וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה מרימה לדיווה: קים קרדשיאן במחווה אופנתית לשר

5.9.2017 / 12:34

אחרי שראינו אותה בהומאז' לג'קי קנדי, כעת מציגה קים קיי מחוות סטייל קצת יותר הגיונית, ובוחרת בדמותה האגדית של שר כהשראה. קווי דמיון רבים מתגלים בין שתי הנשים שהתמכרו לניתוחים פלסטיים ולא התביישו לדבר על זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד היתה אובססיבית לדמותה של שר. קים בגיליון החדש של הארפר'ס בזאר ערביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כשהתחלנו לדאוג שמא קים קרדשיאן תמאיס את עצמה על היקום בעקבות שימוש יתר בטריק הלצאת מהבית בבגדים שלא משאירים מקום לדמיון, היא מצאה טרנד חדש שמייצר באזז לא רע בכלל: צילומי הומאז' לדמויות איקוניות בתרבות האמריקאית. אחרי שראינו אותה כג'קי קנדי (שלבטח מתהפכת שם למטה) על השער של מגזין Interview האמריקאי, כעת מגזין הארפר'ס בזאר ערביה מביא אותה ביציאה קצת יותר הגיונית.

הבחירה בדמותה האגדית של שר כהשראה מסתדרת לנו באופן הרבה יותר אורגני על קימי. קווי דמיון רבים מתגלים בין השתיים - שתיהן דיוות שהפכו את הניתוחים הפלסטיים לסוד גלוי מילולית וויזואלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניגוד לגברת הראשונה לשעבר, שר זכתה למחווה מאחת הכוכבות הגדולות בעולם בעודה בחיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לגברת הראשונה לשעבר, שר זכתה למחווה מאחת הכוכבות הכי גדולות בעולם כרגע בעודה בחיים, וכך החל רומן על גבי הרשת בין השתיים. קים כינתה אותה באינסטגרם "אייקון הסטייל שלי שר", כשזו מצדה הודתה לה בטוויטר כשכתבה "תודה רבה לך על התמונות בהשראתי כמוזה", וקיבלה ממנה בחזרה "איי לב יו" בחיזוק ארבעה סימני קריאה.

בכתבה עצמה קים חשפה שהיא תמיד הייתה אובססיבית לדמותה של שר, שבשנות השמונים הייתה אחת הכוכבות שסוקרו הכי הרבה בתקשורת בהקשר של ניתוחים פלסטיים, כולל ניסור צלעות להצרת המתניים - מה שאגב נראה כיום משחק ילדים בהשוואה לפרוצדורות הפלסטיות במשפחת קרדשיאן-ווסט.

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן עושה ג'קי קנדי בהפקת אופנה מרהיבה

לכתבה המלאה

"לחשוב שהיא לבשה את השמלות השקופות האלו בסבנטיז, ומה בטח חשבו עליה אז", הוסיפה קים קיי בראיון. התהייה שמהדהדת ברקע היא האם קיימת אצלה איזושהי מודעות עצמית לאירוניה שבדבריה? גם אם כן, היא ממש לא מפריעה לה להמשיך ולהצטלם איך שבא לה מבלי לדפוק חשבון למה יגידו.

קים מרימה לשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully