וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש שם מסר סמוי": מה הסיפור עם הסווטשירט של טיילור סוויפט?

28.8.2017 / 7:03

הרשתות החברתיות הוצפו בסוף השבוע בחפירות על השיר החדש של כוכבת הפופ. אך עם כל הכבוד למוזיקה שלה או לסכסוך הפומבי עם קנייה ווסט, היו גם כאלה שהתמקדו בדבר החשוב באמת - המראה האדג'י על גבי עטיפת האלבום החדש, ומה עומד מאחוריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סווטשירט מעוטר קרעים בגזרת אוברסייז מבית המותג pinko. "זה מסמל את איך שהרגישה כשהתקיפו אותה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתרים ברחבי לעולם הוצפו בסוף השבוע האחרון בדיווחים בנושא הסינגל החדש של טיילור סוויפט. שלוש שנים לאחר צאת אלבומה המצליח "1989", חזרה כוכבת הפופ האמריקאית עם "Look What You Made Me Do", שיר ראשון מתוך אלבומה החדש "Reputation" שצפוי לצאת ב-10 בנובמבר. השיר התגלה כמעין כהמנון נקמה עצבני המכוון ככל הנראה לקנייה וסט, והדיונים הסוערים בנושא לא איחרו לבוא.

אך לצד אלה שחפרו ללא הרף בטוויטר בנוגע לטיבו של השיר, לכיוון המוזיקלי שאיתו נסחפת סוויפט או לריבים הפומביים שלה, היו גם כאלה שהתמקדו בדבר החשוב באמת: המראה האדג'י אותו היא מציגה על גבי עטיפת האלבום החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק פאנקיסטי הכולל ליפסטיק בגוון כהה, שיער במראה רטוב, טבעת נחש ושרשרת צ'וקר שרבים טענו שהיא מונחת כמטאפורה להתקפה או לשחרור/מערכת וואלה!, צילום מסך

על העטיפה מתנוססת תמונתה של סוויפט בת ה-27 בשחור-לבן, על רקע דפי עיתון. השיק הפאנקיסטי כולל סווטשירט בגזרת אוברסייז, מבד כותנה בצבע אפור-אבן, מעוטר קרעים, השייך למותג האירופאי pinko ונמכר באתר ב-285 אירו (1,217 שקלים למי שבכל זאת מעוניינת. תמונות נוספות בתחתית הכתבה).

גולשים רבים ברשתות החברתיות התעקשו להתעכב ולדון בסווטשירט שבחרה סוויפט ללבוש ו"במסרים הסמויים שעומדים מאחוריו". "אולי זה מסמל את איך שהיא הרגישה כשהתקיפו אותה", כתבה אחת הגולשות והתכוונה למשפט שניהלה הזמרת נגד די.ג'יי שהטריד אותה מינית, בו ניצחה בשבוע שעבר ואף הזילה דמעות בבית המשפט.

הסווטשירט המדובר מגובה בלוק הכולל ליפסטיק בגוון כהה, שיער במראה רטוב, טבעת נחש ושרשרת צ'וקר - שעוררה גם היא דיון, כשרבים טענו שמדובר במטאפורה להתקפה או לשחרור, או לשילוב כלשהו של השניים.

עוד באותו נושא

טיילור סוויפט כפי שלא ראיתם מעולם: אדג'ית וסקסית על שער ווג

לכתבה המלאה

האזינו לשיר החדש

והנה הטיזר לקליפ

את מראה הבלונדה האדג'ית השיקה סוויפט באפריל שנה שעברה, כשהציגה תחת הכותרת "?WHO'S THAT GIRL" לוק בוגר, חושני מאוד, ומעט קודר וצרפתי, על שער גיליון מאי של ווג ארה"ב. הצילום עם הבלונד המחומצן בקארה המעודכן הציג מחווה לבית האופנה סן לורן, כחלק מהפקת אופנה מטאלית נוטפת שיק. רשימת המעצבים והמותגים שזכו להלביש את המוזה כללה את מארק ג'ייקובס, פרואנזה סקולר, קלווין קליין ומייקל קורס, במראות מרעננים ובעיקר רחוקים מאוד מהמראה הילדותי והחמוד לו הורגלנו בשנים הקודמות, טרום המהפך המוצלח.

זה המשיך באותו חודש בגאלת המט המפורסמת של ווג בניו יורק, הידועה כאירוע האופנתי החשוב של השנה, שם הוכיחה סוויפט שהמראה המטאלי המחוספס כאן כדי להישאר, כשחתמה את הלוק באודם כהה במיוחד, בסנדלי רצועות עור שחורות ובאטיטוד מלא ביטחון.

טיילור סוויפט בגיליון מאי 2016 של ווג. מרט ומרקוס, סריקה
קבוצות הפרנזים המיסו אותנו. סוויפט בשמלה הורסת של פרואנזה סקולר, מתוך ווג/סריקה, מרט ומרקוס
טיילור סוויפט לובשת לואי ויטון בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
דוהרת בשיק אדג'י במט גאלה בניו יורק, מאי 2016/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully