וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא יודעת גם לשיר: קארה דלווין שרה בפסקול סרטה החדש

23.7.2017 / 12:41

היא לא רק דוגמנית מבוקשת ושחקנית מבטיחה, עכשיו היא גם זמרת. בסוף השבוע שוחרר שיר חדש שכתבה ומבצעת קארה דלווין, שאותו הפיק פארל ווילאמס, במסגרת "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", סרט מדע בדיוני חדש שביים לוק בסון. האזינו

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: צפו בטריילר של "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" (לוק בסון, 2017).

כבר השלמנו עם העובדה שקארה דלווין מעדיפה להיות שחקנית על פני דוגמנית, ושמחנו לראות את הקריירה הקולנועית שלה הולכת וצוברת תאוצה בזכות תפקידים בהפקות יוקרה. כעת מסתבר שהיפהפיה יודעת גם לשיר. בסוף השבוע שוחרר ליוטיוב שיר חדש, "I feel Everything", שהיא כתבה ומבצעת בעצמה. את השיר בעל המקצב המתון וצליל הקאנטרי, הפיק פארל וויליאמס והוא לקוח מתוך פסקול סרטה החדש, "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". בסרט אפשר לשמוע אותו בסוף על רקע הקרדיטים. פסקול הסרט כולל גם שירים בביצוע דיוויד בואי, בוב מארלי, ווייקליף ז'אן, אלכסנדר דספלאט ועוד.

השחקנית בת ה-24 אמרה ל-USA Taday שהיא לא מאמינה שהיא בפסקול לצד אגדות המוזיקה הללו: "אין מילים לתאר איך הרגשתי כשראיתי את אלבום הוויניל. אני אפילו לא חושבת שזה אמיתי". עוד היא סיפרה שאת השיר היא כתבה בזמן שחשבה על התאהבות. "זמן שבו הכל חדש, ראשוני ולא ברור... כולנו צריכים אהבה, ואהבה תציל את היום".

פסקה יפה אחת בשיר מגלמת את הדברים: "המבט שלך גורם לי לקפוא, אבל אני לא יכולה להישאר בשקט. העיניים האלה מחזיקות אותי ערה יותר מכל כדור. ואני יודעת, שלהיות יחד מרגיש כמו לנצח. ועכשיו, יותר מתמיד אני מרגישה הכל".

ריהאנה וקארה דלווין בבכורת לוס-אנג'לס של הסרט ולריאן ועיר אלף הכוכבים (לוק בסון, 2017), יולי 2017. GettyImages
דלווין במראה עתידני לצד ריהאנה, בבכורת הסרט בלוס אנג'לס/GettyImages

"ולריאן ועיר אלף הכוכבים" הוא סרט פעולה מדע בדיוני צרפתי בשפה האנגלית, שהופק, נכתב ובוים על ידי היוצר הצרפתי לוק בסון. העלילה מבוססת על סדרת קומיקס צרפתית בשם "ולריאן ולורלין" משנות ה-60, העוסקת בשני סוכנים האחראים על שמירת הסדר מטעם ממשלה אנושית בעיר הגלקטית אלפא, המורכבת מאלף מינים. לצד דלווין המגלמת את לורלין, משתתפים גם דיין דיהן כוולריאן, קלייב אואן כמפקדם של השניים, אית'ן הוק, ג'ון גודמן וריהאנה.

בימים אלו מתקיים מסע קידום של הסרט. ביום שלישי בשבוע שעבר נערכה הבכורה בלוס-אנג'לס אליה הגיעו ריהאנה, פופי דלווין (אחותה של קארה), קנדל ג'נר, לוק בסון, קארה דלווין כמובן, ואחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדע בדיוני צרפתי. דלווין עם דיין דיהן, מתוך הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארה לבשה שמלת קוטור כסופה של אייריס ואן-הרפן מקולקציית סתיו 2017 ברוח עתידנית - המראה הכי נכון לפרמיירה של סרט מדע בדיוני. ריהאנה השאירה את קארה קצת בצל עם שמלת טול הכוללת חצאית מיני, שובל ארוך ושרוולים תפוחים של ג'יאמבטיסטה ואלי, בצבע ורוד צמר גפן מתוק. פופי דלווין נראתה נפלא (כתמיד) באוברול שחור מנצנץ עם כתפיים מודגשות, מחשוף וי ומכנסי באגי. וקנדל ג'נר, כמו הטופמודל שהיא, הדהימה בשמלת מיני חושפת כתפיים ורגליים ארוכות של כרמן מארץ' שהייתה טייק מעניין וחדיש לשמלה שחורה קטנה. דיין דיהן לבש חליפת פראדה שחורה עם חולצה פרחונית-פסיכדלית רכוסה עד הצוואר. יותר רטרו מעתידני, אבל הוא נראה מצוין.

I Feel Everything: קארה דלווין בשיר ראשון. האזינו

קארה דלווין בסרט ולריאן ועיר אלף הכוכבים (לוק בסון, 2017).
דלווין בלוק 2016, טרום הקיצוץ. מתוך הסרט החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully