וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות פרחים נוסח המילניום השלישי: סאקס לסתיו

12.9.2017 / 15:45

אם את סבורה שהגדרות לביגוד או לסטייל הכללי שלך הן מיותרות ומעולם לא חשת נוח להדגים ז'אנר אופנתי כלשהו, את במקום הנכון. קולקציית הסתיו של סאקס, למרות הבוהו שיק שעדיין כאן, לא מייצגת באופו מובהק סגנון ברור, רק אופנה נשית, שימושית, רכה וקשיחה כאחד

קולקציית סאקס סתיו 2017. גורן לייבוביץ,
אופנה שקשה לתחום באזור מסוים ומוגדר. סאקס לסתיו/גורן לייבוביץ

לפעמים לאחר שעות שאנו חנוטות באופנת משרד מחויטת ו"ייצוגית", נוצר בנו צורך עז לכל מה שהוא רפוי, רך, נשפך ורחוק מהגוף. וזה נכון בכל עונה. והכוונה, לפחות בקרב רבות, היא לא לבוהו שיק נוסח ילדות פרחים משנת 1969, אלא למשהו מעודן, מעודכן ומתוחכם יותר. נשות פרחים נוסח המילניום השלישי אם תרצו. הפתרון, כך בוודאי למדתן עם הזמן, אינו קל למציאה. אבל בחינת קולקציית הסתיו של סאקס היא מעודדת מאוד בעניין הזה. המותג המקומי המובל בידי רונית ובר חלפון, אם ובתה, הצליח במשימת התגת אופנה שלא בהכרח עונה במדויק להגדרות קשיחות. שמלות סאטן חלקות, חצאיות מיני בסיסיות, מכנסי סקיני, מכנסי בויפרנד, מכנסי דגמ"ח, אוברולים, גופיות וי, גופיות קולר מכווץ, גופיות קמיסול, חולצות טי, חולצות רכיסה מודפסות, חולצות קשירה/ראפלס ושרוולים תפוחים, ועוד, עשויים כולם לשמש בהצלחה למטרות רבות בחייהן של נשים צעירות. למרות הוויב הבוהמייני, DNA מוטמע וברור במותג, שילובים עם ביגוד מז'אנר אחר שבוודאי יש לכן בארון או שעוד תרכשו ללא ספק, יובילו למראות מוצלחים ביותר שלא יתחמו אתכן באזור מסוים שלא התכוונתן להגיע אליו.

קולקציית סאקס סתיו 2017. גורן לייבוביץ,
צווארוני קולר ומכנסי בויפרנד בגוונים שקטים/גורן לייבוביץ
עיצובים המשלבים רוך וחוזק בדמות לייקרה ועור מייצגים פה דואליות בלתי מאיימת

ההשראה המוצהרת של הביגוד הסתווי החמים וחסר החשיבות העצמית הזה היא בירת דרום קוריאה סיאול. עיר הענק על שפת הנהר, על צמחייתה המרהיבה וגווני האדמה הפושים בה בכל עבר, היתה יעד תיור מקרי עבור המעצבות שהתחברו אליה עמוקות. "התחלנו ללכת. הראש היה חפור בצבעי האדמה השקטים שנעים בין סלעים בהירים שנשטפו ומבריקים מן הגשם, לבין משטחים חומים עמוקים. בהמשך, על השביל ממשיך ומתעקל וגולש לים, התחלנו להתבונן מסביב ולהכיל את הצבעוניות, את הפריחה הזרה, האחרת", מתארות השתיים בקצרה את החוויה. צידה האורבני, המודרני והקשוח של סיאול לא חמק מעיניהן והתוצאה היא עיצובים המשלבים רוך וחוזק בדמות לייקרה ועור. דואליות בלתי מאיימת. הגוונים הבולטים פה הם אבן, שחור, ורוד מעושן, אדום-חום, קרמל, כחול אינדיגו ואגוז. הכל נע בין עולם הערב לעולם הקז'ואל, בין שנות ה-70 להיום, בין הסקסי לתם, בין הכהה לבהיר, בין הרך לקשיח. האחרון מוצא ביטוי בקבוצת ביגוד העור הכוללת ז'קטים, שמלות, מכנסיים, חצאיות וחולצות, כשהבולטים הם ז'קט מעור מקומט עם צווארון גבוה ושרוך ליפוף סביב המותן, ז'קט עור עם פרוות שרלינג, חצאית עיפרון, שמלת מידי צמודה, שמלת מקסי ושמלות פפלום. פריטי בד משולב עור-ליקרה מגיעים בצבעים מטאליים, כסף, זהב וברונזה. הבלחי אור מתבקשים בערבים חגיגיים. לקולקציית הביגוד נלווים אקססוריז תואמים, בעיקר מגפונים ותיקי עור (דגם שכבות עם רצועת שרשרת מתכת משולשת הוא דוגמא לעיצוב מושלם).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קולקציית סאקס סתיו 2017. גורן לייבוביץ,
רך, נשפך ורחוק מהגוף/גורן לייבוביץ

טווח מחירים:

חולצות: 324 שקלים – 890 שקלים; מכנסיים: 580 שקלים – 860 שקלים; חצאיות: 498 שקלים
שמלות: 680 שקלים – 980 שקלים; ז'קטים: 850 שקלים – 980 שקלים; ביגוד עור: 720 שקלים – 1,480 שקלים; אביזרים: 580 שקלים – 800 שקלים (נעליים); 620 שקלים – 1,180 שקלים (תיקים).


להשיג ברשת חנויות Sack's ובאתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully