וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברצלונה באהבה: מלניה טראמפ במחווה לאופנה הספרדית לאחר פיגועי הטרור

22.8.2017 / 14:12

יומיים לאחר הפיגועים הציגה הגברת הראשונה של ארה"ב תמיכה בעם הספרדי בדרכה החיננית, עם אופנה דיפלומטית מובהקת, בשמלה בעיצוב מותג-העל הספרדי דלפוזו. תג המחיר, 2,300 דולרים, לא מנע ממנה להיחטף ולהפוך לסולד אאוט

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: מלניה טראמפ בשמלת מותג-העל הספרדי דלפוזו.

בחירות הלבוש של הגברת הראשונה של ארה"ב הן תמיד בעלות משמעות. לעתים מיוחסת לביגוד שלה משמעות שהיא כלל לא התכוונה אליה, אך ברגע שנוצרה משמעות כזאת, קשה לעקור אותה. אם כי, המסרים המבוקשים מבחינת אשת הנשיא (בדומה לקייט מידלטון) בדרך-כלל מובנים באופן שהיא התכוונה אליהם. וזה המקרה הפעם, עם השמלה בעיצוב דלפוזו שלבשה השבוע מלניה טראמפ.

לאחר "חופשת עבודה", כפי שהוגדרה חופשת המשפחה הנשיאותית בניו-ג'רזי, שבו הנשיא, אשתו מלניה ובנם בארון לבית הלבן בטיסה ישירה. כמו תמיד, הדרך הקצרה למטוס ויציאה ממנו תועדו מכל זווית. מלניה, שכמובן מודעת לכל זה, דאגה ללבוש אופנה ספרדית, וליתר דיוק, דלפוזו, מותג-על ספרדי. יומיים לאחר פיגועי הטרור בברצלונה ובקמברילס שמדרום לברצלונה, הביעה הגברת הראשונה תמיכה בעם הספרדי בדרכה החיננית עם אופנה דיפלומטית מובהקת. לאחר הציוץ של הנשיא בעקבות הפיגועיים (ציוץ מכובד וראוי לשם שינוי), גם רעייתו ממשיכה את מגמת התמיכה מאמריקה. השמלה עצמה, הכוללת כתפיות ומדגישה מותניים צרים, היא באורך אמצע השוקיים ובגווני קרם וצהוב לימון, ומאפיינת את טעמה של טראמפ - בשל, נשי ואלגנטי. תג המחיר, 2,300 דולרים, לא מנע מהשמלה להיחטף. נשים בעלות יכולת, רפובליקניות או לא, ממשיכות לראות במלניה טראמפ מודל לחיקוי. בעצם, כולנו.

מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון בדרכם לטיסה לבית הלבן לבית לאחר חופשה בניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. GettyImages
לכל בחירת לבוש של הפירסט ליידי יש משמעות. מלניה בשמלת דלפוזו, השבוע/GettyImages
מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון בדרכם לטיסה לבית הלבן לבית לאחר חופשה בניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. יו טיוב (וידאו), GettyImages
שמלה שמאפיינת את טעמה של טראמפ - בשל, נשי ואלגנטי/GettyImages, יו טיוב (וידאו)

דלפוזו, מותג אופנת-על ספרדי, נודע בזכות ביגוד איכות אלגנטי ועל-זמני לנשים מודרניות. לא פעם הביגוד ייצוגי, מפואר ומצטיין בקווים נקיים, ארכיטקטוניים ובגזרות המחמיאות לסילואטה הנשית. מאז 2012 משמש ג'וזף פונט, ארכיטקסט בהכשרתו שחצה את הקווים לאופנה, כמעצב המותג. כבעל מותג קוטור משל עצמו, הוא עבד בתעשיות האופנה בפריז, טוקיו, מדריד וברצלונה. בפריז הוא אף הציג במסגרת שבוע הקוטור.

בית האופנה דלפוזו עצמו נוסד ב-1974 על-ידי מעצב האופנה הספרדי חסוס דלפוזו, והחל את דרכו כמותג אופנה לגברים. החל מ-1980 החל להציג גם קולקציות רדי טו-וור לנשים בשבוע האופנה של מדריד. ב-1990 הוא הציג לראשונה בלובר בפריז ושנתיים אחר-כך נכנס גם לתחום הבישום שממשיך להתפתח עד היום. באותו הזמן הוא השיק גם קווי תכשיטים, הלבשה תחתונה וצעיפים. במהלך שנות ה-90 עיצב תלבושות תיאטרון, בלט ואופרה. אחת העבודות הנודעות שלו בתחום זה הייתה תלבושות האופרה "כרמן" של ביזה לתיאטרון הלאומי במדריד. החל משנות האלפיים, הוא התרחב גם לביגוד ילדים וטקסטיל לבית. הוא גם היה ממקימי איגוד מעצבי האופנה של ספרד ב-1989 ועמד בראשו עד שנת 2000. עם מותו של המייסד ב-2011, החברה עברה בעלות לאחר ארבעה עשורים ואינספור פרסי אופנה, כשדלפוזו נחשב לשחקן מרכזי באופנת העל בספרד ובעולם. היום החברה בבעלות תאגיד האופנה והיופי הספרדי "גרופו פרפומס אי דיסניו".

עוד באותו נושא

מלניה טראמפ מציגה בפריז מחווה ל"ניו-לוק" של דיור

לכתבה המלאה

הגברת הראשונה לבשה אופנה ספרדית, הנשיא צייץ את תמיכתו:

מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון בדרכם לטיסה לבית הלבן לבית לאחר חופשה בניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. GettyImages
נשים בעלות יכולת, רפובליקניות או לא, ממשיכות לראות במלניה טראמפ מודל לחיקוי/GettyImages
מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון מגיעים לבית הלבן לבית לאחר חופשה בניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. GettyImages
הלכה על גווני קרם וצהוב לימון/GettyImages
מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון מגיעים לבית הלבן לבית לאחר חופשה בניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. GettyImages
ממשיכה להפגין טעם משובח/GettyImages
מלניה טראמפ, הנשיא טראמפ ובנם בארון מגיעים לבית הלבן לאחר טיסה מניו-ג'רזי, אוגוסט 2017. GettyImages
הטראמפים חוזרים מ"חופשת עבודה" בניו-ג'רזי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully