וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמים, נקי ואלגנטי: COS לסתיו הקרוב

2.8.2017 / 14:27

המינימליזם הסקנדינבי, החייטות המוקפדת, התמה האורבנית, הקולור-בלוק וחיי המדף הממושכים המאפיינים את עיצובי המותג מתחילת דרכו - נמצאים גם בסתיו 2017, עם כמה חידושים נחמדים. גוון הבורגונדי החם הולך לכבוש בסטייל את העונה הקרירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשקעה משתלמת. COS לסתיו הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

10 שנים חלפו מאז שנפתחה חנות ראשונה של COS בלונדון, ומאז מצא המותג השבדי מבית H&M את מקומו בליבן של רבות. גם אצלנו, הרבה לפני עלייתו לארץ, נשים דיברו עליו בערגה ושמחו לחלוק חוויות ורכישות. עם פתיחת החנות הראשונה בתל-אביב, הרעב לכל מה ש-COS בא על סיפוקו. אמנם התמחור לא אטרקטיבי כמו זה שמוצע בתקופת הסייל ב-COS במקומות מסוימים מעבר לים, אבל היי, כל האופנה הטובה הזאת נמצאת מעבר לפינה, מתומחרת בשקלים והמוכרת אומרת לך שבחרת מצוין בעברית. ובואו נודה על האמת, ההיצע בחנות רחב וכולל גם אופנת גברים וילדים.

המינימליזם הסקנדינבי, חומרי האיכות, הגזרות הייחודיות וגווני הקולור-בלוק קרים בדרך כלל, וכל זה קסם לחובבות האופנה המקומיות. ההשקעה, כמו שהן למדו עוד באירופה, משתלמת. כי לחצאית צמר, שמלת כותנה או חליפת מכנסיים של COS יש חיי מדף ממושכים. וקולקציית סתיו 2017 נושאת גם היא את הדי.אן.איי הכה מובהק-מוכר הזה, עם חידושים נחמדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטרפלס בגזרה מתרחבת, אחד הפריטים היפים כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו תמיד, הקולקציה מחולקת לקטגוריות: קלאסי, קז'ואלי, לייז'ור (פנאי), פארטי ואקססוריז, אם כי העיצוב פה מותח את גבולות הקטגוריות. החייטות המוקפדת והתמה האורבנית המלוות את עיצובי המותג מתחילת דרכו נמצאות פה גם הפעם, אם כי בגרסה מרוככת.

חידוש בולט ומשמח למדי הוא מתחום הצבע. בורגונדי, אדום עם סגלגלות המזוהה עם צבעו של יין הבורגונדי, נוכח פה רבות ועשוי להיות הגוון שיאיר את היום ואת הערב בימים סגריריים. חליפת צמר מעורב של ז'קט אוברסייז נינוח ומכנסיים מלאי נפח המשתפלים קלות בכפות הרגליים בגוון הזה, היא עיצוב מאפיין ומוצלח המשלב גוון וגזרה מרכזיים. לצד הגוון החם הזה, יש גם כחול פלדה, אפור פחם, ירוק ים, וכמובן שחור, לבן וקרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשראה הארכיטקטונית הקרה עדיין פה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלות חושפות כתפיים או עם שרוולים ארוכים באורך אמצע השוקיים, חצאיות בגזרת עיפרון ובגזרת A, סריגי צווארון גבוה משתפל או קשיח, מכנסיים רחבים ארוכים מדי במכוון, מכנסי קרופ ומכנסיים בגזרה ישרה, מעילים בגזרה מחויטת קלאסית עם טוויסטים קלילים, חולצות רכיסה וסוודרים הם לב התפריט. מי שחשקה נפשה בפרינטים ססגוניים או בפרינטים בכלל, בבדים דקים ובוהקים או בגזרות חובקות גוף - תיאלץ לתור אחר מבוקשה במקום אחר. מה שכן, יש חולצות ושמלות משולבות פליסה.

הקולור-בלוק נמצא פה בכל מקום, הבדים חמימים ומשמעותיים והגזרות רחבות ורחוקות מהגוף. חולצת סטרפלס בגזרה מתרחבת היא אחד הפריטים הצעירים, המחמיאים והיפים כאן (לא תקפאו, אל דאגה. אפשר ללבוש מתחת למעיל או עליונית - COS או לא COS - בדרך לאירוע או כל מקום סגור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה שסומנה כאחד מלהיטי הקולקציה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האקססוריז מוצעים בגוונים תואמים. עקבי רוקי גיאומטריים בבורגונדי שאמור להשתלב עם שמלה באותו גוון יהפוך אתכן לגיבורת היום מבלי הרבה מאמץ. תחשבו על מליסנדרה מ"משחקי הכס", זה די קרוב ומרשים לא פחות. תיק עור מובנה הנישא על הכתף, נעלי שרוכים רבועות וחגורה עם אבזם דומיננטי, משקפים חשיבה מתקדמת ודמיון. הבטחה לסתיו חמים ואלגנטי, ומעל הכל, רחוק מלהיות משעמם.

טווח מחירים: שמלות: 195 שקלים - 1450; מכנסיים: 150 שקלים – 1,250 שקלים; עליוניות: 75 שקלים - 495 שקלים; חצאיות: 195 שקלים – 395 שקלים; מעילים וסריגים: 395 שקלים – 1,650 שקלים; נעליים: 195 שקלים – 855 שקלים; תיקים: 95 שקלים – 855 שקלים.

הקולקציה מוצעת כרגע חלקית ותגיע בהמשך בהדרגה. להשיג בחנות המותג בקניון TLV תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולור-בלוק נמצא פה בכל מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האקססוריז מוצעים בגוונים תואמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצצה להיצע בגזרת ההנעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגמי קולקציית סתיו 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully