וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה המושקוף? כל הטרנדים החדשים במשקפי השמש לגברים

13.9.2017 / 9:00

עגולים, מרובעים, עם גשר או עם מסגרת דקה – מיטב מותגי האופנה מתאמצים לחדש את הדגמים מדי עונה, כדי שגם אתם, הגברים, תרגישו מעודכנים ואולי אפילו יתחשק לכם להשתולל קצת. אלו ההמלצות שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי בפעם האחרונה הרכבתם משקפיים עם עדשה ורודה או מסגרת זהובה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עגולים, מרובעים, עם גשר או עם מסגרת דקה – מדי קיץ מתאמצים מיטב מותגי האופנה לחדש את קולקציית משקפי השמש שלהם, כך שגם אתם, הגברים, תרגישו מעודכנים ואופנתיים מעבר לחולצה החדשה שלבשתם. אז נכון, תמיד יהיו את הדגמים הבנאליים והקלאסיים, אבל היי, מתי בפעם האחרונה הרכבתם משקפי שמש עם עדשה ורודה או מסגרת זהובה?

נראה שהקיץ המגיע לקיצו הביא עמו לא מעט בשורות וטרנדים חדשים, כך שכל פאשניסט מתחיל יוכל למצוא לעצמו את הדגם שמתאים לו. החל מצורות של מסגרות ועד לצבעים של עדשות - אתם רשאים להשתולל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל פאשניסט מתחיל יכול למצוא את הדגם שמתאים לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרנדים הבולטים

הצורות: אם עד היום היינו מסתפקים במסגרות עגולות או מרובעות, הרי שהשנה הכל הולך - עיגולים קטנים, משושים וגם משולשים. מוזר ככל שיהיה, המשקף ימשוך תשומת לב ויסחוף ביקורות.

הצבעים: זוכרים שהיינו הולכים רק עם עדשות שחורות בזמן שהנועזים שבינינו היו מתפרעים על צבע חום? השנה, אם אין לכם משקפיים בגווני פסטל - צהבהב, ורדרד או תכלת – נראה שאתם מפגרים מאחור וצריכים להדביק את הקצב.

גשר מזהב: אם בעבר טרנד הגשר היה שייך בעיקר למשקפי הטייסים, נראה שהטרנד התרחב לשלל דגמים. הגשר יכול להיות בצבע זהב, שחור, כסוף או אפילו לבן. גם נוח וגם סטייליש.

פלסטיק: הטרנד שעד לפני כמה שנים נראה לנו צ'יפ ובעיקר מזוהה עם אנשים שמפחדים שהמושקוף יישבר, תופס תאוצה ומגיע בכל הסוגים והצבעים. מסגרות הפלסטיק נותנות פייר פייט הן מבחינת האיכות והן מבחינת האופנתיות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לנווין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתאימו לאירוע בוקר מפונפן וגם יחזיקו מעמד במסיבת חוף פרועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלסטיק נחת בבית האופנה הצרפתי. תוסיפו לזה את העובדה שהמסגרת מורכבת משני צבעים שמשתלבים באופן מושלם, וקיבלתם לעצמכם את זוג המשקפיים שיתאים לכם גם לאירוע בוקר מפונפן אבל בהחלט יחזיק מעמד במסיבת חוף פרועה.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? מדובר במשקפיים שמתאימים לכל אירוע ומצב, בעיקר בזכות הצבעים המיוחדים. אם אתם לא אנשים מקובעים או כאלו שמעדיפים רק זוג אחד בארון שלכם – זה יכול לשמש כאופציה החלופית של המשקפיים הקבועים.

מחיר לכל כיס: 2,510 שקלים.

פראדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחור קלאסי שעדיין גונב את ההצגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירים את זה שאתם חייבים שהכל יתאים להכל? שהגרביים יתאימו לנעליים שבכלל בצבע של החולצה שמשתלב עם הצבע של המשקף? בקיצור, בלקרים להתעורר! אם יש מותג שמתאים לכם הוא ללא ספק פראדה, שתמיד שומר על מראה קלאסי.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? אתם, כן אתם האנשים שאוהבים ללבוש הכל שחור, אל תתנצלו – אין בזה שום דבר רע. בכל שחור יש יוצא מן הכלל, כאן נכנסת למשוואה בחירת המשקפיים. אם כבר החלטתם ללכת על זוג שחור, תבחרו בדגם מיוחד, שלמרות שכולו שחור, הוא עדיין יגנוב את ההצגה.

מחיר לכל כיס: 899 שקלים. להשיג ברשת אירוקה.

פרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב שאינו אופייני למותג המשקפיים הרגוע והשמרני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תודו ששמעתם "פרינס" ועיקמתם פרצוף בדרך לפסקה הבאה, עד שראיתם את התמונה של הדגם המדליק הזה - בעיצוב שאינו אופייני לחברת המשקפיים הרגועה והשמרנית.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? תמיד חלמתם להיראות כאילו יצאתם מהמיטה ועדיין כולם מסתכלים עליכם ולא בגלל העיניים הנפוחות? הדגם של פרינס יעשה את העבודה. יש הטוענים שהעיצוב מעט נשי, אבל מי אמר שזה משהו רע?

מחיר לכל כיס: 650 שקלים.

צ'יפ מאנדיי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכו על הגרנדיוזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש טרנדים שתמיד יישארו, כזה הוא טרנד המסכה. ואם כבר, אז עדיף בשחור. תשאלו את המותג השבדי הקולי שהשיק ליין משקפי שמש שמבוסס כולו על גוונים של שחור ולבן (עם דגש על שחור) בגדלים גרנדיוזיים.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? אין ספק שהמשקפיים האלו יסננו לכם כל קרן שמש אפשרית בהתחשב בעובדה שהם מכסים חצי פנים. אז אם אתם בקטע של דיסטנס – אל תחשבו פעמיים.

מחיר לכל כיס: 99 שקלים.
להשיג באתר בל אנד סו

ריי באן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ של עיגולים קטנים ומסגרת זהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשכחו מכל מה שידעתם, הכרתם או זכרתם מדגמי הטייסים המשעממים של ריי באן, ותתמכרו לצורה החדשה של מותג המשקפיים המוכר והאהוב. דגם הכולל עיגולים קטנים ומסגרת זהב – כך שגם אלו מכם שקשה להם להיפטר מהדגם הישן, יוכלו בקלות להתחבר לדגמים החדשים והאופנתיים.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? לרוץ לקנות.

מחיר לכל כיס: 900 שקלים.

דולצ'ה וגבאנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מוזר יכול לשנות את כל הסיפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאמר זאת שוב: אם החלטתם ללכת על שחור, לכו על בחירה קצת יותר נועזת כמו שמציעים זוג המעצבים האיטלקיים. עיצוב מוזר יכול לשנות את כל הסיפור.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? תוכיחו לכולם שאתם יכולים ללכת עם שחור ועדיין לא להיראות בנאליים.

מחיר לכל כיס: 1,500 שקלים.

צ'ארלי מקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוש עצמך מכתיב דעת קהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב לוודאי ששם המותג לא נשמע לכם מוכר, אבל זה רק בגלל שמדובר בשחקן חדש בתעשייה. אז תנו כבוד למעצב האיטלקי שלא חושש להעז ובוחר לא רק במסגרת ייחודית אלא גם בצבע שלא תראו אצל הרבה מעצבים. טעויות של טירונים או מזל של מתחילים?

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? אוהבים לנסות דברים חדשים? רוצים להיות מכתיבי דעת קהל? הנה לכם התשובה המושלמת.

מחיר לכל כיס: 1,699 שקלים. להשיג ברשת אופטיקנה.

PRIVATE VINATGE COLLECTION

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי חיים רק פעם אחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי מגניבים, הכי מדליקים, הכי מיוחדים – קולקציית משקפי הפלסטיק של חברת האופטיקה מקליפורניה היא זו שתעשה לכם את הקיץ הזה הרבה יותר שמח, אופנתי וצבעוני. אז למה לא להשתגע בעצם?

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? בא לכם גיוון, שינוי? לכו על זה. בכל זאת, חיים רק פעם אחת.

מחיר לכל כיס: 249 שקלים.

ארמני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתאימים לכל גבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האופנה האיטלקית אמנם נחשבת לשמרנית ואף משעממת לעתים, אבל נראה שהפעם הם החליטו ללכת על דגם קצת יותר נועז. נכון, בשחור, ובכל זאת – הצורה מדברת בעד עצמה.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? לצערכם, הדגם המדובר לא מתאים לכל גבר, אבל אם הוא כן – זכיתם ובגדול.

מחיר לכל כיס: 1,450 שקלים

DUNHIL

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיות בנאלי עם טוויסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסגרת מנומרת לרוב תגיע עם עדשות בהירות או ממש כהות, אבל תנסו לשלב אותה עם גוון שהוא לא ממש כהה ולא ממש בהיר כמו שעשו בבית האופנה הבריטי. אין מה לעשות, הם תמיד חייבים להיות להתחכם.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? בא לכם להיות בנאליים עם טוויסט? קיבלתם!

מחיר לכל כיס: החל מ-2,855 שקלים. להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות.

MR BOHO

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך תדעו שיש לכם את זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

איב סאן לורן אמר פעם ש"אופנה חולפת אבל הסטייל הוא נצחי", וזה בדיוק מה שמאפיין את זוג המשקפיים המנומר. אחרי הכל, אתה צריך כמויות של סטייל בשביל ללכת עם משקף מנומר קטנטן שלרוב יתלבש טוב יותר על בנות המין היפה.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? אם יש לכם את זה - אז לכו על זה. איך תדעו שיש לכם את זה? פשוט תדעו.

מחיר לכל כיס: 495 שקלים. להשיג בדוכן המשקפיים EYE BOOTH בקניון עזריאלי תל אביב.

קרולינה למקה ברלין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגשר השחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האופטיקה לקחה ברצינות את טרנד הגשר המדובר, כך שבדגם המדובר הם נתנו לו בולטות, יש שיגידו מוגזמת, אבל נראה שעל הפנים – הדבר משתלב בצורה הגיונית ונעימה.

מסנן קרינה או לסנן מהמלתחה? אין ספק, הדגם של קרולינה לא מתאים לכל אחד, בטח לא לכאלו שלא מחפשים לבלוט בשטח. אבל, ויש אבל גדול – אם בא לכם משהו צעקני אבל לא מדי, לכו על הגשר השחור.

מחיר לכל כיס: 229 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully