וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו טבעת אירוסין היית רוצה לקבל? צפו בחידון הזוגי

24.7.2017 / 7:59

בני הזוג שלנו אמורים להכיר אותנו יותר טוב מכולם. רגע לפני שתמר וצפריר הגיעו לקנות טבעת אירוסין, רז זלצרמן בדק מה הם יודעים זה על זו - מסוג החופשה האהוב עליהם ועד לשאלה האם יש להם טעם זהה כשמדובר בטבעת שתסמל את אהבתם. צפו

צילום מסך

בני הזוג שלנו הם החצי השני שלנו, האנשים שמכירים אותנו הכי טוב. הם יודעים מה אנחנו אוהבים לאכול, איך אנחנו אוהבים להתפנק, איזה סוג חופשה היינו רוצים ומה גורם לנו לשמחה והנאה.

אחרי שלוש שנים וחצי ביחד תמר וצפריר החליטו להתחתן, ולפני שצפריר קנה לתמר טבעת תפס אותם רז זלצרמן לשאלון קצר שיבהיר להם עד כמה הם מכירים זו את זה. כשצפריר נשאל מהו הבילוי המועדף על תמר הוא פספס, כששניהם נשאלו איך צפריר היה רוצה שתמר תפנק אותו הם ענו את אותה תשובה, האם ככשהגיע הזמן לענות על סוג העיצוב של טבעת האירוסין הם הפגינו טעם זהה? צפו.

מה שבטוח, כשבוחרים טבעת אירוסין מומלץ לבחור ברשת תכשיטים בעלת ותק ומוניטין דוגמת הבורסה לתכשיטים, המובילה את ענף תכשיטי היהלומים בישראל ולה 15 סניפים בקניונים המובילים בארץ, כך שתוכלו לקבל כל שירות בעתיד קרוב לבית. ברשת הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא את מבחר טבעות האירוסין הגדול ביותר בארץ ובכל תקציב שחשבתם להשקיע בטבעת.

לצפייה במבחר הטבעות האירוסין הגדול של רשת הבורסה לתכשיטים לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully