וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורה לשמן קוקוס, מוותרת על המייק אפ: 5 טיפים מאת דקוטה ג'ונסון

31.8.2017 / 9:28

נסיכת השטיחים האדומים עסוקה בימים אלה על תקן הפרזנטורית של Gucci Bloom, בושם חדש לנשים שמשיק בית האופנה גוצ'י - הראשון תחת הנהגתו של המעצב הראשי אלסנדרו מיקלה. זו הזדמנות טובה ללמוד כמה דברים מהשחקנית שהפכה למוזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי מזוהים עם המותג. פטרה קולינס, הארי נף ודקוטה ג'ונסון בקמפיין הבושם החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג-העל גוצ'י משיק בימים אלה בושם חדש לנשים - הראשון תחת הנהגתו של המעצב הראשי אלסנדרו מיקלה, מי שחולל מהפכה בבית האופנה האיטלקי. הבושם הושק רשמית בניו יורק במאי האחרון, יממה לאחר המט גאלה, באירוע בו התכנסו אושיות הסטייל של העיר למסיבת השקה בחצר הקסומה של מומה PS1. הלוקיישן עוצב במיוחד לרגל האירוע, באסתטיקה המזוהה עם כתב ידו של מיקלה. בתפריט: 100 אלף פרחים מ-500 סוגים שונים, בעבודת דקורציה שנמשכה ארבעה ימים מלאים.

לתפקיד הפרזנטורית לוהקה השחקנית דקוטה ג'ונסון, כוכבת "50 גוונים של אפור", נסיכת שטיחים אדומים המזוהה עם גוצ'י וחברה קרובה של מיקלה. אליה הצטרפה האמנית הקנדית פטרה קולינס, שהצטלמה בעבר לקמפיינים מבית המותג, והדוגמנית הטרנסג'נדרית הארי נף. התוצאה: סרטון יפהפה ומהפנט. לרגע ההשקה, הצלחנו לתפוס את ג'ונסון לכמה דקות ולהוציא ממנה חמישה טיפים משלה בנושא טיפוח ויופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריחה איטלקית. Gucci Bloom/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון שכולו אתסטיקה מהפנטת. לצפייה בלופ

שגרת טיפוח

"אני מורחת כל בוקר קרם לחות על הפנים, זה הדבר הקבוע היחיד שחשוב לי להקפיד עליו. מעבר לזה, אני לא ממש עושה הרבה. חשוב לי לשמור על העור שלי, ולדאוג שהוא ייראה טוב, זה מבחינתי המפתח להכל".

טיפ ביוטי

"אני משתמשת בשמן קוקוס, ולמעשה אני אוהבת למרוח אותו על הכל - על הפנים, על הגוף, בעיקר בכפות הרגליים, וגם על השיער שלי. יש לו יתרונות קוסמטיים ובריאותיים עצומים. ממליצה בחום".

איפור

"אני לא אוהבת להתאפר בכלל, אבל גם כשאני כן מתאפרת, אני לא שמה מייק אפ. אלא אם כן אין לי ממש ברירה - כשאני בצילומים או באירועים שבהם יצלמו אותי, ואז אני משתדלת שתהיה שכבת כיסוי דקה. אני מאוד אוהבת את המראה הנקי, הטבעי והפשוט, זה כנראה באמת גם מה שהכי מחמיא לי".

עוד באותו נושא

לא עוצרת באפור: דקוטה ג'ונסון נוחתת על שער ווג בריטניה

לכתבה המלאה
דקוטה ג'ונסון על השטיח האדום עם איפור טבעי. GettyImages
"אני מאוד אוהבת את המראה הנקי, הטבעי והפשוט, זה כנראה באמת גם מה שהכי מחמיא לי"/GettyImages
דקוטה ג'ונסון על השטיח האדום עם איפור טבעי. GettyImages
"חשוב לי שהעור ייראה טוב, זה מבחינתי המפתח להכל"/GettyImages

זוהר על השטיח האדום

"איך אני מחליטה מה ללבוש לאירוע שטיח אדום? זו החלטה עם הרבה גורמים שצריך להתחשב בהם, אבל באמת, כמה שזה נשמע קלישאתי, הכי חשוב לי להרגיש בנוח. הכוונה היא בנוח עם הבגד שאני לובשת וכמובן בנוח עם עצמי בתוכו. אופנה היא דרך לבטא את עצמך, ואני מאמינה שלבגד שאת בוחרת ללבוש יש מסר. לא סוד שרוב הפעמים אני בוחרת ללבוש גוצ'י. אלסנדרו הוא חבר טוב, ובעיניי הוא אמן אמיתי. אני מאוד אוהבת את מה שהוא עשה בבית האופנה הוותיק".

ניחוח אישה

"אוקיי, אני הפרזנטורית, זו לא חוכמה, אבל הבושם החדש באמת מייצג את המהות של גוצ'י כפי שהוא היום - בניחוח רענן ופרחוני אבל לא עוצמתי מדי. לא משוגע אבל לעומת זאת כן ייחודי".

הבושם החדש, Gucci Bloom, נחת אמש בישראל. מחיר: 379 שקלים לבקבוק של 50 מ"ל, 499 שקלים לבקבוק של 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

דקוטה ג'ונסון לובשת דיור לטקס פרסי האקדמיה הבריטית (BAFTA), לונדון, 14 פברואר 2016. GettyImages
"כמה שזה נשמע קלישאתי, הכי חשוב לי להרגיש בנוח"/GettyImages
דקוטה ג'ונסון לובשת שאנל קוטור בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
נוטפת שיק בשאנל קוטור בגאלת המט, מאי 2015/GettyImages
דקוטה ג'ונסון מהגב בטקס האוסקר, הוליווד, 22 פברואר 2015. GettyImages
בזכות השמן קוקוס? קוקו מושלם בטקס האוסקר, פברואר 2015/GettyImages
בושם גוצ'י בלום.
נחת אמש גם בישראל. גוצ'י בלום החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully