וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 50 שקלים: האקססוריז שישדרגו את הלוק הקיצי שלך

31.7.2017 / 8:32

ביולי-אוגוסט הולכים קל, שמח ובסטייל לא מחייב. מתיקים שמתאימים ליומיום או לחוף הים, דרך כובעים וסרטים שמוסיפים למראה ועד לנעליים צבעוניות ותכשירים ששומרים על השיער - אספנו בשבילך את פריטי האופנה שאת חייבת בקיץ הזה

אישה חבושה בכובע בלבוש קיצי. ShutterStock
אישה חבושה בכובע בלבוש קיצי/ShutterStock

הקיץ בשיאו, נראה שכולם נמצאים בחופשה במקום כיפי כלשהו וזה בדיוק הזמן ליהנות מאופנת קיץ צבעונית, שמחה ומאווררת. הטמפרטורות הגבוהות ואווירת החופש גורמים לכולנו לרצות לגלוש אל תוך זוג כפכפים צבעוניים וללכת לים. אחד הדברים המהנים בקיץ הוא האקססוריז השמחים שאפשר ללבוש מבלי לחשוב פעמיים. העובדה שהם נראים טוב ומשדרגים את ההופעה לא אומרת שהם צריכים להיות יקרים: אספנו בשבילך את אביזרי הקיץ המרעננים ביותר, כאלו שישדרגו את הלוק שלך ויגרמו לך להרגיש בחופשה – ואף אחד מהם לא עולה יותר מ-50 שקלים.

תיקים

העונה אפשר למצוא מבחר עצום של תיקים קיציים, שמתאימים ליומיום או לחוף הים. את יכולה לבחור בתיק קנבס גדול ונוח שיכיל את כל מה שאת צריכה ליום עמוס, בתיק קש שהפך לאחד מהאקססוריז האהובים על הפאשניסטות באינסטגרם, או בתיק פלסטיק שקוף וצבעוני שיוסיף זריקת צבע מרעננת לכל מה שתבחרי ללבוש.

תיק של טוונטיפורסבן.
טוונטיפורסבן 14.90
תיק של רנואר.
תיק של רנואר 29.90
תיק של גולברי.
תיק של גולברי 49.90
תיק של דיסקרט.
תיק של דיסקרט 44.90

כובעים

אחת הדרכים האופנתיות ביותר להגן על עור הפנים מנזקי השמש היא על ידי חבישת כובע רחב שוליים. ההיצע רחב, החל מכובע קלאסי ומאופק עם שוליים צרים ועד לכובעים רחבי שוליים עם תוספות של פונפונים או סרטים צבעוניים, שיגרמו לך להיראות כמו כוכבת קולנוע בחופשה אקזוטית.

כובע של H&O.
כובע של H&O במחיר 39.90
כובע של ZARA.
כובע של ZARA במחיר 35.90
כובע של קסטרו.
קסטרו 19.90

נעלי סליידס צבעוניות

נעלי הסליידס, נעליים שטוחות בעלות פס יחיד לרוחב כף הרגל הן תחליף טרנדי וקליל לכפכפי האצבע. ניתן למצוא אותן בכל צבעי הקשת, מגומי, עור או בד. הן נוחות במיוחד, מתאימות לכל מקום ומוסיפות זריקה אופנתית לכל מה שאת לובשת.

נעלי סליידס ZAXY לרשת סטורי.
ZAXY לסטורי 50
נעלי סליידס WESHOOS לרשת SCHOLL.
WESHOOS ל-SCHOLL במחיר 49.90
נעלי סליידס SCOOP.
SCOOP במחיר 29.90

סרטים לשיער

אחרי עונת הסתיו, בה אחד האקססוריז הלוהטים לראש היה הטורבן, הקיץ מציע אלטרנטיבה מעשית יותר - כזו שלא מתאימה רק לפיד של האינסטגרם, אלא נראית נכונה לכל מקום. סרטי שיער צבעוניים מכותנה או משי שנראים כמו שילוב בין מטפחת ראש לבנדנה, הם דרך קלה ואפנתית לשמור על המראה של השיער גם בימים בהם הלחות מאיימת להרוס אותו.

סרט לשיער של ברשקה.
ברשקה 39.90
סרט לשיער של H&M.
H&M במחיר 39.90

תכשיטים צבעוניים

דרך נוספת להוסיף טוויסט שמח ומרענן ללוק היא בעזרת תכשיטים גדולים וצבעוניים. אל תפחדי מתכשיטי סטייטמנט, כל עוד הם עשויים מחומרים כמו חרוזים, בד או פלסטיק הם נראים קלילים ומתאימים במיוחד לשדרוג המראה שלך במהלך היום.

תכשיטים של ברשקה.
ברשקה 19.90
תכשיט של דיסקרט.
דיסקרט 44.90

טיפוח לשיער

אנחנו אמנם זוכרות להגן על הגוף והפנים בעזרת קרם הגנה וקרם לחות, אבל לעיתים אנחנו שוכחות שגם השיער שלנו סובל מנזקי השמש. תגני על השיער בעזרת תכשירים ייעודיים, כאלו שיוסיפו לו ברק וישמרו עליו מפני נזקים כמו דהיית הצבע או שבירה שיכולים להיגרם מהשמש, ממי מלח או מכלור. תכשירים אלה יגרמו לך ליהנות ממראה שיער מושלם בעזרת ספריי, פריז ג'ל, מי מלח או קרם לחות מזין.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ג'ל פריז לוריאל.
לוריאל פריז ג'ל הבהרה 39.90
איב רושה קרם בוטני לשיער יבש.
איב רושה קרם בוטני לשיער יבש 34
ספריי מלח ים של TRESemme.
טרסמה ספריי מלח ים 34.90
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully