וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 63 כריסטי ברינקלי חושפת את הסודות הפשוטים להשגת מראה כמו שלה

3.8.2017 / 6:29

לאחר שעלתה שוב על ביקיני וחזרה אחרי 40 שנה לגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, מציגה כעת דוגמנית-העל בדימוס צילומים נוספים בבגד ים, זוהרים לא פחות. במקביל היא חושפת את סודות היופי והאנטי-אייג'ינג שלה, שאולי יעזרו גם לנו להיראות צעירים ב-30 שנה

כריסטי ברינקלי מצטלמת לשער ספורטס אילוסטרייטד, 1980/יוטיוב

בווידיאו: מאחורי הקלעים עם כריסטי ברינקלי בצילומים למגזין ספורטס אילוסטרייטד, 1980.

גיליון בגדי הים החגיגי של ספורטס אילוסטרייטד בפברואר האחרון החזיר לחיינו את כריסטי ברינקלי, דוגמנית-העל האמריקאית בדימוס, שהופיעה במגזין שמונה פעמים בין 1975 ל-2004. בגיל 63 היא עלתה שוב על ביקיני לצד שתי בנותיה, ובקלות היה ניתן להתבלבל ביניהן. המראה הצעיר והזוהר שלה עורר את קנאתן של נשים רבות שרוצות את מה שהיא לוקחת - והיא שמחה לשתף בסודות האנטי אייג'ינג שלה, שלמרבה הפלא נורא פשוטות לביצוע.

ברינקלי משתמשת בקו מוצרי הטיפוח שלה, המכיל לדבריה חומרים שמגנים על ההשפעות המזיקות של השמש, אולם כל קרם הגנה יעזור. היא מורחת מדי יום קרם הגנה ומקפידה על שתיית מים מרובה.

אין מה לעשות, הכל מתחיל בתזונה

מבחינת תזונה היא חיה על תפריט צמחוני לחלוטין, ולא נגעה בבשר מאז שהייתה בת 12 (תחשבו בעצמכם כמה זמן זה). כשהיא מצליחה לעמוד באתגר, היא אפילו הולכת על תפריט טבעוני, אולם יש לה חולשה עזה לגבינות. היא מודה שבמסעותיה לאיטליה, זה קצת פחות עובד לה.

התפריט שלה כולל הרבה פירות וירקות. נכון להיום היא לא אוכלת דגים או מוצרי חלב (מלבד חלב עיזים וכבשים) והיא מרשה לעצמה לשתות כוס יין אדום עם ארוחת הערב. היא נמנעת גם ממרכיבים מלאכותיים או לא מוכרים, ומקמח לבן מעובד, ולא מוסיפה סוכר או מלח מעבר לרצוי. בעבר גם אימצה את דיאטת צבעי הקשת, בה מילאה את הצלחת במזון בצבעים רבים ככל האפשר המעניקים מגוון רחב יותר של נוגדי חמצון לגוף.

ספורט לנשמה ואופטימיות קוסמית

לא מפתיע לגלות שברינקלי שומרת גם על פעילות גופנית יומית. היא מתאמנת בשיטת Total Gym, עושה יוגה, ספינינג, שחייה, גלישה וסקי בחורף. הטיפ האחרון שלה הוא להישאר אופטימיים. על אף שהיא טוענת שהלו"ז שלה כל כך צפוף שאפילו לצאת לדייטים אין לה זמן, היא תמיד שומרת על חיוך, שלווה ומסתכלת על הצד החיובי.

שוקלות לאמץ את הטיפים ולא להזדקן כמוה? צר לנו לבשר שכמובן לא הכל כל כך טבעי אצלה. בספרה "היופי הנצחי" שראה אור לפני כשנתיים, היא חשפה שהיא עברה גם לא מעט ניתוחים פלסטיים. גיל 60 בהחלט יכול להיות ה-30 החדש, אם רק תישמעו להוראות שכוללות הזרקות בוטוקס לצוואר, חומרי מילוי למצח, טיפול לייזר לקמטים, גלי רדיו וגלי אור לעור, השתלת תוספות שיער וטיפולים המשתמשים בהורמוני גדילה מהדם שלך כדי לייצר תאים חדשים.

עוד באותו נושא

בוטוקס, לייזר והשתלות: כריסטי ברינקלי מספקת וידויים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully