וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מבצע "טארגט": משלוחי חינם של מותגי אופנה נוספים

26.8.2017 / 0:59

לאחר הצלחת מבצע משלוחי החינם של רשת הקמעונאות האמריקאית, יצא בסוף השבוע הזה מבצע דומה בעשר רשתות אופנה אוסטרליות, בהן SABA הוותיקה ו-Ksubi. בנוסף, בחלק מהחנויות תיהנו גם מהנחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשת ותיקה שקיימת מ-1965. סאבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע שעבר געשה הרשת הישראלית, כשקמעונאית הענק האמריקאית "טארגט" הודיעה כי תבצע משלוחים חינם לישראל בשבת ובראשון. אלפי ישראלים ניצלו את חלון ההזדמנויות ומימשו את האפשרות. בסוף השבוע הנוכחי הודיעה חברת Borderfree, המתמחה בסחר בינלאומי, כי לא פחות מעשר רשתות אופנה אוסטרליות יבצעו אף הן משלוחים חינם לישראל. המבצע צפוי להסתיים אחר הצהריים של יום ראשון, מאחר שאוסטרליה מקדימה את ישראל ב-6.5 שעות לכל הפחות.

על מנת לממש את המבצע, יש להזין את קוד הקופון Freeglobalship, כשחלק מהחנויות אף מעניקות הנחות נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג מוכר שנמכר גם באירופה ובארה"ב. KSUBI/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנויות שמהן ניתן לרכוש הן SABA, General Pants Co., Ksubi, Tony Bianco, Brasnthings, Adarelbeauty, City ,Beach, Sportscraft, Leona Edmiston, Jeans West ו-Jag.

החנויות הללו מתמחות בביגוד אלגנט ו/או קז'ואל לגברים ולנשים, הלבשה תחתונה ובגדי ספורט. SABA היא הידועה שביניהן, מותג ותיק הקיים מ-1965, שמשתתף בתערוכות אופנה ואף זכה ב-1996 בתואר "המותג הטוב ביותר לגברים" ב-1996. Ksubi הוא מותג נחשב שנמכר בחנויות רבות בעולם, בהן גם Barney's New York.

רק אל תשכחו: הקישו Freeglobalship כדי ליהנות משילוח חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully