (הוט קוטור) של דולצ'ה וגבאנה בפלרמו.

"פלרמו היא החיים שלי. הזיכרונות שלי, המשפחה שלי, סבתא שלי, בית-הספר שלי, אבא שלי, אמא שלי - החיים שלי", אמר דומיניקו דולצ'ה, דקות ספורות לפני תצוגת אלטה מודה (הוט קוטור) של דולצ'ה וגבאנה. אחרי התצוגה המרהיבה בנאפולי בקיץ שעבר, הלוקיישן הנבחר השנה הוא העיר הראשית ומושב השלטון המנהלי של סיציליה. וכמובן, עיר הולדתו של חצי מצמד מעצבי האופנה המצליחים.

התצוגה נערכה בשעת ערב בכיכר פרטוריה, באזור ההיסטורי של פלרמו. הקהל (כ-430 איש) הורכב ממוזמנים, רובם לקוחות המותג ממקומות שונים בעולם. בין היתר, היו אורחים מסנט פטרסבורג, טוקיו, הוואי ומקאו. איש בחליפה, לא דמות מוכרת בעולם האופנה, לחץ ידיים והתראיין. האיש, רוזאריו קרוקטה, נשיא סיציליה ובנה של תופרת קומוניסטית אנטי-קפיטליסטית שניצל משלושה נסיונות התנקשות של המאפיה, הסביר את נוכחותו: "מבחינתי דולצ'ה וגבאנה הם הפרשנים הטובים ביותר לסטייל הסיציליאני. זה בדם שלהם והם עושים רבות למען סיציליה".

דוגמנית בתצוגת אלטה מודה (הוט קוטור) של דולצ'ה וגבאנה, פלרמו, יולי 2017. פייסבוק, אתר רשמי
"דולצ'ה וגבאנה הם הפרשנים הטובים ביותר לסטייל הסיציליאני"/אתר רשמי, פייסבוק

מאז שדולצ'ה וגבאנה סגרו את הליין הזול שלהם, D&G, ב-2011, הם התמקדו בקוטור. אך בעוד ששאר מעצבי ההוט קוטור מציגים בפריז, הם בחרו להציג במולדתם. פעמיים בשנה מאז 2012, בינואר וביולי, נערכת תצוגת האלטה מודה (אופנה גבוהה באיטלקית) שנודעה בזכות עושר עיצובי מאין כמותו (ואפטר-פארטי עליזה המהווה אנטי קליימקס מובהק). לא פחות מ-126 מראות, מרביתם גדושים בצבע, מרקמים ופרטים, היו דוגמא לחזון, לניסיון ולבשלות של דולצ'ה וגבאנה. היו פה כמה ספורטיביים ולבישים ולצידם לוקים פנטסטיים. אפליקציות מוזהבות, סאטנים בוהקים, תחרות עדינות, פרינטים בארוקיים, גדילים ופונפונים, ראפלס ושכבות, נוצות, פרחים וחרוזים - נראו בכל עבר. הגזרות נעו בין מיני רטרו לבלון מלכותי, המרקמים בין משי נשפך לג'קארד קשיח. הסטייל כלל השראות מגוונות וחלקו היה אוריינטלי, רומי עתיק, ויקטוריאני או עכשווי. לא נעדרו כובעים וקישוטי ראש ושיער מלאי דמיון. מצד אחד ביגוד גדול מהחיים, מנגד תצוגת רחוב סיציליאני. אבל בסופו של דבר, הקוטור הפריזאי נראה פתאום לא כזה מהמם.

עוד באותו נושא

לראות את דולצ'ה וגבאנה בנאפולי ולמות: יום הולדת 30 לבית האופנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully