וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראה ג'ינס לוהט בשנה שבה נולדתם?

14.7.2017 / 8:13

על רקע תופעת הדגמים הביזאריים שהולכת ומתעצמת, כשכל חודש צץ ג'ינס אמביוולנטי חדש, החלטנו לחזור לדגם הקלאסי האהוב, ולבדוק את אבולוציית הגזרות מהאייטיז ועד היום. תיעוד נוסטלגי בתמונות מהפנטות

אתר רשמי

בווידיאו: סרטון הדרכה לבשורה החדשה בתחום הדנים - הקפאת הג'ינס בפריזר.

הג'ינס היה פה מאז המאה ה-19, אבל בכל שנה צץ דגם נוסף ליוניברס האינסופי של הז'אנר הכל כך פופולרי. לאחרונה נראה שהתופעה אף מתעצמת, כשמותגים רבים מציגים דגמים מקוריים ומתעקשים לציין שהג'ינס חוזר. אבל למעשה הג'ינס מעולם לא היה אאוט. הפריט הכה אמריקאי הזה ששימש בתחילת דרכו אנשי כפיים, חצה את כל הגבולות האפשריים. אפילו תפיסתו כבגד קז'ואלי שאינו מתאים לאירועי ערב, הולכת ונעלמת. לא פעם נשים לובשות אותו עם עקבי סטילטו ותיקי קלאץ', כולל גרסאות עם קרעים, חורים וטלאים, ונראות מצוין.

אבל שינויים והתפתחויות בג'ינס הם רבים. ישנה מעגליות מסוימת שניתן להצביע עליה באופנת ג'ינסים, ובאופן לא ייאמן, רעיונות חדשים ממשיכים להופיע. אם מביטים 30 או 40 שנים אחורה, מגלים טרנדים לא מעטים. כמובן כל מי שחשב ב-1985 שהוא ממש מגניב בג'ינס המכובס שלו, היום לא מבין מה הוא חשב לעצמו. בדומה לכך, הגזרות הנמוכות כל-כך של אמצע שנות ה-2000 נעלמו לטובת דגמים גבוהים (וידידותיים) יותר. ג'ינס הפדלפון של שנות ה-70 שב שנים לאחר שנעלם מחיינו, וכו'. מה לבשנו בשנה שבה נולדתם? (בהנחה שנולדתם מ-1980 ואילך), תיעוד מהפנט של אושיות הסטייל והדנים שלהן.

עוד באותו נושא:
מסתבר שהבשורה בתחום הג'ינסים בכלל מגיעה מאוקראינה
הצעקה האחרונה בז'אנר הדנים המוזרים: ג'ינס עם בוץ
הטרנד החדש בתחום הדנים לא הולך לעלות לכם שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully