וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה עובדת: בלה חדיד היא מלכת גיליונות ספטמבר

20.8.2017 / 11:35

הדוגמנית בת ה-20 כובשת את שערי גיליונות ספטמבר היוקרתיים לשנת 2017, ביניהם ארבעה שערים שונים של ווג. מרוסיה דרך סין ועד אוסטרליה - צפו בתמונות

אתר רשמי

בווידיאו: טיפים לאיפור וטיפוח מאת בלה חדיד, במדריך מצולם לאתר ווג.

לצד אינספור הפקות אופנה משפיעות, קמפיינים עתירי תקציב ומסלולים של מעצבי-על, בלה חדיד מתמקמת גם בטופ של רשימת מגזיני האופנה המובילים, שבוחרים בה לעטר את שערי גיליונות ספטמבר היוקרתיים שלהם. השנה היא מתהדרת בלא פחות מארבעה שערים של ווג, לצד שערי ספטמבר של מגזינים נחשבים נוספים.

הראשון הוא גיליון ספטמבר של ווג ערביה, הפונה לנשות 22 מדינות הליגה הערבית, שם היא מציגה אופנה צנועה בעיצוב פנדי, בשער כפול שצולם על ידי קרל לגרפלד בסטודיו שלו בפריז. זו הייתה הזדמנות עבור הנערה הקליפורנית להתחבר לשורשיה המוסלמים ולדגמן מודעות פוליטית. לצדו התפרסם שער ווג הספרדי בצילום יפהפה בגוונים ירוקים של פטריק דמרשלייה, שער ווג האוסטרלי בצילום זוגי לצד הדוגמן ג'ורדן בארט, ושער ווג הסיני לצד דוגמנית מקומית. בכלל, סין היא מדינה בה חדיד הצעירה עבדה חזק - שם היא דוהרת אל הסתיו בחליפת חצאית ושיער אסוף בשער מגזין הארפר'ס בזאר, ובחליפה מטאלית בשער מגזין ELLE. בנוסף תוכלו למצוא אותה גם על שער ELLE גרסת רוסיה בצילום ביוטי קלאסי. יצוין כי גם בשנה שעברה כיכבה חדיד הצעירה על גיליונות ספטמבר של ווג פריז, ווג יפן ו-ווג איטליה. נשאלת השאלה: מתי יגיע הטלפון מאנה ווינטור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully