וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לעמוד בפניהם: פריטי השבוע הכי יפים באסוס

26.7.2017 / 8:25

הנעליים שיעשו לכן את היום, השמלה המושלמת של החודש, התיק שחלמנו עליו השנה, טריק סטיילינג היסטרי ששווה לאמץ והפתעות נוספות. כי למה שרק אנחנו נבזבז?

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

יקר אבל שווה

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
כתף א-סימטרית, אדום מעושן ופפיונים הורסים מבית המותג C/Meo Collective/אתר רשמי, מתוך האתר

בפינת הפריט היקר של השבוע השחלנו שמלה לא פחות ממושלמת, של המותג הלא פחות ממושלם - C/Meo Collective. אם אתן עוד לא מכירות, זה הזמן. אז שוב, לא מדובר בפריט שכל אחת תרוץ להזמין באינטרנט, בלי למדוד, עם תשלום של מע"מ, ועדיין - אלו מכן היותר קלילות בעניין, שלא הצטיידו בשמלה לחתונה חשובה - זאת השמלה שלכן. הכתף הא-סימטרית, האדום המעושן והפפיונים ההורסים. במחשבה שנייה, מי צריך אירוע? אנחנו מוכנות לקנות אותה ולא להוריד לעולם.

מחיר: 145 פאונד (120.35 לאחר קופון הנחה) = 558 שקלים.

לעמוד הפריט

עוד באותו נושא:
זריקת צבע למלתחת הקיץ: פריטים שווים מאסוס
הסוד שכל חובבת אסוס חייבת לדעת

עונת החתונות עדיין כאן

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
לבחורות שאוהבות את השמלות שלהן קלאסיות, אבל עם קטע/אתר רשמי, מתוך האתר

אם כבר ערכנו לכן היכרות עם המותג, אז הנה שמלה נוספת מאותו בית, שנמכרת עכשיו ב-50% הנחה. מיועדת לבחורות שאוהבות את השמלות שלהן יותר קלאסיות, אבל עם קטע. הצבע הירוק הזה מעולה, בד הוויסקוזה ממנו היא עשויה איכותי, והדיטיילים היפים - כמו מחשוף המעטפת, הקשירה העדינה והשסע - הופכים אותה לעוד אופציה טובה אם אתן עדיין עמוק בעונת החתונות.

מחיר: 87 פאונד (72.21 לאחר קופון הנחה) = 335 שקלים.

לעמוד הפריט

פשוטה ויומיומית

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
המחיר שווה במיוחד/אתר רשמי, מתוך האתר

פשוטה ויומיומית יותר היא השמלה הכיפית הזאת. שמלת קיץ כמו שאנחנו אוהבות, עם גזרה ישרה אך לא צמודה עד המותניים, שמשתחררת קצת אחרי עם כיווצים עדינים המשווים לה מראה קליל ומחמיא. בצבע כחול כהה-ג'ינסי, מבד כותנה, ובמחיר שווה ביותר.

מחיר: 18 פאונד = 83.5 שקלים.

לעמוד הפריט

טרנד הפירסינג בגרסה לפשוטות

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
ג'יי וו אנדרסון התקשר/אתר רשמי, מתוך האתר

את טרנד תיקי הפירסינג קשה היה לפספס בשנה האחרונה, בעיקר על בלוגריות באינסטגרם. אבל בעוד הן עוטות על עצמן בגאווה את הדגמים המקוריים והמושלמים של המעצב הבריטי ג'יי וו אנדרסון, אנחנו חיכינו לחיקוי שיהיה מגניב מספיק כדי שגם אנחנו נוכל. והנה הוא מגיע, באדיבות רשת מנגו, באדום יפה ולוהט, וזה טוב לנו כמעט כמו הדבר האמיתי. אתן אפילו לא צריכות לכתת את רגליכן לקניון, הוא נמצא באסוס הקרוב לביתכן.

מחיר: 36 פאונד = 167 שקלים.

לעמוד הפריט

תזיעו קצת בשביל הסטייל

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
דמיינו אותו עם גופיה לבנה וחצאית קצרה/אתר רשמי, מתוך האתר

אחד הפריטים הכי קולים ללבישה בקיץ הוא ז'קט בלייזר, כנראה בשל העובדה שרק אמיצות יכולות לעטות על עצמן אחד כזה בחום הזה. ועדיין, מה לא נעשה בשביל להיות בסטייל. עכשיו דמיינו את הז'קט המחויט, המדויק והיפה הזה, חובר אל גופיה לבנה, וחצאית קצרה (או מכנסיים קצרים) וקיבלתן לוק לוהט שקשה לעמוד בפניו. כמובן תמיד אפשר לרכוש וללבוש בספטמבר כשהטמפרטורות הופכות אנושיות יותר. בכל מקרה, אנחנו בעד הוספה שלו לסל.

מחיר: 55 פאונד (45.65 לאחר קופון הנחה) = 212 שקלים.

לעמוד הפריט

קש ופונפונים

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
הכי מרים/אתר רשמי, מתוך האתר

עוד טרנד תיקים, שעליו כבר דיברנו לפני שבועיים, הוא טרנד תיקי קש. אז הנה עוד אופציה מעולה של המותג הכיפי סקיני דיפ, בשילוב פונפונים ורודים שמוסיפים שמחה וצבע לכל הסיפור. אז נכון שפונפונים זה כבר קצת קיץ 2015, אבל הם תמיד מרימים, ובמקרה הזה זה בא בול.

מחיר: 26 פאונד = 121 שקלים.

לעמוד הפריט

בגלל הסטיילינג

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
אין סיבה לא לאמץ את הטרנד בשעות הערב ולהראות סופר קול/אתר רשמי, מתוך האתר

גילוי נאות: זה קודם כל הסטיילינג המושלם שעשה לנו את זה בטירוף. אבל עכשיו תורכן ליישם. גרביים שקופות, גבוהות בגזרה רחבה ומשוחררת הן בגדר פריט מאסט. ותראו כמה זה יפה בשילוב עם גזרת נעלי ה-mule הכה אהובה עלינו. אז נכון באור יום בשעות הקיץ זה יכול להיות מאתגר, אבל אין סיבה לא לאמץ את הטרנד בשעות הערב ולהראות סופר קול.

מחיר: 6 פאונד = 28 שקלים.

לעמוד הפריט

נעליים קונים מהר

אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
הצבע, הניטים, הראפלס. אין שאלה בכלל/אתר רשמי, מתוך האתר
אסוס. מתוך האתר, אתר רשמי
אחלה פריט באחלה מחיר/אתר רשמי, מתוך האתר

ולסיום, אף פעם אין יותר מדי זוגות נעליים. זאת לא קלישאה, זה החיים. וסנדלים כאלו תמיד כיף שיש בארון הנעליים, כי בקיץ למי יש כוח לדדות על עקבים, צבע הג'ינס הבהיר, כמו גם בד הג'ינס המעולה, עיטור הראפלס הכה חביב עלינו והניטים לקינוח. אחלה פריט באחלה מחיר.

מחיר: 27 פאונד = 125 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully