וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולטות? החנות הפריזאית המיתולוגית colette תיסגר אחרי 20 שנה

12.7.2017 / 15:35

חנות הקונספט ברחוב סנט הונורה היוקרתי נחשבה כלוקיישן חובה עבור כל חובבת אופנה, והוגדרה על ידי מגזין פורבס כחנות הכי טרנדית בעולם. בית האופנה סן לורן, שיהיה כנראה האחרון לשתף פעולה עם קולט, הצהיר שישמח לשכור את החלל לאחר הסגירה

החנות קולט בפריז - מתחם אופנה ואמנות. קולט פריז, GettyImages
"כמו כל דבר טוב שמגיע לסיום, קולט תסגור את שעריה"/GettyImages, קולט פריז

היום בצהריים פרסם מגזין האונליין bof (ביזנס אוף פאשן) ידיעה בדבר סגירתה של חנות הקונספט הפריזאית "קולט", לאחר 20 שנות פעילות. החנות המיתולוגית ברחוב סנט הונורה היוקרתי בפריז נחשבה שנים כלוקיישן חובה עבור כל חובבת אופנה שביקרה בבירת האופנה הצרפתית, והייתה בין הראשונות שפעלו בקונספט של "חנות קונספט". הבוטיק שהוגדר על ידי מגזין פורבס כ"חנות הכי טרנדית בעולם" נוסד בשנת 1997 על ידי קולט רוסו, ונוהל בשנים האחרונות תחת שרביטה של בתה שרה אנדלמן. הוא הציע (ועדיין מציע עד סוף שנת 2017) חווית קנייה מזן אחר, עם קניינות הגובלת באוצרות, תערוכות מתחלפות, קולקציות שיתופי פעולה ייחודיות עם מעצבי-על ומעצבים צעירים מבלנסיאגה והרמס ועד לאיקאה, בשלוש קומות רוויות סטייל ולייף סטייל בלתי מתפשרים.

קים קרדשיאן וקניה ווסט עושים שופינג במתחם קולט בפריז מרץ 2015. GettyImages
קים קרדשיאן וקניה ווסט בסיבוב שופינג בקולט, במהלך שבוע האופנה של פריז, מרץ 2015/GettyImages

"זו החנות היחידה שאני נכנס אליה בתדירות גבוהה בפריז", אמר קרל לגרפלד רק לפני כשנה, "יש שם דברים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר". ההצהרה הרשמית שהוציאו הבוקר לתקשורת מטעם החנות נוסחה באלגנטיות אופיינית: "כמו כל דבר טוב שמגיע לסיום, קולט תסגור את שעריה השנה אחרי עשרים שנות פעילות. קולט רוסו החליטה שהגיע הזמן לקחת את הזמן לעצמה, וקולט החנות אינה יכולה להתקיים ללא קולט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מוקדם יותר השנה חשפה אנדלמן שבשנתיים האחרונות הכנסות הבוטיק ירדו עקב ירידה בתיירות בפריז והתקפות הטרור. בית האופנה סן לורן, שיהיה כנראה האחרון לשתף פעולה עם קולט, הצהיר שישמח לשכור את החלל לאחר הסגירה ולאפשר לצוות העובדים להמשיך לעבוד בחנות החדשה. בינתיים, על פי הדיווחים באתרי האונליין השונים, קולט רוסו ובתה עדיין גרות בבניין שמעל החנות, וימשיכו להפעיל את אתר האונליין המצליח של החנות. סופו של עידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully