וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה של הפשוטות: סיקור שבוע האופנה בניו יורק - חלק א'

10.9.2017 / 11:45

בסופ"ש האחרון הוכיחו שני מעצבים מוכשרים שאפשר להטריף את חובבות האופנה גם מבלי להביא בשורות עיצוביות מהפכניות ומבלי להתהדר בשמות נוצצים. רשמים משתי תצוגות מהפנטות במנהטן

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת אביב 2018 של ג'ייסון וו בניו-יורק

חודש האופנה הבינלאומי נפתח כמיטב המסורת עם שבוע האופנה הניו-יורקי, בו מציגים מעצבי-העל את האוסף שלהם לעונת אביב 2018 באמצעות תצוגות מפונפנות הנמשכות מבוקר עד ערב. יש משהו מאוד משוחרר ונעים דווקא בתצוגות צהריים; תאורת היום השמשית של מנהטן בתחילת ספטמבר עושה טוב לבגדים ונראית מדהים באינסטה; הפאשניסטות משתחררות מקוד הלבוש הקפדני, ודופקות הופעות נטולות מאמץ כשהן משלבות טי-שירט וסניקרס עם פריטי מעצבים; והאווירה הכללית, פוסט בראנץ' טרום שופינג, היא כמובן תמיד מרימה.

התצוגה של המעצב ג'ייסון וו היא דוגמה מצוינת לכך, ואליה נהרו בשישי האחרון אושיות אופנה מובילות. לאחר שהבטיח בראיונות כי יציג קו יותר קז'ואלי ממה שראינו עד כה, מקיים המעצב את הבטחתו בקולקציה אביבית הכוללת שני מוטיבים עיקריים: חיתוכי קאט-אאוט וטלאים בעבודת יד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

את התצוגה פתחה הדוגמנית העסוקה בלה חדיד, כשהיא לבושה בשמלת פסים מתוך הסדרה היותר מוצלחת בקולקציה - הכוללת שמלות וחליפות פסים בגווני לבן, תכלת, ורוד ואפור, בדגמים המקבלים חיזוק עיצובי עם חיתוכים במקומות מגוונים שמוסיפים תחכום. עוד בלטו בסדרה: חליפת מכנסיים וטופ פסים בלבן וורוד עם חיתוך משולש באזור הבטן, ששולבה עם טרנץ' אביבי מטריף; חליפת פסים בתכלת ולבן שכוללת חולצה מכופתרת וכיס אוברסייז יחיד; וחליפת חצאית וז'קט באפור ולבן, פלאס חגורת מעטפת הצהרתית - טרנד שהחל העונה וינחת עלינו לשמחתנו בשלל פרשנויות באביב הבא.

מגמה נוספת שנראתה על המסלול היא הטלאים, שבאה לידי ביטוי בשילוב בין פרינטים שונים בצבעים שונים ובמרקמים שונים, התפורים זה לזה באופן אקראי לכאורה, ליצירת מראה מבולגן בשמלות ובטופים פרחוניים.

טיבי

בווידאו: תצוגת אביב 2018 של טיבי בניו-יורק

אמש (שבת) התמלא אותו חלל בסאות' סי פורט בניו-יורק בעיתונאיות, אושיות סטייל ונשות תעשייה האופנה, שבאו לבחון מקרוב את הסחורה החדשה של טיבי. המותג הניו-יורקי, בעיצוב איימי סמילוביץ, מאופיין במראה נשי, נקי ורגוע ומציע ביגוד איכותי בעלויות סבירות. כעת הוא הוכיח שוב שאפשר להטריף חובבות אופנה גם מבלי להביא בשורות עיצוביות מהפכניות, ובוודאי שאין צורך בליהוק סופרמודלס או הבאת שמות נוצצים לשורה הראשונה.

הז'קט האפור המחויט, שכבר עכשיו שוטף בכל מיני וריאציות את קולקציות החורף הקרוב, נראה על המסלול עם חגורת מחוך צבעונית ושקופה. עוד נראו פריטי מפתח בסיסיים בארון לצד מכנסיים רחבים עם חגורות מותן, שמלות נשפכות עם צווארונים ומראות קולור-בלוק הורסים. למעשה הצבעוניות העזה ששטפה את התצוגה - מהוורודים, הסגולים והירוקים הזוהרים ועד גווני הצהוב והחרדל - היא שיצרה את היופי המהפנט של הקולקציה. זו היתה תצוגה מתוקה ונטולת יומרנות, עם פריטים שימושיים שהנשים שישבו בקהל רק רצו לקחת איתן הביתה ולהתפלל שלא ייהרסו במזוודה בטיסה חזרה. בסיום יצאו כל הדוגמניות אל המסלול כשהן מרקדות ומחויכות ויצרו פינאלה בלתי נשכח.

הקולקציות צפויות לנחות ברשת פקטורי 54 לקראת אביב 2018.

הכתבת היתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully