וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את קרמי הלחות שאמורים לנצח את הקיץ

שירלי אכסלרוד

16.7.2017 / 14:01

תראו לנו אחת שמצליחה להיות נסיכה מתוקתקת 365 ימים בשנה, ונשלח אותה לסיבוב קצר בחוץ המהביל והלח. לרגל הקיץ, גם הנקבוביות שלנו לקו בבולמיה, ומקיאות כל קרם שנמרח עליהן. השבוע גויסו נסייניות המדור לבדוק על פרצופן את קרמי הלחות שאמורים לשרוד את יולי-אוגוסט

קרם לחות. ShutterStock
איזה קרמים הצליחו לעמוד באתגרי הקיץ?/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מה שאפשר לבקש מקרם לחות קיצי, עם חיסרון קל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית מ', עם עור שמאמין בדו קיום בין קמטי יובש ראשונים לבין אזור T בוהק כחביתה בנופשון הכל כלול, מתמרחת כבר שבועות ב-daywear החדש של אסתי לאודר, שמבטיח גימור מאט משיי. מבחינתה הוא כל מה שאפשר לבקש מקרם לחות קיצי: מרקם ג'ל קריר ועתיר לחות, שסופח שומנים בהצלחה יתרה. אפילו צהריים מיוזעים שבילתה בחוץ הסתיימו בעור מאוזן ובלא יותר מברק מתון במצח - הישג לא רע לחודש יולי. כל זה בגוון מנטה חלומי וריח המלפפונים המוכר והמשגע של הסדרה. הדאון סייד: הקרם נטול SPF ומגיע במארז צנצנת חתיכי אך לא הגייני בעליל.

אסתי לאודר, DAYWEAR MATTE, מחיר: 200 שקלים ל-50 מ"ל.

עוד באותו נושא:
אמנות המריחה: בדקנו את המייק-אפים החדשים על המדף
בדקנו עבורכן את הבשמים החדשים על המדפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם מושלם שנמס כמו קינוח אוורירי, בחיזוק ריח של אסקפיזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד מצטיין, על אף שגם הוא נטול SPF וארוז במיכל יפה תואר שמחייב לדחוף אליו אצבעות: הקרם החדש של ז'יבנשי, במרקם מושלם שנמס לתוך העור כמו קינוח אוורירי במיוחד. מעולה לעור מעורב, שמן או סתם מזיע, שזקוק ללחות נטו עם אפס אחוזי שומן. בונוס: ריח של אסקפיזם, ולו לרגע קט.

ז'יבנשי, Velvet Luminescence Moisturizing Cream, מחיר: 329 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלם עבור מי שמתכוונת לבלות את הקיץ באירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיכל משאבה נוח – ורק על זה כבר מגיעות לו כפיים - מגיע קרם חדש מקלרינס, עם SPF15 ובמרקם תחליב, שמבטיח רעננות ולחות לעור רגיל עד מעורב. אחרי שלקחה אותו לכמה סיבובים בגיהנום הקרוי "בחוץ", נסיינית רגילה-מעורבת ביקשה לעדכן את הגדרת קהל היעד: "לח ונעימי מאוד, מושלם מתחת למייק אפ. רק מה, לוקח לו לא מעט זמן להיספג, והאזורים המעורבים המועדים לפורענות - אף, מצח – הבריקו לי כמו פרוג'קטור. מושלם למי שמתכוונת לבלות את הקיץ באירופה, או לבעלות עור רגיל-נוטה ליבש שלא יכולות לוותר על מנת לחות גם ביולי-אוגוסט, אבל הקרם העשיר הרגיל עושה להן את המוות".

קלרינס, תחליב Hydra-Essentiel, מחיר: 349 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה את העבודה, אבל אל תבנו על מראה מאט אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשליש מחיר מציעים בד"ר עור, המותג המקומי המוצלח, קרם חמוד לגמרי שהולם את מי שמבלה לסירוגין בין יובש המזגנים לבין קרני השמש המרושעות. SPF 30 מכובד עושה את העבודה בשמש, והמרקם הלח אך נטול השומן בא טוב גם עם מייק אפ, ועשיר מספיק גם לעור נוטה ליבשושי. אם כי אחרי שעה בלחות המטרידה, אל תבנו על מראה מאט אצילי. בשוליים: לא יכולנו שלא לשים לב לשם הלועזי שכתוב על המארז גם בעברית, "סופט אנד סאן". חמידות קטנה ופרובינציאלית.

ד"ר עור, קרם לחות והגנה soft and sun, מחיר: 101 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצלח ואפילו קליל, פלאס תחושת לאקשרי מתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אימפריית רונית רפאל משיקה קרם לחות מתקן עם מקדם הגנה SPF 15, שמשולב, כמתבקש ממותג הטיפוח ומהפרסונה, עם אפקט אנטי אייג'ינג שמעכב סימני הזדקנות של העור. למורחות המצטיינות ("בצורה עדינה כלפי מעלה על הפנים והצוואר") מובטח אפילו מראה "מורם באופן דרמטי". אז עד שכולנו נזכה לבוטוקס אה לה נטורל, נוכל להסתפק במראה המאט הרענן והמאוד מוצלח ואפילו קליל, שמספק קרם הלחות בימי יולי המהבילים, שעובד יופי גם על בחורה שצועדת כל בוקר במשך 40 דקות למשרד. המרקם המעט משחתי מפתיע ביכולת ספיגה מעולה ובתחושת לאקשרי מתונה, הפתעה מהסוג האהוב עלינו.

Proactive Correcting Moisturizer של GENEVE L.RAPHAEL, מחיר: 438 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במרכזי רונית רפאל-מדע היופי ובאמצעות חיוג ישיר: 1-800-802-802.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחליב טיפולי שמרגיז את העור וסותם את הנקבוביות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם רפואי מוריד ושפופרת נטולת אפיל מינימלי הופכים את תחליב הלחות של אקניל למוצר שתתבאסי לשלוף מהתיק באמצע היום. אבל הנסיינית מ', מחוצ'קנת קלות בכל עונות השנה ובקיץ בפרט, לא נפלה בפח האריזה ובדקה את ההבטחה לפעולה משולשת: טיפול בפצעונים, החזרת הלחות והגנה מהשמש. בבקרים הראשונים מ' היתה מאושרת: גם מרקם נעים ולח במיוחד (עשיר מדי, כפי שהתברר בהמשך), גם 30 SPF וגם תקווה לפנים חלקות, והכל במחיר קטן ממש. אפילו הריח הספקפושטי ספק קרם-הגנה הרגיש לה נחמד. רק שאחרי שבוע, ואין דרך עדינה לומר זאת, מ' היתה מחוצ'קנת אפילו יותר. התחליב הטיפולי הרגיז לה את העור, סתם את הנקבוביות, והזיע את עצמו לדעת במהלך היום, כאחרון הקרמים החורפיים.

אקניל, תחליב לחות והגנה 3 ב-1, מחיר: 63.40 שקלים ל- 100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully