וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף השער הכי חשוב בשנה: ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר של ווג

10.8.2017 / 11:52

התנ"ך של האופנה מציג השנה ארבעה שערים שונים בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר, כשאחד מהם הוא למעשה ציור יפהפה ברוח הרנסנס. לורנס מתהדרת באופנת-על מאת ראלף לורן, מיו מיו, ורסצ'ה וכמובן כריסטיאן דיור. צפו בתמונות ובמה שהתרחש מאחורי הקלעים

אתר רשמי

בווידיאו: כל מה שקרה בדרך לשערי ווג ספטמבר 2017.

אמש שוחרר לרשת שער גיליון ספטמבר של ווג ארצות-הברית. על שער הגיליון המרכזי של התנ"ך של האופנה מופיעה ג'ניפר לורנס. השחקנית הצעירה, שמתהדרת לא רק בתואר זוכת אוסקר, אלא גם בתואר בעלת השכר הגבוה ביותר בהוליווד (ולמעשה בכל העולם), נבחרה ככל הנראה בשל הסטטוס הבלתי מעורער שלה היום כשם חם ומבוקש בתעשיית הקולנוע. כמובן נלקח בחשבון המועד הקרוב של יציאת סרטה החדש "Mother!", דרמה פסיכולוגית בבימוי דארן ארונופסקי עם חאווייר ברדם, מישל פייפר ואד האריס, המתוכנן לצאת לאקרנים ב-15 ספטמבר.

ג'ניפר לורנס על שער גיליון ספטמבר 2017 של ווג. Annie Leibovitz, אתר רשמי
שער שלישי של זוכת האוסקר. ג'ניפר לורנס בשער גיליון ספטמבר של ווג/אתר רשמי, Annie Leibovitz

גיליונות ספטמבר הם באופן מסורתי גיליונות עבי כרס המרכזים את כל מה שנוגע לאופנת הסתיו והחורף הקרובים. העבודה עליהם נמשכת חודשים, וכל פרט בהם, זעיר ככל שיהיה, מחושב בקפידה. ההיקף הרחב נובע מריבוי הפקות אדיטוריאליות מרהיבות ומודעות פרסום (שחלקן נחשף כאן לראשונה) מאת מותגי אופנה וביוטי השואפים לקדם את מוצריהם בעונת הקניות הקדחתניות לקראת החזרה ללימודים, החגים (חג ההודיה, ליל כל הקדושים, ראש השנה האזרחית וחג המולד) והחופשות השנתיות. בסרט התיעודי "גיליון ספטמבר" (2009), כזכור, מובאת הצצה אל מאחורי הקלעים, בדרמה המתחוללת בזמן העבודה על גיליון ספטמבר של מגזין ווג האמריקאי.

ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר 2017 של ווג. Inez and Vinoodh, אתר רשמי
שער שמלת הזהב של ורסצ'ה/אתר רשמי, Inez and Vinoodh

גיליון ספטמבר הנוכחי כולל ארבעה שערים. לורנס, פעם שלישית על שער ווג, נראית טוב מאי פעם באופנת-על מאת ראלף לורן, מיו מיו, ורסצ'ה, טיפאני אנד קו וכמובן כריסטיאן דיור, בית אופנת-העל הצרפתי שהיא משמשת כפרזנטורית שלו ומלביש אותה באירועי שטיח אדום. את התמונות צילמו על-פי הזמנת המגזין צלמים מובילים: אנני לייבוביץ', אינז ווינוד וברוס וובר. שער אחד, אולי היפה מכולם, הוא למעשה ציור מאת ג'ון קארין.

ג'ניפר לורנס על שער גיליון ספטמבר 2017 של ווג. Bruce Weber, אתר רשמי
שער השחור-לבן עם חולצה וטבעות בעיצוב כריסטיאן דיור/אתר רשמי, Bruce Weber

הצייר האמריקאי המבוסס בניו-יורק נודע בזכות ציורים פיגורטיביים סאטיריים העוסקים בתכנים מיניים, לא פעם פרובוקטיביים, ובטכניקה מוקפדת נוסח הציירים הגדולים. השפעותיו ורסטיליות; החל ממגזיני תרבות פופולריים ועד הרנסנס. בדיוקן של לורנס תוכלו לראות הגזמה, עיוות ומלאכותיות המאפיינים את עבודתו, אבל במובן הטוב. הכוכבת מזכירה פה את גיבורות ציורי המאסטר ההולנדי יאן ורמיר; דמות אישה בחלל פנים כשכל פרט בציור מתוכנן בקפידה והקומפוזיציה קפואה ונצחית. אחד השערים היפים של ווג אי פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הציור מאת ג'ון קארין. לורנס בשמלה, תיק וכובע של מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר 2017 של ווג. Inez and Vinoodh, אתר רשמי
"לובשת" צעיף של טיפאניס' משובץ זהב 18 קראט/אתר רשמי, Inez and Vinoodh
ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר 2017 של ווג. Bruce Weber, אתר רשמי
נערת השער והסוס. לורנס לובשת חולצה, בלייזר וחצאית של כריסטיאן דיור/אתר רשמי, Bruce Weber
ג'ניפר לורנס בגיליון ספטמבר 2017 של ווג. Annie Leibovitz, אתר רשמי
בשמלת ראלף לורן קולקשן עם ליידי ליברטי ברקע/אתר רשמי, Annie Leibovitz

יוצא במקביל: הטריילר לסרט "Mother!" עם ג'ניפר לורנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully