וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסקרה של בלה חדיד ממש מעבר לפינה: בוטיק יופי של דיור נפתח בתל-אביב

11.7.2017 / 14:09

חנות איפור וטיפוח של בית אופנת-העל הצרפתי נפתחה לראשונה בארץ והתמקמה בקניון גינדי תל אביב. על פי המובטח, ההיצע יהיה מסונכרן עם החנויות בחו"ל, וכל מה שיושק בעולם יושק גם אצלנו

אתר רשמי

בווידיאו: בלה חדיד בקמפיין המסקרה Pump 'n' Volume של דיור.

לראשונה בארץ: חנות ביוטי Stand Alone של בית אופנת-העל הצרפתי דיור. כל מדף האיפור של בלה חדיד, הפרזנטורית של קו היופי, נמצא עכשיו מעבר לפינה, וליתר דיוק בקניון גינדי תל אביב. החנות נפתחה בסוף השבוע והיא מעוצבת בהתאם לחנויות הביוטי של דיור בחו"ל. הקמת הבוטיק נעשתה בסיוע צוותים זרים שהגיעו במיוחד לשם כך. הריהוט תוכנן, יוצר ויובא מפריז. השראת עיצוב הפנים התמקדה בבקסטייג' של תצוגות המותג היוקרתי בחו"ל.

ההיצע יכלול מוצרים בקטגוריות הבישום, האיפור והטיפוח, והוא יהיה מסונכרן ככל האפשר עם ההיצע מעבר לים. מובטח שכל מה שיושק בעולם, יושק גם בסניף התל-אביבי. לצד הבשמים המוכרים של דיור, בין היתר מיס דיו וז'אדור האיקוניים, תוצע גם שורת בשמי בוטיק ייחודיים. בשמים אלו אינם בנמצא בשום רשת פארם או פרפומריה כלשהי וניתן להשיגם רק בחנויות הביוטי של דיור. בקטגוריית הטיפוח תוכלו למצוא את כל סדרות היוקרה הבלעדיות לבוטיק, החל מ-Capture ועד Life. כמו כן, יוצעו מגוון שירותים בלעדיים לחנות בדומה לבוטיקים של דיור בטוקיו, ניו-יורק, פריז, לונדון ודובאי.

מעוניינת באיפור כלות? כנסי

לרגל פתיחת החנות, התקיים שיתוף פעולה עם המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר. במסגרת הפרויקט גויסו תרומות למחלקה, ונערכה תחרות איורי אופנה של הסטודנטים
בהשראת מראות מתצוגות האופנה האחרונות בהן הוצגו עיצובים של המנהלת הקריאטיבית מריה גרציה צ'יורי ומעצב ביגוד הגברים בדיור, כריס ואן אש.

האיורים מציגים את הפרשנות האישית של הסטודנטים למראות הללו. מבין עשרות מתמודדים, נבחרו בעזרת ראש המחלקה לאה פרץ וסגניתה רחל הדרי, שישה סטודנטים שאיוריהם מגלמים פרשנות חדשנית, ייחודית ויצירתית לעולם האופנה על פי דיור. הסטודנטים הזוכים הם דנה קריב, דנה שוורץ, מאיה הוכשטטר, פארס עבד אל רחמן, נטף הירשברג ומאיה נאה. העבודות מוצגות על גבי מסכי ענק בקניון, והן גם הודפסו על כיסויים סלולריים למכשירי אייפון וגלקסי מסוגים שונים. במהלך השבוע הזה הכיסויים המאוירים יוענקו כשי לכל מי שתרכוש ב-500 שקלים ומעלה בחנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפור עיניים שיהיה זמין גם לכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט שנקר-דיור: הזוכים בתחרות האיורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איורים של פארס עבד אל רחמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנט שנה ב' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בן 27 מאבו גוש.

"סיימתי לימודים בעיצוב גרפי, עיצוב ובניית אתרים, ואפיון ממשק וחווית משתמש. בגדול לא יצא לי ממש לעבוד כמעצב לתקופה ארוכה בגלל הלימודים הנמשכים. אני מאוד מתחבר לעולם העיצוב, בעיקר עיצוב אופנה. החוויה ממש מרגשת, כרגע אני לא יכול לחשוב על עצמי מתעסק בעתיד בדברים חוץ מעיצוב אופנה, זה עולם כל כך יפה ומסקרן שמעסיק אותי כל הזמן, והשאיפות שלי הן להיות חלק מהעולם הזה שמלא ביצירתיות".

ההשראה: קולקציית הרדי-טו-וור לעונת אביב 2017 של דיור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור של נטף הירשברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית שנה ג' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בת 25 מרמת-גן.

"לפני הלימודים עזבתי ללונדון למספר חודשים, ולקחתי קורסים לאיור בבית הספר לאופנה סנטרל סיינט מרטינס שבמרכז הבירה הבריטית. כל חיי ידעתי שאני רוצה ללמוד אופנה, גרתי עם המשפחה ליד שנקר ותמיד ראיתי סטודנטים מסתובבים בשכונה עם שקיות גדולות והרבה בדים. תחום האופנה תמיד היה מרכז החיים שלי, אופנה היא הדרך שלי להביע את עצמי. אני מאמינה שאופנה מסוגלת לחבר בין עולמות".

ההשראה: קולקציית רדי-טו-וור לעונת אביב 2017 של דיור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור של מאיה נאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית שנה ג' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בת 25 מראשון-לציון.

"גדלתי בלוד, ומאז שאני זוכרת את עצמי תמיד ציירתי ובעיקר אופנה. מעולם לא למדתי את זה קודם. היה לי חלום שיום אחד האיורים האלו יהפכו למציאות ולבגדים. זאת הייתה הדרך שלי להירגע. עם השנים התפתחה הדמות "נאיה מאיה" שקיבלה שם ופנים. בשבילי עיצוב אופנה זו דרך לבטא את עצמי ללא מילים. אני אוהבת להתעסק עם הקרוע, הפרום, ה"מלוכלך" ולייצר משהו חדש ומלא הומור".

ההשראה: קולקציית רדי-טו-וור מעונת אביב 2017.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור של מאיה הוכשטטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית שנה ג' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בת 26 מתל-אביב.

"גדלתי בגליל, מוקפת טבע. העברתי ימים שלמים בציור, הכנת תכשיטים, סריגה, רקמה ושיפוץ בגדים שנמאסו עלי. למדתי תיאטרון, מחול, שירה ופסנתר, רק כדי למצוא את עצמי חוזרת לאהבה הראשונה שלי, אופנה. בעיצובים שלי, אני אוהבת לחקור צדדים שונים של נשיות, לחבר קסם והומור לכדי עיצוב נקי ורענן".

ההשראה: קולקציית קוטור לעונת אביב 2017 של דיור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור של דנה שוורץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית שנה ג' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בת 26 מתל-אביב.

"נולדתי וגדלתי בחיפה. עם סיום התיכון הצטרפתי למכינה קדם צבאית ובהמשך שירתתי בתפקיד משמעותי בחיל הים. תמיד התעניינתי בתחומים הקשורים לאמנות כמו איור, ציור וצילום. מאז ומתמיד אופנה ולבוש העסיקו אותי, אני מתחברת לשילובים בין סגנונות ועולמות מנוגדים ולא שגרתיים. מרגישה שדרך עולם האופנה, אני יכולה להביא את עצמי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר".

ההשראה: קולקציית רדי-טו-וור לעונת סתיו 2017 של דיור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור של דנה קריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית שנה ב' במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. בת 25 מתל אביב.

"גדלתי בתל אביב בבית עם תשוקה לסטיילינג ולעיצוב. מגיל צעיר עלו בי מחשבות רבות על בגדים והתמקדתי בפרטים הקטנים מבחירת הבדים ועד התפר המדויק. אופנה בשבילי היא כמו דייט ראשון בכל יום מחדש: גורמת לי להיות מסוחררת, עם ניצוצות בעיניים, לשכוח מכל מה שקורה סביבי ולחשוב על הפעם הבאה שהיא תיגע בי. לאחר שהשתחררתי מצה"ל עבדתי במשרות שונות הנוגעות בתחום האופנה. למדתי קניינות אופנה וכעת אני לומדת עיצוב אופנה במחלקה המצוינת של שנקר, שמוריה פותחים בפניי בכל יום דלת לעולם חדש ומרגש".

ההשראה: קולקציית אביב/קיץ 2017 לגברים של דיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully