וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גברים יקרים, אלה התכשירים שיצילו אתכם באוגוסט

15.8.2017 / 13:35

הקיץ בשיאו, ואתם חשים בקרקעית יכולת ההישרדות שלכם. אבל אם כבר נועדתם לסבול, עדיף לעשות את זה בצורה אסתטית. קרם פנים עם תמצית אצות ים, מסכת פילינג עם חמוציות וכורכום, מבשם חדשני לגוף, תכשיר הגנה שלא משאיר סימנים, תחליב רחצה שמגיע בספריי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך להזיע ועדיין להריח טוב בקיץ? הפתרונות לפניכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שהקיץ הישראלי קשה מנשוא, במיוחד לגברים. חלקנו משתדלים לברוח מפה באוגוסט המיוזע, אחרים לא מוכנים לצאת מהמזגן, ויש גם כמה אמיצים ששורצים על שפת הבריכה או על חוף הים. אבל, גם כשיוצאים מהבית – בין אם למטרות נופש או סיבוב צונן בקניון, אי אפשר לברוח מהחום והלחות. ואם כבר נועדנו לסבול, אז עדיף לעשות את זה בצורה הכי אסתטית שיש.

בושם קליל, קרם פנים מציל חיים או סתם ספריי מרענן לגוף – כדאי שתעברו על רשימת המוצרים שבדקנו עבורכם, על מנת שתבינו איך אתם עדיין יכולים להריח מיליון דולר או להסתיר את אגלי הזיעה שמבצבצים להם בכל חלקי הגוף. שיהיה קיץ קריר, אמן.

קרם ג'ל לחות לפנים של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמצית אצות ים לגימור מאט ולא שומני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת הקוסמטיקה הידועה תמיד חושבים קדימה, כך שקרם ג'ל שמעניק לפנים גימור מאט ולא שומני, זה ללא ספק מוצר שמתאים לאקלים הישראלי. הקרם מורכב מתמהיל המתמודד עם השמן המופק בעור, ומכיל אבקות סופחות נוזלים. בנוסף, מכיל הקרם תמצית אצות ים מסוג למינריה סכרינה, שמווסתת את הפרשת השמן ומצמצמת את הנקבוביות, כך שבשילוב עם הפורמולה – העור מקבל גימור מאט.

למרוח או לשכוח? אם נמאס לכם להבריק כל היום, כדאי שתלכו על זה ותתחילו למרוח.

כמה זה עולה? 200 שקלים ל-50 מ"ל.

עוד באותו נושא

מותג בגדי ים חדש לגברים מטריף את חובבי האופנה

לכתבה המלאה

בושם AQUA של בולגרי

החברה האיטלקית השיקה את הבושם החדש שמעניק לך, כך טוענים, ריח של אוקיינוס. הבושם, באריזה הכחולה (אוקיינוס יעני), מורכב מניחוחות של ענבר, עצי וטיבר, סנדלווד ובנזואין.

להשפריץ או להחמיץ? הבושם מזכיר לא מעט בשמים אחרים שמבוססים על טהרת הים, החוף או האוקיינוס, כך שבהתחשב במחיר הדי יקר, אולי כדאי לחשוב פעמיים לפני שרוכשים אותו.

כמה זה עולה? 399 שקלים ל-100 מ"ל.

קרם הגנה של NIVEA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודו שזה חכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירים את זה שאתם מתמרחים בקרם הגנה ואז הוא מלכלך את הבגדים? אז זהו, שבניוואה חשבו על מוצר חדש ודי מהפכני – ספריי הגנה שלא משאיר סימנים על הבגדים. תודו שזה חכם! והוא גם באמת מגן על העור.

לרסס או לפספס? אם אתם אנשים שאוהבים להימרח בקרם הגנה – הספריי של ניוואה מתאים לכם כמו כפפה נקייה ליד. במקום לדאוג מהכתמים הצהובים שיישארו על הבגדים, פשוט תשתמשו בספריי החדש.

כמה זה עולה? 65 שקלים ל-200 מ"ל.

תחליב גוף ספריי של וזלין

קרם גוף בימי הקיץ הלחים הוא לא הרעיון הכי חכם שגבר יכול לחשוב עליו, בטח לא הגבר הישראלי, אז בחברת הטיפוח הוותיקה החליטו ללכת על משהו קליל יותר, נעים יותר ובהחלט יעיל יותר: תחליב רחצה שמגיע בספריי, איך לא חשבו על זה קודם?

לרסס או לפספס? כמי ששונא זיעה, בעיקר כשהיא מגיעה עם קרם, אין ספק שתחליב הגוף המדובר הוא התשובה המושלמת לכל גבר שרוצה להריח טוב אבל לא להזיע נעים, הבנתם?

כמה זה עולה? 34.90 שקלים.

פילינג אורז של GIGI מעבדות קוסמטיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומצה סליצילית לקילוף עדין של העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הקוסמטיקה הוותיקה יצרה אבקת גרגירי אורז המורכבת גם משיבולת שועל ו-ויטמין C, שפועלת לניקוי עור הפנים מבלי להשאיר אותו מגורה. בנוסף מכילה האבקה חומצה סליצילית לקילוף עדין של העור.

לשפשף או לחפף? במהלך שהות בניו יורק, נחשפתי לאבקה המדהימה הזו, שלאחר השימוש בה אתה פשוט מרגיש
את העור אוורירי ונקי, אם כי מעט יבש, כך שאולי עדיף להשתמש בה בימי החורף.

כמה זה עולה? 289 שקלים.

מסכת פילינג חמוציות וכורכום של KIEHLS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברברים, מצאנו את הפילינג המושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

באמריקה כמו באמריקה: אין דבר כזה מוזר! זו אולי הסיבה שחברת הקוסמטיקה המהוללת החליטה לרקוח מסכה המורכבת מכורכום וחמוציות. בזמן שהכורכום, שנחשב לצמח מרפא, ידוע בסגולות נוגדות חימצון, מחטאות ומאזנות, החמוציות מסייעות לקילוף ולהסרת התאים המתים ויוצרות עור זוהר ומלא חיים.

למרוח או לברוח? אם עד היום היינו במסע חיפוש אחר הפילינג המושלם – הרי שהמסע הגיע לסיומו. עשו לעצמכם טובה, רכשו את המסכה. והיא גם לא יקרה במיוחד, איזה יופי.

כמה זה עולה? 175 שקלים ל-100 מ"ל.

בושם CK ALL של קלווין קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האופנה האמריקאית ממשיכה בקונספט היוניסקס שלה עם הבושם החדש CK ALL, שמכיל ניחוחות המתאימים גם לגברים וגם לנשים, ומורכב משילוב בין ברגמוט, מנדרינה, פרחי אשכוליות וענבר.

להתבשם או להתעלם? אם אתם מחפשים את הניחוח שיבוא טוב בקיץ – כנראה שמצאתם, כי הבושם של קלווין קליין עושה את העבודה ומשאיר ניחוח מרענן וקליל שנשאר לאורך זמן.

כמה זה עולה? 199 שקלים ל-100 מ"ל.

בושם סופרמן של ז'אן פול גוטייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוויסט קטן לניחוח החזק, המוכר והמאוס של הבושם המפורסם מבית גוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב-העל הצרפתי שמוכר בין היתר בזכות הבושם המפורסם שלו, הוציא מהדורה מוגבלת של בושם חדש הנושא את דמותו של סופרמן ומורכב מתווי ריח של מנטה, מרווה, וניל, אלמוג ופולי טונקה.

להשפריץ או להחליף? אם אתם מהסוג המקובע שאוהב את הניחוח הישן והמוכר של הבושם עתיק הימים, ובכל זאת בא לכם לתת טוויסט קטן – הגעתם למקום הנכון, כי מי לא מכיר ומזהה ממרחקים את הניחוח החזק והקצת מאוס של הבושם הצרפתי?

כמה זה עולה? 299 שקלים ל-125 מ"ל.

שמן גוף עם מזרז שיזוף ומקדם הגנה של לנקסטר

לנקסטר לנצח תיזכר כחברה שמייצרת את קרם השיזוף הכתום שכל משתזף חובבן מכיר. כעת הם פיתחו שיטה יעילה וזריזה יותר להשתזף. אותה הגברת בשינוי אדרת - או במילים אחרות: הקרם מגיע גם בשמן.

להשפריץ או להחמיץ? בקרם המפורסם של לנקסטר אני משתמש באופן אובססיבי מדי קיץ. קצת דביק, קצת מעצבן, אבל ללא ספק המשזף הטוב ביותר. אז כשאותו מוצר מגיע גם בספריי נוח לשימוש, אין בכלל התלבטות.

כמה זה עולה? 115 שקלים ל-150 מ"ל.

ספריי מבשם לגוף של טום פורד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעקה האחרונה של מעצב-העל ההורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהבין שסדרת הבשמים שלו פשוט ממכרת, המעצב ההורס החליט להסביר לגבר הממוצע ריח גוף טוב מהו. וכן, קרמים זה קצת אוברייטד, אז קבלו את הצעקה האחרונה מבית טום פורד: ספריי מבשם לגוף.

לרסס או לא לפספס? תרססו כל עוד נפשכם בכם. אחרי הכל, למי יש כח להזיע קרם לחות בכל הגוף? אם יש ספריי קליל שלא מעיק ונוטף – לא תרססו?

כמה זה עולה? 225 שקלים ל-125 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully