וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג ענק בשוק נעלי היוקרה: ג'ימי צ'ו נמכרת במיליארדים למייקל קורס

חברת מוצרי האופנה של המעצב מניו יורק רוכשת את מותג העל הבריטי תמורת כ-1.2 מיליארד דולר. מדובר בפרמיה של כ-36% מעל מחיר השוק בעת הכרזת המכירה

צילום: מאצ'י הוף עריכת וידאו:ניר חן

מיזוג בצמרת האופנה: מותג אופנת היוקרה מייקל קורס ירכוש את בית האופנה הבריטי ג'ימי צ'ו בסכום של 896 מיליון ליש"ט (1.2 מיליארד דולר). כך פורסם הבוקר (שלישי) במגזין "פיננשייל טיימס". על פי הדיווח, מדובר בעסקת מזומן בגובה של 2.30 ליש"ט לכל מניה של מותג נעלי היוקרה - פרמיה של 36.5% על מחיר המניה בזמן הכרזת החברה כי היא עומדת למכירה.

ג'ימי צ'ו, שהחל את דרכו כיצרן נעליים צנוע בסדנה ברובע האקני הלונדוני, וכיום נחשב לאחד ממותגי האופנה הבריטיים המוכרים ביותר, הועמד למכירה בחודש אפריל השנה לאחר שנקלע לקשיים ונאבק לשמור על מעמדו בשנים באחרונות. חברת ג'ב הולדינג, שבבעלות משפחת ריימן הגרמנית, מחזיקה כעת ב-70% מהבעלות על המותג, והודיעה כי היא מחפשת קונים לחברה בעקבות החלטתה לנטוש את שוק אופנת היוקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הקיץ של מותג ג'ימי צ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

העלייה במכירות נעלי המותג הצטמצמה בשנת 2016 ב-0.8%, דבר שנבע, לדברי החברה, מהאטה כללית בשוק מותגי היוקרה. הרווחים באותה שנה ירדו מ-19.4 מיליון ליש"ט ל-15.4 מיליון ליש"ט בלבד. עקב מצב השוק, נערכים לאחרונה מיזוגים רבים - רק לפני חודשיים רכשה יצרנית תיקי היוקרה קואץ' את קייט ספייד בעסקה בשווי 2.4 מיליארד ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי ג'ימי צ'ו. עסקה בשווי 1.2 מיליארד דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ג'ימי צ'ו ידוע ברחבי העולם בנעליו הזוהרות והאופנתיות", אמר ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס. לדבריו, "החברה מובילה בקביעת טרנדים בעולם האופנה. העיצובים החדשניים שלה והאומנות יוצאת הדופן שלה פונות לקובעי הטרנדים ברחבי העולם. אנחנו מאמינים שג'ימי צ'ו עומדת בפני צמיחה משמעותית ואנחנו מחויבים לתמוך במותג החזק שג'ימי צ'ו בנתה ב-20 השנים האחרונות".

מייקל קורס עצמו, המשמש מעצב בכיר בחברה, תיאר את ג'ימי צ'ו בתור "בית אופנה יוקרתי מרכזי, המציע הנעלה ייחודית". לדבריו, "אנחנו מעריצים את הסגנון הזוהר ואת אופיו של ג'ימי צ'ו כקובע טרנדים. אנחנו מברכים את ג'ימי צ'ו על הצטרפותו לקבוצתנו".

פייר דניס יישאר בתפקידו כמנכ"ל ג'ימי צ'ו. יו"ר החברה, פיטר הארף, אמר כי "המיזוג עם מייקל קורס יאפשר לג'ימי צ'ו לפצוח בשלב הבא של הצמיחה שלה ויועיל הן לצרכנים והן לבעלי המניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully