וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם אתן יכולות לעצב לעצמכן: קולקציית הסתיו החדשה של TOUS

17.9.2017 / 7:35

לצד האבנים הצבעוניות ואייקון הדובי המוכר, מציע העונה מותג התכשיטים והתיקים הספרדי גם תליונים חדשים בצבעים ועיצובים שונים, שמאפשרים לכן ליצור תכשיטים ייחודים לכן

קולקציית סתו חורף 2017 TOUS. TOUS,
סיפור חדש בכל עונה/TOUS

אנחנו אמנם כבר רגילים שחברות האופנה מחליפות קולקציות כל עונה, אבל חלק מהמותגים הבינלאומיים בוחרים לספר סיפור חדש בכל עונה. כך עשו במותג האביזרים הספרדי TOUS לקראת סתיו-חורף 2017/18. הקולקציה החדשה ממשיכה את הסיפור שעומד מאחורי קולקציית הקיץ האחרונה, במרכזה עמדה דמות בשם קמיל, רקדנית צרפתייה שבחרה לנסוע להאוונה, קובה. אחרי קשיי הקליטה של האישה הזרה במדינה הלטינית החמה, היא מתחילה ליהנות ממנה ומהצבעוניות שלה. זו הסיבה שאפשר למצוא פריטים שמערבבים בין שיק פריזאי לאווירה הצבעונית והחמה של קובה. אל האלמנטים המוכרים כמו הדובי האלמותי של המותג והפרפרים המוכרים, מצטרפים הפעם גם תליונים בצורת עלים ופילים.

התליונים ששייכים לקולקציה הנקראת IDOL תופסים מקום רב, ובמרכזה נמצאים משחקי מיקס אנד מאץ' המאפשרים ליצור שילובים שיוצרים מצד אחד מראה שלם של תכשיט המורכב מחלקים רבים ומהצד השני מאפשרים לכל אחת לייצר תכשיט ייחודי וחד פעמי שהיא עצמה יצרה.

קולקציית סתו חורף 2017 TOUS. TOUS,
תכשיטים שמערבבים בין שיק פריזאי לאווירה הצבעונית והחמה של קובה/TOUS

הקולקציה החדשה עשירה כאמור באבנים צבעוניות, שהתווספו כהשראה מקובה. ולמרות זאת, חלק מהקולקציה דווקא מגיע בצבעים מונוכרומטיים כמו זהב, כסף וורמיל ורוד. בכך מציע המותג אופציה מודרנית יותר ועדינה, שמתאימה לקהל שעדיין רוצה לייצר שילובים מהמדליונים המוכרים של החברה.

בנוסף, לראשונה ייצרו טופז לבן, שזו אבן יקרה המשלבת בהירות וקשיחות שדומה ליהלום. אבן זו לא רק פותחת את הדרך ליצירת דור חדש של קלאסיקות במגוון חומרים, אלא גם מאפשרת מגוון של מחירים.

TOUS היא לא רק חברה שמייצרת תכשיטים. לחברה שהוקמה בשנת 1920 והמציאה את עצמה מחדש תחת החזון היצירתי של רוזה וסלבדור אוריול, יש גם קולקציית תיקים המשתנה גם היא לפי עונות השנה. בסתיו הקרוב בחרו להתמקד בגרסאות עבר מצליחות של המותג, שעברו הקטנה לגרסאות מיני, בשינוי של חומרים וצבעים. לא פספסו שם את טרנד התיקים ה"שקופים" שיכול לחשוף את תוכנם ואף כולל בטנות נשלפות הניתנות להחלפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
תליון פיל מוורמיר. מחיר: 365 שקלים/TOUS

כיום נמכרים פריטי המותג ביותר מ-500 חנויות הפזורות ברחבי העולם, בערים מרכזיות כמו ברצלונה, מדריד, ניו יורק, שנגחאי, טוקיו, מוסקבה, מקסיקו סיטי ודובאי. המותג כולל לא רק תכשיטים ושורה של תיקי יד, אלא גם בשמים, שעונים, משקפיים ואביזרים יופי אחרים.

הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים לברצלונה מטעם המותג.

קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
חמסוש. תליון חמסה מזהב, מחיר: 365 שקלים/TOUS
קולקציית סתו TOUS. TOUS,
תליון משולב באבן. מחיר: 365 שקלים/TOUS
קולקציית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
בטנות נשלפות. מחיר: 740 דקלים/TOUS
קולקציית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
משחקי צבעים. מחיר: 740 שקלים/TOUS
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
דגם מיני של התיקים המצליחים של החברה. פלוס דובי מחיר: 2,100 שקלים/TOUS
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
עגילי ורמייל ורודים. מחיר: 520 שקלים/TOUS
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
טבעת זהב עם אבן ירוקה. מחיר: 920 שקלים/TOUS
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
צמיד יד. מחיר: 1,100 שקלים/TOUS
קולקצית סתיו 2017 TOUS. TOUS,
טבעת זהב. מחיר: 440 שקלים/TOUS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully