וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת הצבעים: השטיח האדום של פסטיבל טורונטו

13.9.2017 / 12:10

פסטיבל הסרטים הגדול בעולם בעיצומו וכמדי שנה בירת התרבות הקנדית מארחת כוכבות שהגיעו לכאן עם מזוודות עמוסות באופנת קוטור. אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לורנס וזוכות אוסקר נוספות הדגימו בהצלחה את 3 הצבעים הכי פופולאריים הפעם. גלריית הצבעה לפניכם. מי לוקחת?

אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לורנס ומייזי וויליאמס בפסטיבל טורונטו, 2017. גטי, עיבוד תמונה
מימין: ג'ניפר לורנס בדולצ'ה וגבאנה, אנג'לינה ג'ולי בז'יבנשי ומייזי וויליאמס באמפוריו ארמני מציגות את 3 הצבעים הכי פופולאריים על השטיח האדום עד כה/עיבוד תמונה, גטי

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו, הפסטיבל הגדול ביותר בעולם, בעיצומו. גם השנה הגיעו לבירת התרבות הקנדית כוכבות על, מה שאומר הרבה אופנת על השטיח האדום. רגע לפני טקס פרסי האמי, יריית הפתיחה בעונת הפרסים ההוליוודית, זכינו למראות סוחפים מאת בתי אופנת על שונים. באופן מעניין, שלושה צבעים, שחור-לבן ואדום, שלטו. לא שאלו צבעים שנעדרו אי פעם מהשטיח האדום, אבל קשה לזכור מתי נוכחות שלושתם היתה דומיננטית כל-כך.

בלטו והותירו רושם שלא יישכח במהרה, ג'ניפר לורנס בשמלת מחוך של דולצ'ה וגבאנה - הסטייל האיקוני של צמד המעצבים האיטלקים שהתגלה בהכי נכון לגזרתה של זוכת האוסקר; ג'סיקה צ'סטיין בשמלת כתפיות אדומה מנצנצת של זוהיר מוראד - קוטור לבנוני בלתי מתאמץ ובעיקר נוח ומחמיא; אמה סטון בשמלת קוקטייל לבנה מחויטת עם כתפיות שרשרת מתכת מוזהבת וקלאץ' רבוע תואם - סמארט אנד סקסי כמו שפורד אוהב; אנג'לינה ג'ולי בטופ כתפיות רחבות ומכנסיים לבנים של ז'יבנשי שאובזרו בנעלי פיפ טואו לבנות והשלימו מראה חופשי ואוורירי; ליידי גאגא בבלייזר וסקיני שחורים במראה מיליטנטי שהועצם בעקבי פלטפורמה פסיכים; מייזי ווילאמס שלא חששה (שוב) להתנסות במראה מקורי והוכיחה עם מכנסיים קצרים וטופ תחרה אדומים של אמפוריו ארמני שגם אריה סטארק יכולה להיות נשית וקוקטית; ומרגו רובי שחרגה ממשולש האדום,שחור-לבן עם שמלת ארדם פרחונית בלילך ובאורך הרצפה שהעניקה לה מראה רך עם נופך תקופתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully