וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל החופש: כך לובשות הכוכבות את הביקיני שלהן הקיץ

כל הסיבות להשאיר את הביקיני בארון מוכרות לנו, אבל מבחינתנו הן לא יותר מתירוצים חיוורים. סוף השבוע הראשון של אוגוסט הוא מועד מתבקש לעלות על שני חלקים ולשכשך במים כחולים. אז קבלו השראה, כנסו למוד וקפצו למים

קיילי ג'נר וטיגה במכסיקו, ינואר 2017. splash
קיילי ג'נר, הביקיני שלה והבויפרנד שלה טייגה בחופשה במקסיקו/splash

לא מוצקה, לא שזופה, לא רזה, לא חלקה, לא אוהבת חול, לא אוהבת דשא, לא אוהבת שמש - כל הסיבות להשאיר את הביקיני בארון מוכרות לנו, אבל מבחינתנו הן לא יותר מתירוצים חיוורים. בגד-ים, וביקיני בפרט, מסמל חופש. וסוף השבוע הראשון של אוגוסט הוא מועד מהשמיים ללבוש ביקיני ולבהות במים כחולים באשר הם. מי ים או מי כלור, תחליטי את. וזכרי, כשהגשם יבוא, תתגעגעי קשות לביקיני שלך ולכל מה שהוא מייצג.

בגד הים בן שני החלקים הומצא עוד בעולם העתיק, אך נעלם למשך מאות שנים מחייהן של נשים, עד שובו באמצע שנות ה-40 של המאה הקודמת. הפגז מן העבר אומץ מיידית והפך להיות פריט ביגוד נפוץ בעולם המערבי, לא פחות מג'ינס. הוא נקשר לא פעם לשינויים חברתיים הנוגעים לגוף, למוסר ולגישות מיניות. בתקשורת הוא נושא חם מאז ומתמיד. כמעט כל מה שקשור אליו מסוקר בהרחבה לצד ריבוי ויזואליה. כי תמונה אחת של קים קרדשיאן בביקיני מגלה יותר מאלף מילים. גם השפעתו הטובה על ה-mood שלנו ידועה ומובטחת. עשו לעצמכן טובה, לבשו ביקיני וקפצו למים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully