וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאפר בעזרת גוון אחד וליצור איתו מראה מושלם

ג'ני דנסון בשיתוף MAC

17.9.2017 / 9:16

מראה איפור מונוכרומטי יוצר לוק שבו האיפור בכל הפנים מדבר באותה השפה. כיצד לאפר נכון את השפתיים, העיניים ועצמות הלחיים? צפו בנטע סקלי, גלובל סיניור ארטיסט במאק, מראה כיצד עושים זאת

צילום מסך

צילום: קובי אליהו.

אחד ממראות האיפור הטבעיים והזורמים ביותר הוא מראה איפור מונוכרומטי. מדובר בלוק שמשתמש באותו גוון האיפור בכמה מקומות בפנים. זו צורת איפור שיוצרת זרימה טבעית ומראה ש"מדבר באותה השפה". נטע סקלי, גלובל סיניור ארטיסט במאק, מראה לנו כיצד ליצור את המראה הנשי והעדין במהירות וביעילות על ידי שימוש יוצא דופן בליפסטיק הנוזלי Retro Matte Liquid Lipcolour, כשהיא מוכיחה שניתן להשתמש בו לא רק על השפתיים.

האיפור מתחיל בריסוס קל של ספריי לחות PREP+PRIME FIX לרענון העור. כדי לתת לעור מראה זוהר ובריא נטע משתמשת ב-STROBE CREAM, כשבעזרת מברשת איפור היא טופחת בעדינות את הקרם ומטשטשת אותו על כל הפנים ליצירת ברק עדין. כדי לתת לעור אפילו יותר זוהר היא מוסיפה נגיעות של NEXT TO NOTHING FACE COLOR - הפורמולה העדינה מעניקה מראה מואר עם מעט גוון שמחליק את מראה הפנים מבלי לתת כיסוי משמעותי שנראה כבד. באזורים שדורשים כיסוי משמעותי יותר כמו למשל מתחת לעיניים היא משתמשת בקונסילר SELECT MOISTERCOVER ומטשטשת אותו בעזרת מברשת.

איפור של מאק. צילום מסך
איפור של מאק/צילום מסך

איפור המצח, עצמות הלחיים והאף

באזורים הגבוהים של הפנים נטע משתמשת בטוש הארה, השימוש במוצרים מבריקים שמוסיפים זוהר לפנים יאזנו את מראה המאט של הליפסטיק הנוזלי.

כדי לקבע את הבסיס של האיפור ולתת לו עמידות טופחים מעט מפודרת NEXT TO NOTHING POWDER: הפודרה נותנת כיסוי עדין שנותן מראה זוהר וחי מבלי לוותר על עמידות האיפור.

ליצירת מראה רב ממדי מוסיפים נגיעות של ברונזר בגוון BRONZE שמחמם את הלוק, יוצר מסגרת ומאפשר ליצור קונטורינג עדין, ניתן להשתמש בו גם כסומק. כדי ליצור הרמוניה נטע מוסיפה מעט מגוון הברונזה גם על העפעפיים.

נטע בוחרת בליפסטיק נוזלי בגוון ניוד אפרסקי בשם BACK IN VOUGE ומניחה אותו על כל שטח השפתיים. האפליקטור המיוחד מאפשר דיוק בהנחת הליפסטיק ולכן לא חובה להשתמש לפני כן בעיפרון תוחם. היא מניחה מעט גם על הלחיים: הפורמולה הקרמית נוחה מאוד להנחה וטשטוש אך מתייבשת בטקסטורת מאט עמידה, לכן לאחר הנחת הליפסטיק חשוב לטשטש אותו בעזרת מברשת על כל שטח הלחי ליצירת מראה סמוק ובריא.

למראה מונוכרומטי מוסיפים נגיעת ליפסטיק במרכז העפעף ומטשטשים בעדינות בעזרת מברשת, תוספת הצבע כמעט בלתי מורגשת אבל יוצרת זרימה טבעית והרמונית של צבע במראה האיפור הכללי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליפסטיק נוזלי Retro Matte Liquid Lipcolour במחיר 115 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרך לאפר את העיניים והריסים

להדגשת העיניים משתמשים במעגל ריסים ולאחר מכן יוצרים מסגרת בעזרת מסקרת BOLD & BAD LASH, מסקרה בעלת שתי מברשות בגדלים שונים לדיוק מרבי. בעזרת המברשת הגדולה צובעים את הריסים ודוחפים אותם כלפי מעלה כדי לתת לעיניים מראה מורם, המברשת הקטנה יותר מאפשרת דיוק ולכן עוברים איתה על הריסים התחתונים ליצירת מסגרת מושלמת. את הגבות מסרקים כלפי מעלה, פעולה שנועדה אף היא "להרים" את כל מראה האיפור ומקבעים בעזרת ג'ל שקוף לגבות.

כדי להוסיף אפילו יותר ברק, נטע מערבבת בין שני מוצרים: טיפות שמן ESSENTIAL OILS יחד עם CRÈME COLOUR BASE בגוון HUSE וטופחת אותם בעזרת מברשת על האזורים הגבוהים של הפנים. המראה שמתקבל הוא עדין, טבעי ובריא, כזה שמתאים לכל מקום ויכול להיראות טוב גם ביום וגם בערב.

כדי להוסיף דרמה ללוק העדין נטע משתמשת באייליינר PRO LONGWEAR FLUIDLINE בגוון BLACKTRACK, אייליינר במרקם ג'ל עמיד במיוחד. היא יוצרת קו מדויק שמרים את העיניים ויוצר לוק ערב מושלם.

המראה ההרמוני מבוסס כולו על הרצון ליצור לוק מונוכרומטי זורם שנראה טבעי אך משחק בקלות בין זוהר בריא למראה מאט מאופק ועובר בקלות מלוק עדין של בוקר ללוק ערב נשי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליפסטיק נוזלי Retro Matte Liquid Lipcolour במחיר 115 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully