וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש חדש במפעל: סופי מצ'טנר תהיה הפרזנטורית של פקטורי 54

30.8.2017 / 15:53

הדוגמנית בת ה-16, ששוהה בימים אלה בניו יורק, תנחת בארץ בשבוע הבא ל-24 שעות בלבד, ותפתח את תצוגת הרשת לסתיו-חורף 2017/18

צילום: אבי כהן

בווידיאו: תצוגת פקטורי 54 לאביב-קיץ 2017.

הדוגמנית סופי מצ'טנר, ששוהה בימים אלה בניו יורק, תנחת בשבוע הבא בישראל ל-24 שעות בלבד, ותפתח את תצוגת האופנה של פקטורי 54 לסתיו-חורף 2017/18. אחרי שצעדה על מסלולי התצוגות של דיור, שאנל, מארק ג'ייקובס, אלכסנדר מקווין ופנדי, תוביל הדוגמנית בת ה-16 את קמפיין הסתיו החדש כפרזנטורית של רשת הייבוא המקומית.

"סופי היא בעלת יופי ייחודי. היא משלבת בין מראה רך ונאיבי לאופי בוגר ועוצמתי", מסרה יפעת אירני, מבעלי הרשת. "אלה יוצרים מראה מורכב שמתחבר להתחזקות האינדיבידואליות ולדמות האישה שהתפתחה בתרבות האופנה בשנים האחרונות". פקטורי 54 היא היבואנית הרשמית של מותגי אופנה בינלאומיים מובילים, ביניהם ארמני, קלווין קליין, מארק ג'ייקובס, רד ולנטינו, ג'יי וו אנדרסון, מארני, טומי הילפיגר ועוד.

סופי מצ'טנר בקמפיין פקטורי 54 לסתיו 2017. יניב אדרי,
מצ'טנר לובשת מייסון מרג'יאלה בקמפיין החדש של פקטורי 54/יניב אדרי

מצ'טנר הצעירה חגגה בשנה האחרונה כמה הישגים משמעותיים. בגזרת הצילומים היא כיכבה על שער ווג אוקראינה, שהיה שער ווג הראשון שלה. על הפקת האופנה שהתפרסמה במגזין היה אחראי צוות שכולו ישראלי, בהובלת הצלם יניב אדרי והסטייליסט סיימון אלמלם. התמונות היפות צולמו בחופי הכנרת, ורשימת המותגים כללה את גוצ'י, דיור, מיו מיו וקלואה. מוקדם יותר השנה הצטלמה סופי ללוק בוק של רשת אורבן אאוטפיטרס האמריקאית, ללוק בוק של רשת זארה הספרדית, ולקמפיין של בושם "דייזי" מבית מעצב-העל האמריקאי מארק ג'ייקובס, לצד קאיה גרבר.

בגזרת המסלולים, הילדה עלתה ליגה כשצעדה בינואר בתצוגה של שאנל, במסגרת שבוע הקוטור הפריזאי. מצ'טנר לבשה חליפת טוויד עם חגורה וכובע, וצעדה לצד קנדל ג'נר, בלה חדיד וליל רוז-דפ. כזכור, בשנתיים האחרונות התמוגגנו כל פעם מחדש לראות את הסינדרלה מחולון מרחפת על המסלולים של דיור, בית האופנה שלמעשה הזניק אותה לתודעה העולמית.

עוד באותו נושא

חוזרת לפריז: סופי מצ'טנר צועדת בתצוגת הקוטור של שאנל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully