וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי אין רד: קייט מידלטון מהפנטת במסיבת גן בברלין

20.7.2017 / 13:05

הדוכסית, הנסיך וויליאם ושני ילדיהם הגיעו אתמול (ד) לברלין במסגרת סיור לצורכי "רצון טוב והקסמה כללית", כפי שהוא הוגדר בתקשורת הבריטית. בשמלה אדומה חושפת כתפיים שלבשה קייט למסיבת גן בבית השגריר הבריטי, היא יותר מהצליחה לעמוד במטרה המוצהרת של הביקור

קייט מידלטון בשמלת אלכסנדר מקווין קיץ 2017, ברלין, 19 יולי 2017. AP
השמלה שכולנו צריכות לאירועי קיץ חגיגיים בשעות היום. קייט מידלטון אתמול בברלין/AP

לאחר שהקסימו את פולין, וויליאם, קייט ושני ילדיהם עשו את הדרך הקצרה לגרמניה במסגרת סיור בן חמישה ימים בשתי המדינות שתואר בתקשורת הבריטית כסיור של רצון טוב לצורך הדגשת היחסים הידידותיים של בריטניה עם מדינות האיחוד האירופי והקסמה כללית באמצעות המשפחה הצעירה והיפה. וכאמור, הם מקסימים. בביגוד מתואם להפליא, עם צבע אחד או שניים דומיננטיים (בפולין אדום-לבן, ובגרמניה כחול-לבן) הם מצטלמים נהדר וגורמים לכל מי שבסביבתם להצטער קשות על עזיבת בריטניה את האיחוד האירופי.

אתמול (ד), לאחר פגישה עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ולפני ביקור באנדרטת השואה בבירה הגרמנית, בני הזוג המלכותיים לקחו חלק במסיבת גן לרגל יום הולדתה של המלכה. למסיבה שנערכה בגינת ביתו של השגריר הבריטי בברלין, לבשה קייט שמלת אלכסנדר מקווין, בית אופנת העל הבריטי המועדף עליה לאירועים ייצוגיים.

קייט מידלטון (בשמלת אלכסנדר מקווין קיץ 2017) והנסיך וויליאם, ברלין, 19 יולי 2017. GettyImages
אכן מקסימים. וויליאם וקייט/GettyImages

עשויה משי שיפון וכותנה, השמלה האדומה בגזרת אוף-דה-שולדר עם ראפלס ובאורך הרצפה, הייתה בחירה מצוינת לאופי האירוע, השעה ביום ולמיקום. בדיוק השמלה שכולנו צריכות לאירועי קיץ חגיגיים בשעות היום. העלות כמובן אינה בגובה העינייים: 1,453 ליש"ט (כ- 6,750 שקלים) ועוד בסייל סוף עונה. בעיה נוספת - השמלה אזלה מנט-א-פורטה, חנות מקוונת לאופנת על שבדרך-כלל ניתן למצוא בה רבים מפריטי הביגוד והאקססוריז של הדוכסית. עם זאת, עדיין מוצעת גרסתה של השמלה בוורוד בייבי.

קייט אבזרה עם סנדלי ניוד של פראדה (שגילו פדיקור אדום תואם), ועם זוג עגילים מאורכים (כמעט עד הכתפיים) עשויים קריסטלים אדומים בצורת פרחים. העגילים, שגם הם אזלו מאתר נט-א-פורטה, הם בעיצוב סימון רושה, מעצבת תכשיטים ואמנית אירית בוגרת הסנטרל סיינט מרטינס'.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת כתפיים ועשויה משי שיפון וכותנה. שמלת מסיבת הגן של קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם בוורוד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרחי קריסטלים באורך כמעט עד הכתפיים. העגילים של קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיפלומטיה רכה: קייט מציגה אופנת על בריטית בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully