וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא מאוחר: טרנדים רותחים ששווה לאמץ לפני שהקיץ נגמר

1.9.2017 / 8:19

ה-1 בספטמבר אמנם מסמל עבורנו את סופו של הקיץ, אבל זכרו שיש לנו עוד חודשיים לפחות להזיע, להשתזף, לשכשך ובעיקר להשוויץ במלתחה הקיצית המפנקת שהרמנו לעצמנו - אז נצלו אותם היטב. הנה חמישה טרנדים ידידותיים למשתמשת שאם עדיין לא ניסיתן, זה הזמן

יש כיוון ללבן

טוטאלוק לבן לקיץ 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
הקיץ הזה תלבשי טוטאלוק לבן. הצעה הגשה: שמלה/אוברול + סניקרס + תיק/אתר רשמי, אינסטגרם

במשך רוב שנות המאה העשרים, היה הלבן אחד הצבעים המושמצים בפלטה - חגיגי מדי, צבע של בגדים תחתונים, של בית חולים, של כלות (במערב), של לוויות (במזרח), מתלכלך, מחוויר, משמין - בדיוק ההפך מהשחור האלגנטי והנצחי, חביב הקהל. אבל בשנות התשעים יצא הלבן מהבוידעם ועבר בהדרגתיות למרכז הבמה - כשבשנים האחרונות הוא משתלט על המסלולים ועל הפקות האופנה הנחשקות.

כבר לא תראו יותר כותרות נוסח "הקיץ הזה תלבשי לבן", כי די ברור שתלבשי לבן גם בחורף, ולגבי הקיץ - כנראה שתעדיפי ללכת עד הסוף עם טוטאלוק לבן. מי שלא יצאה עדיין מהבית בשמלה או באוברול לבנים פלאס סניקרס לבנות פלאס תיק לבן חייבת לנסות את הלוק הקיצי הקולי הזה.

seperator

נקודות ציון

שמלה אדומה קיצית עם נקודות. אינסטגרם, אתר רשמי
יש דרכים חמודות ליישם את הטרנד הדודתי הזה/אתר רשמי, אינסטגרם

זה נראה מעט ילדותי, לעתים אפילו דודתי, אבל עולם האופנה החליט שהנקודות חוזרות הקיץ - ולנו לא נותר אלא להתרגל לרעיון. יש דווקא כמה דרכים חמודות ליישם את הטרנד הזה, שנצפה כבר על הדוגמניות והבלוגריות המובילות. שמלה קיצית קלילה ומנוקדת היא ההמלצה שלנו.

seperator

תיקי קש

תיק קש לקיץ 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
הקיץ תיקחו את תיק הקש גם למשרד/אתר רשמי, אינסטגרם

אי אפשר היה להתחמק הקיץ מתיקי הקש שהשתלטו על כל חלקה במגוון גדלים ובמגוון צורות. אם פעם זה היה תיק קלאסי לגיחה לחוף הים, היום הלוק שמשדר אווירת נופש בריזורט הוא המראה הנכון להסתובב איתו. בקיץ 2017 תקחו איתכן את תיק הקש גם למשרד.

seperator

ראש טוב

מטפחת ראש לשיער בקיץ 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
גם מטפחת ראש מהארון של סבתא תתקבל בברכה/אתר רשמי, אינסטגרם

לא לכולנו יש מטפחות של גוצ'י, מיסוני או הרמס, אבל למזלנו, לפחות באקססורי הספציפי הזה - גם מה שפשוטות כמונו נגנוב מהארון של סבתא ייראה יפה. המטפחת מומלצת לקשירת פריסטייל על הראש, בגולגול אסוף או בפזור. וכמה שיותר ססגוני יותר טוב.

seperator

עת לעטוף

ביונסה בדייט עם ג'יי זי בלוס אנג'לס 7 שבועות אחרי הלידה אוגוסט 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
קווין בי יודעת שגזרת מעטפת וקשירת מותן היא הגזרה הנכונה והמחמיאה של העונה/אתר רשמי, אינסטגרם

נקנח בביונסה. פחות מחודשיים אחרי לידת התאומים, היא יצאה לדייט רומנטי עם ג'יי זי בליווי גדוד צלמי פפראצי. במהלך מחושב ולא ספונטני בעליל היא הלכה על שמלת מעטפת של המותג אלכסיס, שאיפשרה לה להשוויץ במחשוף השופע ובמותן הצרה. לצד הצורך לחטב את עצמך בבגד מחמיא אחרי תקופת הריון בלתי נגמרת, קווין בי יודעת שגזרת מעטפת וקשירת מותן היא הגזרה הנכונה של העונה - בשמלות, בחצאיות ובחולצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully