וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 50, ניקול קידמן מכה על חטא - ורומזת שהלכה רחוק מדי עם הבוטוקס

17.8.2017 / 8:12

בשנים האחרונות משהו לא טוב עבר על פני הפורצלן של השחקנית היפה והמוערכת, והעובדה שמישהי פה נסחפה עם המזרקים על מיטת הפלסטיקאי הייתה ברורה. כיום, עם פנים פחות מפוחלצות, היא מציגה גישה מפויסת, ואפילו יכולה להזיז שוב את המצח

ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
"אני שמחה להיות מסוגלת לומר שאני בת 50. זה לא משהו שאני מנסה להסתיר". ניקול קידמן/GettyImages

שנת 2001, הבראנג'לינה של הניינטיז מטילים פצצה ומודיעים על הפרדת כוחות. הוא: טום קרוז, הכוכב הבלתי מעורער של הוליווד ועדיין בספקטרום הנורמה, היא: ניקול קידמן, שחקנית מצליחה אבל לא בטופ. תופעת "הגרושה הפורחת" לא פוסחת על קידמן, ותוך זמן קצר היא הופכת לסחורה החמה של השואו ביזנס עם שורת תפקידים איקוניים בסרטים כמו "מולן רוז'", "השעות" ו"האחרים", ובהתאם גם לוקחת הביתה פסלוני גלובוס הזהב, אוסקר ובפט"א.

כמה שנים אחרי, ומשהו לא טוב עובר על פני הפורצלן של הג'ינג'ית האוסטרלית. זה אמנם לא נחת עלינו בבום רנה זלווגרי, אבל העובדה שמישהי פה קצת הגזימה עם הרצון לשמר את הנעורים הייתה די ברורה. השפתיים הנפוחות, המצח הקפוא ועצמות הלחיים שהגיעו לקו העפעף התחתון - הביאו את ניקול להיות שם נרדף ודוגמא למה שקורה כשעוברים את הגבול על מיטת הפלסטיקאי.

ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
מבט עכשווי מבהיר שהיא לא פיטרה את הפלסטיקאי, רק מיתנה את תדירות הביקורים ואת כמות החומרים שהיא מחדירה/GettyImages

כיום, בגיל 50 ועם פנים קצת פחות מפוחלצות, קידמן מכה על חטא ורומזת שאולי הלכה רחוק מדי עם ההתמכרות למזרקי הבוטוקס והחומצה ההיאלרונית. בראיון שנתנה השבוע ל"טי.וי וויק", היא חושפת גישה מפויסת להתבגרות כשחקנית הוליוודית. "אני שמחה להיות מסוגלת לומר שאני בת 50. זה לא משהו שאני מנסה להסתיר".

את המראה הזוהר שלה היא זוקפת, כמה מפתיע, לזכות חיי משפחה מספקים ומאושרים, ולא לפרוצדורות פלסטיות: "התשוקה הגדולה היא לגדל את הילדים שלי ולחיות לצד בעלי". ב-2011 היא דווקא הודתה על התנסות בבוטוקס באותו מגזין, כשאמרה "ניסיתי המון דברים, אבל מלבד ספורט ותזונה טובה, שום דבר לא ממש עובד. אפילו ניסיתי פעם בוטוקס (וואלה? לא שמנו לב - א.ד) אבל לא אהבתי איך שנראיתי. אני לא עושה את זה יותר ויכולה שוב להזיז את המצח שלי", היא סיכמה.

עוד באותו נושא

הבלונד, התלתול, הטבעי והפאה: אבולוציית השיער של ניקול קידמן

לכתבה המלאה
ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
"לא אהבתי איך שנראיתי. אני לא עושה את זה יותר"/GettyImages

כחלק מהחזרה שלה למראה נטורלי, היא התייצבה בבגד ים אדום ופטמות זקורות ללא חזייה בשער למגזין הבריטי הבועט LOVE, שם נראה בבירור שגם החזה שלה משופץ. עם כל הכבוד לספורט, לתזונה נכונה ולחיים מאושרים, מבט עכשווי על פניה מבהיר שהיא לא באמת פיטרה את הפלסטיקאי שלה, אולי רק מיתנה את תדירות הביקורים אצלו ואת כמות החומרים שהיא מחדירה מתחת לעורה המתוח.

ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
חוזרת למראה נטורלי ועפה על החיים/GettyImages
ניקול קידמן בפסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
נזכור לה את השפתיים הנפוחות, המצח הקפוא ועצמות הלחיים שהגיעו לקו העפעף התחתון/GettyImages

ניקול קידמן לאורך השנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully