וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי רובי, הבושם החדש לאישה מבית מייקל קורס

11.9.2017 / 8:12

מעצב העל האמריקאי משיק בושם נשים חדש וייחודי למותג. Sexy Ruby, בהשראת אבן החן היקרה והאישה העוצמתית והרכה כאחד של מייקל קורס. התוצאה, החל מהניחוח ועד הבקבוק, ממגנטת. השי האולטימטיבי לשנה החדשה שבפתח

יח"צ - חד פעמי

מה הופך אישה לסקסית? לכל גבר משיכה לדבר מסוים או כמה דברים באישה. החל מכפות רגליים ועד העיניים, אברים מסוימים באישה הם מקור לחולשה בקרב גברים, וזה לא פעם תלוי תרבותית. אבל אמת אוניברסלית ידועה היא - לניחוח אישה השפעה עמוקה ומיידית על כל סביבתה. זאת פשוט כימיה. ניחוח אטרקטיבי מגלם תפקיד מרכזי ביחסים רומנטיים. מחקרים מצאו שלעתים זהו גורם מספר אחד בתהליך התאהבות בקרב שני המינים. נשים נתפסות כמושכות אם הן יפות או לא, אבל ניחוח אישה מושכת תמיד יהיה טוב. באופן מודע או לא, אנו מונעים ניחוחות העולים באפינו ועושים את דרכם אל המוח. ניחוח אישה, כמו החיוך שלה ובחירות האופנה שלה, הוא מרכזי בהשלמה האישיות המסוימת שלה. חשיבותו עילאית בכל רגע ביום ובכל נקודה בחייה.

איזה ניחוח הוא טוב ונכון עבור מי שרוצה להיתפס נחשקת ומושכת? המדפים עמוסים וההתלבטות לא קלה. בושם חדש מבית מעצב העל האמריקאי מייקל קורס עשוי להיות המענה המושלם.

אדיתה וילקיוויוצ'טה במגזין 'אינדסטרי', סתיו/חורף 2010. Camilla Akrans, סריקה
הדוגמנית הליטאית-ניו יורקית אדיתה וליקיווצ'טה. יופי הורס וקריירה משגשגת. הניחוח? מחושב ומוקפד/סריקה, Camilla Akrans
קמפיין בושם סקסי רובי - SEXY RUBY של מייקל קורס.
אדיתה וליקיווצ'טה בקמפיין סקסי רובי מבית מייקל קורס

במקביל להצגת קולקציות ביגוד סוחפות בשבוע האופנה של ניו-יורק ושמלות שטיח אדום מסנוורות בהתאמה אישית לכוכבות הוליוודיות, קורס משיק בושם חדש וחושני לנשים. Sexy Ruby, ניחוח בהשראת אבן האודם והחיבור הכה ממגנט של עוצמה, פיתוי וזוהר באישה של מייקל קורס. השקת הבושם תתקיים באופן מקיף, חובק עולם ובכל פלטפורמה מרכזית. אחרי הכל, המוצר, כפי שהתגלה באופן שאינו ממש שכיח, יוצא דופן.

הניחוח נפתח בפיתוי של פטל עסיסי לצד משמש טרי ובשל ובהמשך מערב עלי כותרת של ורד המלטפים את העור, גבישי אזוב היוצרים עומק מנצנץ וסמבק יסמין הודי אקזוטי ונשי. כל אלו נעטפים בחמימות עצי קשמיר ומתלכדים לחוויה ממכרת החוקרת את הדואליות הפתיינית. הבקבוק של Sexy Ruby עשוי זכוכית אדומה מלוטשת ודרמתית, שפוסלה עד לפרט האחרון, כשהוא חתום בפקק הזהב הרבוע האיקוני של מייקל קורס, כטאץ' אחרון. חתימת יד אמן שידע תמיד מה נשים רוצות.

בושם סקסי רובי - SEXY RUBY של מייקל קורס.
בהשראת אבן האודם. Sexy Ruby
קמפיין בושם סקסי רובי - SEXY RUBY של מייקל קורס.
התגלמות של הזיקה בין חוזק ועוצמה לרוך וזוהר

בקמפיין שצילם צלם האופנה הנודע מריו טסטינו מככבת הדוגמנית הליטאית אדיטה וליקיווצ'טה, מהדוגמניות העסוקות והמבוקשות היום, היא התגלמות של הזיקה בין חוזק ועוצמה לרוך וזוהר, קצוות לכאורה מנוגדים. ירוקת העיניים נראית בחדר ההלבשה האלגנטי שבביתה, כשהיא עומדת ללבוש שמלת סאטן אדומה וארוכה. היא לוקחת בין אצבעותיה טבעת בעלת אבן רובי ומחזיקה אותה כנגד האור ובוחנת את השתקפותה בפאות המלוטשות של אבן החן. ההשתקפות, המעצימה את יופיה, מעבירה את הצופה ממציאות לדמיון ובחזרה, כאשר הגיבורה מתירה את הרסן מהעוצמה והתשוקה של Sexy Ruby. התגלמות הזיקה בין חוזק ועוצמה לרוך וזוהר, קצוות לכאורה מנוגדים הקיימים באישה של זמנינו, האישה של מייקל קורס.

קמפיין בושם סקסי רובי - SEXY RUBY של מייקל קורס.
קמפיין בושם סקסי רובי - SEXY RUBY של מייקל קורס

מחיר:
50 מ"ל: 299 שקלים
100 מ"ל: 399 שקלים

להשיג בסניפים נבחרים של רשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות נבחרות ובחנות האופנה של מייקל קורס בקניון רמת אביב, תל אביב.

וואלה! NEWS בשיתוף סקסי רובי מבית מייקל קורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully