וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצעד ליד ג'ורג' קלוני? גפן ברקאי מספר מה גורם לו הנאה בעבודה

1.9.2017 / 10:34

החום בפריז, ההתרגשות לקראת פסטיבל ונציה והחלק הכיפי בעולם הדוגמנות. רגע לפני השקת קולקציית הסתיו/חורף 2017/18 של רנואר תפסנו את הפרזנטור של המותג הישראלי לשיחה. צפו

צילום מסך

רגע לפני שהוא עולה על המסלול באחת התצוגות המרגשות של העונה הקרובה וכמה ימים לפני שהוא עולה על מטוס, כדי לקדם את סרטו בפסטיבל ונציה גפן ברקאי מספר לנו על הקולקציה החדשה של רנואר, מדבר על החיבה שלו למראה בסגנון שנות ה-40 ומגלה שהוא לא באמת מתרגש שהוא צועד על מסלול.

הצילומים לקולקציית החורף שתוצג על המסלול ובחנויות הרשת נערכו בפריז, עיר שמהווה רקע מושלם לבגדים בסגנון מוקפד עם תחושת נוסטלגיה בהשראת שנות ה-40 המאוחרות. "אני מת על זה, אם הייתי יכול הייתי הולך ככה ביום יום" אומר גפן על הלוקים המחויטים של קולקציית הגברים שמציגה קו מותן גבוה וטוטאל לוק תואם בצבעונית עשירה של גווני פודרה, ירוק, קאמל, מג'נטה ונייבי.

כל קולקציית החורף לשנת 2018 מתכתבת עם תקופה רגועה יותר וקצב חיים אחר, כזה שמאפשר לעצור, להתבונן סביב ולהתלבש מתוך הערכה ומודעות לבגד. אחרי כמה שנים בהן התלבשנו בסגנון ספורטיבי ולא מתאמץ שמקדש בעיקר את הנוחות ברנואר נותנים ללקוחות נונשלנטיות חדשה ורשמיות אגבית של בגדים שמלווים את הגוף עם שליטה ובטחון.

"העבודה הקשה היא של החבר'ה פה שעובדים ועמלים על הבגדים, על המקום עצמו והמוזיקה, לי יש את העבודה הקלה, אני בא בבוקר, הולך - והולך" מספר גפן על ההכנות לתצוגה הגדולה שנערכות כבר כמה ימים. על המסלול עצמו אנחנו הולכים לראות שילוב בן הקו המסחרי לפריטי תצוגה ייחודיים בהשראת התקופה הזוהרת ומלאת התקווה של סוף מלחמת העולם השנייה בה הגיעה לעולם אופנה חדשה, הרפתקנית ורומנטית.

רגע אחרי התצוגה גפן הולך להמריא שוב, הפעם כדי לצעוד על השטיח האדום בפסטיבל ונציה "מרגש בטירוף, זה פסטיבל הקולנוע הכי גדול בעולם", הוא אומר לנו בחיוך.

קולקציית סתיו/חורף 2017/18 של רנואר תוצג לראשונה ביום שני, 4 בספטמבר בשעה 09:30 בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

לכבוד השקת הקולקציה אנו מזמינים אתכם לקבל 10% הנחה על פריטי העונה החדשים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully