וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שקוטור זה שם של מעצב": הכוכבות נזכרות בשער ווג הראשון שלהן

24.8.2017 / 13:30

לרגל חגיגות 125 שנה למגזין האמריקאי, נזכרות ג'ניפר אניסטון, סינדי קרופורד, קירסטן דאנסט ונשים נוספות בפעם הראשונה שבה התנוסס פרצופן על עטיפת התנ"ך של האופנה. וכן, היו גם כמה סיפורים מביכים. צפו

אתר רשמי

בווידיאו: מסיבת ה"הפתעה" שערכה משפחתה של קנדל ג'נר לרגל כיכובה על שער גיליון ספטמבר של ווג - שהיה גם השער הראשון שלה.

מגזין ווג האמריקאי ממשיך בחגיגות 125 שנה להיווסדו. במסגרת האירועים, הוא קיבץ מגוון כוכבות, ותיקות וצעירות, לצילום סרטון שבו הן נזכרות בערגה בשער הראשון בכיכובן. "זה היה עוד לפני שהבנתי משהו באופנה. הייתי בטוחה שקוטור זה שם של מעצב", מספרת ג'ניפר אניסטון בת ה-48, "אמרתי לעצמי, 'בוא'נה האיש הזה עושה הכל!'".

אניסטון היא לא היחידה שמספקת ציטוטים משעשעים. גם דוגמנית העבר סינדי קרופורד בת ה-51 שולפת סיפור מביך מהבוידעם: "כל כך התרגשתי לראות את עצמי על השער, אז רכשתי כמה עותקים מהגיליון. כשחזרתי הביתה אמא שלי שאלה אותי 'מותק, קנית שלושה מגזינים זהים?', ורק רציתי שהיא כבר תזהה מי מתנוססת על השער".

קירסטן דאנסט בת ה-35 סיפרה שצוות צילום שלם הוטס לפריז עבור צילומי הפקת האופנה והשער. תמונה זכורה במיוחד מציגה את השחקנית לובשת שמלת ענק, בעיצוב ג'ון גליאנו, שבנויה כולה משקיות זבל שחורות.

נערות השער נזכרות. צפו

סלינה גומז בת ה-25, שחגגה את השער הראשון שלה במגזין באפריל האחרון, מגלה שזו היתה הפנטזיה שלה מגיל צעיר. באותו גיליון היא סיפקה ראיון גלוי לב, בו סיפרה: "הייתי מכורה לאינסטגרם, וזה ממש גרם לי להרגיש רע".

אצל קנדל ג'נר החגיגה היתה כפולה, כשהשער הראשון בו כיכבה היה גיליון ספטמבר הנחשק לשנת 2016. אבל המסיבה לא עברה חלק, כשהדוגמנית נאלצה להתמודד עם עליהום ומגזין האופנה נאלץ להתמודד עם ביקורות קשות. בחירת הכוכבת לבית קרדשיאן לעטר את השער היוקרתי עשתה הרבה רעש, בסיקור תקשורתי שהגיע לשיאו בכתבה שכותרתה היתה "ווג ז"ל". על פי המנויים הוותיקים, ג'נר בת ה-22 לא היתה ראויה להיבחר לנערת השער. "עצוב שווינטור, ווג ועוד המון מותגי-על מוכרים את עצמם בזול", ו-"תגידי תודה לאחותך ולקלטת סקס שלה, בזכות זה את פה", נכתב בטוקבקים.

עוד באותו נושא

"ווג ז"ל": גיליון ספטמבר בכיכובה של קנדל ג'נר מעורר סערה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully