וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שכולו גלאם: השילובים המפתיעים שיתחברו אצלך ללוק חדש

13.8.2017 / 9:09

הקיץ בעיצומו אבל עולם האופנה מתכונן לסתיו, ואפשר לראות זאת כבר בבגדים שריהאנה וקארה דלווין מציגות בהוליווד. ממראה שנות ה-20 עם השראות חלליות ועד לאדום שלא מתנצל – אלה הטרנדים שהולכים לככב בקרוב

ריהאנה בהקרנת הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". ShutterStock
ריהאנה בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים”/ShutterStock

בשבועות בהם הוליווד כמעט ולא פורשת שטיחים אדומים ועונת הטקסים נגמרה רשמית, הקרנת הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" היא הזדמנות נפלאה לתפוס שתיים מהכוכבות הגדולות והאופנתיות ביותר בעולם ביחד על שטיח אדום טרנדי במיוחד.

הראשונה היא טום בוי אוונגרדית וגראנג'ית, השנייה היא בעלת סגנון שמזגזג בין סטריט סטייל היפ הופי למגה כוכבת נוצצת וסקסית שכולם מצפים לראות מה תלבש. קארה דלווין וריהאנה הן השתיים הנוצצות שמביאות גלאם חד פעמי לכל הקרנה. נכון שאלו לא השמלות שאת יכולה ללבוש לחתונה של החברה הטובה שלך, אבל בהחלט אפשר לשים את האצבע על הטרנדים שאנחנו הולכים לראות בעונת הסתיו המתקרבת, כמו תכשיטים בזהב ורוד או שילובים בין סגנונות שנראים בהתחלה ככאלו שלא ישתלבו לעולם. כך תתרגמי את הלוקים החד פעמיים שלהן ליום יום:

ורוד בלרינה: אחד הדברים שריהאנה ידועה בהם הוא העובדה שהיא לא מפחדת לקחת כל לוק עד לקיצוניות מבלי להתנצל. בהקרנת הסרט החגיגית בלוס אנג'לס היא בחרה בשמלה ורודה ונפוחה שהביאה תרגום יוצא דופן לשמלת בלרינה. עם איפור בגווני ורוד בייבי ותכשיטים בזהב ורוד ויהלומים נראה שמתפתח טרנד שאנחנו הולכים לראות ללא הפסקה בעונה הקרובה.

שמלה של H&M. הנס מוריס,
שמלה של H&M, מחיר 159/הנס מוריס
שמלה של קסטרו טופ. טל קרת,
קסטרו טופ 79 חצאית 79/טל קרת
טבעת זהב פנדורה.
פנדורה, 1,749 שקל
טבעת רשת אימפרס.
אימפרס 5,900 שקל
מגף של ספרינג.
ספרינג 299.90
שפתון של קליניק.
קליניק 105

שנות ה-20 עם השראות חלליות: דלווין היא אחת הכוכבות היחידות שיודעות לשלב בקלות בין סגנונות שלמראית עין לא הולכים יחד. להקרנת הסרט בלוס אנג'לס היא הגיעה בשמלה מטאלית וארכיטקטונית ושיער שמשדר מראה של שנות ה-20 שעבדו ביחד בצורה מפתיעה. אם את רוצה לקבל השראה מהלוק את לא חייבת לבחור בשמלה גדולה מהחיים, העונה ניתן למצוא שמלות מטאליות בגזרות מחמיאות שמתאימות לכל אירוע, אל תפחדי להוסיף תכשיטים במגוון של סגנונות ותבחרי במראה איפור מעושן בגוונים טבעיים.

השחקנית קארה דלווין בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". ShutterStock
קארה דלווין בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים”/ShutterStock
שמלה של רנואר. אלון שפרנסקי,
רנואר 399.90/אלון שפרנסקי
שמלה של הוניגמן. רון קדמי,
הוניגמן 99.90/רון קדמי
תכשיטי DF- DIAMONFIRE.
DF- DIAMONFIRE, מחיר 375
פלטת צלליות של MAC.
MAC 699

אדום לא מתנצל: זו לא הפעם הראשונה שריהאנה בוחרת בשמלה גדולה מהחיים, להצגת הבכורה האירופאית שהתקיימה בלונדון היא הלכה עד הסוף בטוטאל לוק אדום שלא השאיר אף אחד אדיש - עם קלאץ' תואם, תכשיטים עם אבני רובי ותוספת של אודם בגוון בורדו עמוק ומפתיע. זהו לוק לאמיצות אופנתית: את לא צריכה לחפש את השמלה העצומה והלא נוחה, כל שמלה אדומה וזורמת יחד עם אקססוריז תואמים ואודם כהה בכמה גוונים יהפכו אותך לזו שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה.

ריהאנה לובשת שמלה אדומה בהקרנת הבכורה של הסרט הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", יולי 2017. AP
ריהאנה לובשת שמלה אדומה בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", יולי 2017/AP
תיק של LASTER. עמירם בן ישי,
LASTER, מחיר 149/עמירם בן ישי
שפתון רויאל פלאם CLARINS. דייוויד מוריס,
קלרינס 134/דייוויד מוריס

חליפה עם טוויסט: כבר ראינו מפורסמות שלובשות חליפות על השטיח האדום - אנג'לינה ג'ולי, אוון רייצ'ל ווד וג'וליה רוברטס הן רק חלק מהכוכבות ששידרו מראה גברי. אבל קארה נתנה את הטאץ' האישי שלה דווקא עם אקססוריז מפתיעים ונשיים במיוחד: נעליים נוצצות, סרט שחור וקוקטי בשיער, אודם אדום ואייליינר חתולי - את כולם השלים תכשיט עצום מימדים שנח על כתפיה ומשך את כל המבטים.

את אמנם לא חייבת לבנות טוטאל לוק מדויק בהשראתה אבל את יכולה להוסיף אביזרים נשיים ונוצצים כדי להפוך את המראה למעניין ואישי: תכשיט סטייטמנט גדול מהחיים, אביזרי שיער, אקססוריז נוצצים וגישה נכונה הם כל מה שאת צריכה כדי להפוך את הלוק לשלך.

מכנסיים של גולברי. יניב אדרי,
גולברי ג'קט 229 מכנסיים 279/יניב אדרי
ליינר מקס פקטורי.
ליינר של מקס פקטורי
נעל של ALDO.
ALDO במחיר 399.90
שרשרת ג'ק קובה.
ג'ק קובה 1,598
סרט לשיער ברשקה.
ברשקה 39.90

אורחת מפתיעה בהקרנה בעיר מגוריה, לוס אנג'לס, היא החברה הטובה של השתיים וכוכבת גדולה ואופנתית בזכות עצמה: קנדל ג'נר, שהגיעה כדי לתמוך בחברותיה והשאירה את הבמה האופנתית לכוכבות הסרט - במראה מאופק אך עם זאת מלא בסטייל, לוק שיעבוד לחתונה בה את אורחת רחוקה ואפילו ליציאה בסוף השבוע. שמלה שחורה קטנה ונצחית שמושכת את העין בזכות עיצוב יוצא דופן, יחד עם איפור טבעי אך מדויק, הצללות שמעצבות את הפנים ושיער במראה לא מתאמץ. לוק שקל מאוד ליצור ומושלם לימים בהם אין לך מה ללבוש.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

קנדל ג'נר בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", יולי 2017 (צילום: AP). AP
קנדל ג'נר בהקרנת הבכורה של הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", יולי 2017/AP
שמלה של נואטיקה. אמיר יהל,
נאוטיקה 399/אמיר יהל
שמלה שחורה ZARA.
ZARA במחיר 329
נעל עקב של ניין ווסט. ירון ויינברג,
ניין ווסט 549.90/ירון ויינברג
פלטת בייסיקס של GA-DE. יוסי סליס,
GA-DE 89.90/יוסי סליס
פלטת ABLAZE של סמאשבוקס.
סמשבוקס 129
שמפו יבש ללא שטיפה של מותג השיער טוני וגיא - TONI&GUY, מחיר: 49.90 שקלים (לתכולת 250 מ"ל), בסניפי הסופר-פארם. ישראל כהן,
TONI&GUY החל מ-79.90 בסופר פארם/ישראל כהן
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully