וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעים חמים ומראה סקסי: הדרך להבליט את יופיין של העיניים

30.7.2017 / 7:59

על השטיחים האדומים בלט השנה מראה האיפור המעושן בגווני אדמה, ובעזרת טכניקה פשוטה גם אתן יכולות ליצור לעצמכן לוק שנע בין העדין והטבעי לבין הדרמטי והחושני. צפו

צילום מסך

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר שראינו בעונת הטקסים האחרונה, היה זה של מראה איפור מעושן בגווני בורדו וחמרה סקסיים. מי שהרימו את הכפפה ותרגמו את המראה לכזה שכל אחת יכולה ליצור לקראת אירוע מתקרב הם סמאשבוקס. בעזרתו של המאפר הראשי של המותג, מתן סבג, אנחנו יכולים ללמוד את הטכניקה הפשוטה והמהירה ליצור את הלוק באמצעות פלטת צלליות חדשה - אחת מסדרה של שש פלטות-מיני בשם COVER SHOT, שמגיעות במגוון גדול במיוחד של גוונים ומרקמים.

לצורך יצירת הלוק יש להתחיל עם פריימר. מתן משתמש ב-PHOTO FINISH LID PRIMER, פריימר שמגיע בגוונים שונים, מנטרל ומתקן את גוון העור לקראת הנחת הצללית ויוצר עמידות של מראה האיפור לאורך כל היום או כל הלילה. הפריימר הוא מה שהופך את שטח העפעף לקנבס מושלם לקראת הנחת האיפור. בעזרת פלטת הצלליות ABLAZE, פלטה של גווני חום, חמרה ואדום/ בורדו, מתן מתחיל ליצור את הלוק האדמדם והמעושן.

פלטת איפור ABALZE של סמאשבוקס.
פלטת ABALZE של סמאשבוקס

הבסיס למראה הוא הצללית הבהירה ביותר בפלטה, צללית בגוון וורדרד אותה מניחים בחלק הפנימי של העין ליצירת מראה מואר, אחריה מניחים צללית בגוון כתמתם ומטשטשים את המעבר בין השניים. השלב הבא הוא הנחת צללית בגוון ברונזה – אדמדם בקצה החיצוני של העין וטשטוש המעברים ליצירת זרימה טבעית בין הצבע הבהיר לכהה. מתן מדגיש כי אחד הדברים החשובים ביותר ביצירת מראה מעושן מושלם הוא לטשטש את המעברים בין צבעי הצלליות בכל אחד משלבי האיפור ולא רק בסוף התהליך.

לתוספת דרמה מתן מניח גוון חום כהה בקצה החיצוני של העין ומשלב אותו עם גוון הברונזה. כדי ליצור המשכיות ניתן להניח את הגוון הכהה גם בחלק התחתון של העין, המראה שנוצר הוא מודגש ועמוק יותר. לתחימה מושלמת של קו הריסים התחתון רצוי להשתמש במברשת זוויתית ולאחר מכן לרכך את הצללית בעזרת מברשת "קרמבו" קטנה.

כדי ליצור מראה רב-ממדי ומעניין מתן משתמש בצללית בגוון סגול/אדמדם חם, ועובר בתנועות עדינות על כל גלגל העין עד לקבלת מראה מעושן ומצועף. לתוספת דרמה ויצירת המסגרת המושלמת לעיניים משתמשים במסקרת FULL EXPOSURE, שהרי אף מראה איפור מעושן לא שלם ללא מסקרה שחורה שמוסיפה נפח לריסים וממסגרת את העיניים.

פלטת ה-ABLAZE מאפשרת ליצור מראה מעושן שנע בין מראה עדין וטבעי לדרמטי במיוחד, הגוונים השונים מתאימים לכל צבע עיניים וגוון עור, כאשר הגוונים האדומים החמים יחמיאו לעיניים בהירות ואף יקפיצו את גווני הירוק והכחול בעין ולעומתן לבעלות העיניים החומות ועיניים בגוון דבש יחמיאו הגוונים החומים השוקולדים וגווני הברונזה.

את מוצרי סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל, בחנות הדגל בקניון TLV FASHION MALL בתל אביב, במתחמים בקניון עזריאלי תל אביב ואבנת פתח תקווה ובאתר רשת אפריל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איפור עיניים בגוונים חמים באמצעות פלטת איפור של סמאשבוקס. צילום מסך
איפור עיניים בגוונים חמים באמצעות פלטת איפור של סמאשבוקס/צילום מסך
ג'ני דנסון בשיתוף סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully